Search This Blog

SEHANGAT MATAHARI - TINTA ANA

SEHANGAT MATAHARI - TINTA ANA
HARGA : RM20.00 (SEM) / RM23 (S/S)

HARGA PROMOSI : RM22.00 / RM25
(TERMASUK POS)
BUKU : BARU


Secerah dan sehangat namanya, aku akan cuba sedaya-upaya untuk pergi jauh dan lebih tinggi.

Cinta dan cita-cita, mampukah digapai kedua-duanya? Percintaan Wirda dengan Razif Firman semakin hari semakin hambar apabila lelaki itu semakin berjaya dalam kerjayanya. Nak berjumpa pun kena buat janji temu.

“Kerja saya bukan macam kerja awak.”
“Setakat makan-makan tu, bila-bila pun boleh.”
“Sudahlah saya sibuk ni.” – RAZIF FIRMAN

Dalam masa yang sama, dalam pertemuan yang tidak dijangka mempertemukan Wirda dengan Adam Haikal.

“Jangan sesekali cakap awak menyusahkan saya sebab saya tak pernah rasa macam tu. Saya seronok dan ikhlas kalau dapat tolong awak walaupun untuk hal yang awak rasa tak penting.” -ADAM
“Tapi kenapa awak nak buat semua tu?” - WIRDA
“Sebab saya suka…pipi awak yang bulat!” - ADAM

Kemelut melanda satu per satu selepas Wirda menubuhkan Matahari. Adam setia di sisi, manakala Razif sibuk membina kerjayanya. Saat terlihat seorang wanita bersama Razif, Wirda masih tabah hingga akhirnya…