Showing posts with label KARYASENI. Show all posts
Showing posts with label KARYASENI. Show all posts

CAGARAN CINTA - SITI KHADIJAH


CAGARAN CINTA - SITI KHADIJAH
HARGA BUKU : RM 28.00

WHATSAPP : 0177342366

“Aku tak peduli siapa pun dia. Aku nak berkenalan sangat dengan perempuan yang berjaya buat Am lupa pada Tuhan dia sendiri.” - HAIL HAIYAN.
Kesengsaraan yang dialami oleh adiknya memaksa Hail Haiyan menjadi seorang pendendam. Melihat adik kesayangan terseksa bukan impiannya. Jadi, dia harus melakukan sesuatu. Sesuatu yang dapat membela nasib adiknya.
Lantas, gadis bernama SUFI AWLIYA diheret untuk bertemu dengannya. Gadis yang dipercayai menjadi penyebab adiknya merana kini berada di hadapan mata. Namun, gadis itu keras menafikan.
“Mungkin saya punca semua ini berlaku, tapi bukan saya yang menyebabkan Am merana sampai begini sekali. Tuan pekakkan telinga untuk mendengar penjelasan saya dan tuan butakan mata hati tuan untuk kenal siapa saya yang sebenarnya. Tuan memang zalim!” - SUFI AWLIYA.
Demi keselamatan keluarga, rasa tanggungjawab terhadap sahabatnya dan yang paling utama demi sebuah kebenaran, Sufi Awliya sanggup menjadi tawanan Hail Haiyan! Namun, Hail Haiyan tiba-tiba nanar. Dendam yang menggunung, ranap dalam sekelip mata apabila kebenaran tersingkap. Dia terperangkap dalam jerat yang diciptanya sendiri. Dia jatuh cinta tanpa menyedari bila rasa itu hadir!
“Kalau pun antara kita tiada yang mengikat, saya akan cari cara untuk terus ikat awak dalam hidup saya. Saya takkan mengalah. Awak dah masuk dalam kehidupan saya dan saya akan pastikan awak akan terus terperangkap di sini.” - HAIL HAIYAN.
“Apa yang awak rasakan itu bukan cinta tapi perasaan bersalah. Rasa bersalah yang buat awak percaya itu cinta!” - SUFI AWLIYA.
Hail terus mengejar sedangkan Sufi cuba menghindar. Wujudkah cinta buat lelaki itu saat dirinya dijadikan cagaran untuk sebuah dendam? Adakah cinta berkuasa melenyapkan segala rasa dendam atau cinta hanya dijadikan cagaran untuk terus berdendam?

“Cinta memberi kekuatan bukan melemahkan. Cinta yang melebihi segalanya, itu bukan cinta. Itu kegilaan!” – SUFI AWLIYA.

JUJUR SEBUAH JANJI - XUE YAYU


JUJUR SEBUAH JANJI - XUE YAYU

HARGA BUKU : RM 24.00

WHATSAPP : 0177342366

Percutian Fateh di vila sahabat baik ayahnya membawa kepada pertemuannya dengan Lufya, seorang gadis yang seperti murai tercabut ekor. Suka membuatkan darah Fateh mencanak naik.
"You sengaja provoke I suruh pukul you ke apa ni?"-FATEH
"Marilah kita bertomoi. Tengok siapa yang menang?"-LUFYA
Lufya, dialah angin yang memarakkan api jiwa seorang Fateh. Dan dia jugalah air yang menenangkan panas baran lelaki itu. Dalam kenakalan, terselit secebis peringatan dan nasihat buat Fateh.
"Kalau I dapat naikkan nama syarikat I hingga jadi tiga yang terbaik dalam Malaysia, you wajib kerja dengan I. Janji dengan I, Luffy?"-FATEH
"Okey. Saya janji."-LUFYA
"Bila tiba waktu itu dan both of us still single, I'll purpose you to be my wife."-FATEH
Tujuh tahun menunggu. Akhirnya mereka bertemu kembali. Tapi ada satu kebenaran yang harus ditelan. Fateh hampir hilang pedoman. Malangnya, kebencian bukan penyelesaian tika hati berlagu cinta. Apa yang perlu dia lakukan?
"Kalau lelaki itu seseksi awak sekalipun, saya takkkan terima pinangan dia."-LUFYA
"Kenapa pula?"-FATEH
"Saya tak nak bercinta dan saya tak nak berkahwin."-LUFYA
Keputusan tegas Lufya meranapkan angan-angan Fateh. Sikap misteri gadis bermulut murai itu membenihkan curiga. Muncul pula dua orang jejaka yang berkongsi kisah silam dengan Lufya. Menjadikan Fateh semakin tidak keruan.
"Malam dan siang jangan fikirkan perkara lain kecuali terus membenci I. You'll have no room for other man to think of but me."-AARON
"Aku cuma pastikan yang dia tak jatuh cinta dengan kau."-DEAN
Fateh enggan berputus asa. Setiap janji yang diucap, bakal dikota. Meskipun terpaksa melenyapkan egonya, dia tetap mahukan Lufya.
"I'll make you fall in love and I'm gonna make you can't live without it."-FATEH

Lufya terbelit dalam belenggu memori lampau. Adakah benar Fateh layak memiliki sekeping hatinya? Atau lelaki itu hadir sebagai tompok hitam yang bakal meranapkan kewarasan akal? Tegarkah  Lufya memungkiri semua janji yang termeterai antara mereka?

