Showing posts with label SHAZIE KAMARUZAMAN. Show all posts
Showing posts with label SHAZIE KAMARUZAMAN. Show all posts

KONTRAK KAHWIN ANTI KLISE - SHAZIE KAMARUZAMAN

04.png
KONTRAK KAHWIN ANTI KLISE - SHAZIE KAMARUZAMAN

HARGA BUKU : RM 25.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Gila! Rose buat keputusan gila bila dia nak tumpang ‘bersembunyi’ di penthouse mewah Seth. Atas dasar simpati, Seth bersetuju. Tapi, ada syaratnya. Seth kata jangan menyesal!
Daripada duduk goyang kaki tak buat apa, Rose ofer diri bekerja di SM. Automatik Seth jadikan Rose sebagai PA kepada PAnya. Kalau dah di rumah berjumpa, di ofis pun bertemu mata, memang banyaklah perang mulut terjadi.
“I ni bos kepada bos you. Jadi, you kena ikut apa yang bos kepada bos you ni cakap. Lainlah kalau you nak kena denda dengan I.” - Seth
Satu rahsia membongkar segalanya. Seth dan Rose nekad berkahwin secara rahsia. Masing-masing ada agenda. Masing-masing mahu melindungi.
“Terima kasih jaga I.” - Rose
“To protect you is my vow.” - Seth
Bersama tanpa cinta, tak semestinya Seth dan Rose tak boleh bahagia. Muncullah Kael, Angie atau siapa pun, setia itu masih ada. Kontrak kahwin yang dah dipersetujui, sekelip mata boleh terbatal.
Kenapa tak tepati saja isi kontrak?
Alah, tak payahlah nak klise sangat!

#SUAMIISTERI - KOMPILASI MINI NOVEL

#SUAMIISTERI - KOMPILASI MINI NOVEL
HARGA BUKU : RM21.00
BUKU : BARU

Isteri Sejuta Rasa - HAnny Esandra

“Sayang, abang nak dapatkan Fieya pun cukup susah dulu. Takkanlah abang senang-senang nak menduakan Fieya? Sia-sia ajelah usaha abang untuk ambik hati Fieya dulu. Sia-sia jugaklah abang tunggu Fieya untuk terima abang sebagai suami. Ini permata dan nyawa abang.” Safieya dan Riezman hanya memandang momen indah itu sambil masing-masing berbalas senyuman.

************

#ZarielLiana – Ana Sofiya
Diktator Itu Kamu


 “Siapa diktator?” “Diktator itu kamu!!”
“What? Liana?”
Oh Tuhan! Apa yang aku dah buat ni? Apa yang aku dah sebut? Sungguh, aku tak berani nak tengok muka Encik Zariel dah. Kecut!

************

#Za’baSeri – Bikash Nur Idris
Suami Selepas Deadline


“Youlah. Jadi suami I lepas I letak deadline. Kalau you tak balik dalam sekian masa, I takkan kahwin. Kalau tak sebab Opah Chik, mungkin taklah...”
“Oh! Bila deadline you tu?”
“Sehari sebelum I jumpa you balik lepas dekat 10 tahun. Bayangkan terkejutnya I masa tu.”
“Tu pasal sambut I dengan pensel tajam?”

*************

#KarlWafa – Shazie Kamaruzaman
Suami Terlebih Rela

“Sayang! How could you do that to me? Adeh, lemas abang!”
“Abang okey tak ni? Nak Wafa buat CPR tak?”
“Nak! Nak! Cepatlah bagi CPR. Abang tunggu ni.”
Wafa rasa nak cubit saja bibir Karl yang memuncung. Eee, bukan main lagi ya. Asal sebut CPR saja, suka bukan main!

*************

#AbangLongDian – Rehal Nuharis
Isteri Untuk Abang Long


“Eh, tak apa. Dian boleh naik bas.”
“Berani kau lawan cakap ketua gengster ya?”
“Dian hanya takkan melawan cakap orang tua Dian dan suami Dian. Tu pun bila dah ada suami nantilah.”
“Kau tengah lamar aku ke apa sebenarnya ni?” sakat abang long.