ISTERI UNTUK DISEWA - SYAMNURIEZMIL

ISTERI UNTUK DISEWA - SYAMNURIEZMIL

HARGA BUKU : RM 29.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Anda mempunyai masalah dalam perhubungan?
Anda perlu seseorang untuk menyelesaikan masalah anda?
Anda perlu seseorang memutuskan hubungan anda dengan si dia?
Atau... Anda perlu seseorang untuk menyamar menyelamatkan hubungan anda dengan si dia? Saya ada penyelesaiannya...
Orang untuk disewa!
Sila telefon saya, Nur Adreiana, 012-3459876.
Anytime, Anywhere... I’ll be there.
Dia bukan seorang perempuan yang menjual maruahnya tapi dia ialah Nur Adreianaminah merah jambu. Akibat perniagaan perkhidmatan sewanya itu, tiba-tiba saja hatinya itu dituntut untuk dimiliki empat jejaka. Namun, Nur bukan lelaki yang boleh berkahwin empat.
“Nur pulangkan cincin ini apabila Nur bersedia untuk tidak menjadi isteri abang ya, sayang...” – Noah Ryzal, pelanggan.
“Ini cincin pilihan saya, untuk awak. Tak apa... Kalau tak suka, banyak lagi boleh pilih! Cubalah untuk terima saya, Cik Nur!” – Putera Raiyan, CEO.
“Cincin ini untuk Nur, dan akan hanya jadi milik Nur. Bukan Isabella, bukan sesiapa. Titik.” – Imtiyaz Irdad, kawan baik.
“Ini cincin daripada ayah kepada ibu saya. Nanti, kalau parents awak setuju, kita kecilkan sikit.” – Suffi Naufal, Remy Ishak celup.
Antara pelanggan, CEO, kawan baik dan Remy Ishak celup, mana satu yang dapat menyewa hati Nur dengan ringgit cinta? Dalam hidup, hanya ada dua pilihan, tanpa dia, kita boleh hidup atau, tanpa dia, kita tak boleh hidup. Yang mana satu... pilihan Nur?

DHEOS - ANJELL

DHEOS - ANJELL

HARGA BUKU : RM 28.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Siapa sangka di balik kepolosan wajahnya, Nurissa Rose pernah berperang dengan maut? Kemalangan teruk yang berlaku bukan sahaja menyebabkan dia koma setahun, malah sebaik sahaja dia membuka mata, tiada langsung memori silamnya.
Tiga tahun berlalu, kehidupannya kembali normal meskipun tanpa ingatan. Hanya dikelilingi oleh orang-orang kesayangannya. Sehinggalah suatu hari, kematian ayahnya membawa kepada perkenalannya dengan lelaki bernama Dheo Han.
Dheo Han. Punya aura penuh misteri. Di balik wajah beku dan mata dinginnya itu, Nurissa tahu pasti ada rahsia yang tersimpan. Sesuatu yang gelap dan juga bahaya! Bukan sembarangan orang kalau dah bekas samseng pun tunduk hormat kepadanya. Apatah lagi lelaki itu sendiri pernah memberi amaran kepadanya.
“You can’t have things for me. I’m out of your league.” – DHEO HAN
Namun bagaikan magnet, dia tertarik jua dengan lelaki itu. Setiap apa yang dilakukan Dheo, pasti rasa dekat dalam hati. Bagaikan déjà vu. Firasat ternyata betul. Dheo merupakan seseorang yang mengenalinya dulu.
“Kenapa pura-pura tak kenal saya?” – NURISSA ROSE
“Saya kenal awak. Tapi tak bermaksud kita rapat. Mungkin saya adalah seseorang yang awak benci.” – DHEO HAN

Jadi, siapakah Dheo Han yang sebenarnya? Seseorang yang tiba-tiba muncul setelah empat tahun pasti punya motif sendiri, kan? Dalam mencari kebenaran, kejutan demi kejutan diterima Nurissa. Rupanya hidupnya sebelum ini memang jauh dari normal. Dan apabila semua kebenaran terbongkar, mampukah Nurissa menerimanya?

DOMINAN ITU DIA - MAYA IRIS


DOMINAN ITU DIA - MAYA IRIS

HARGA BUKU : RM 24.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Perlanggaran kecil menemukan Lutfi dengan Aria Natasha. Dalam masa yang pantas, mereka jatuh cinta. Namun, cinta mana yang tidak bergolak? Aria terpisah daripada Lutfi apabila dia hampir-hampir menjadi mangsa pemerdagangan manusia.
ASP Hadid telah ditugaskan untuk melindungi Aria sementara pihak polis mencari dalang di sebalik penculikan Aria yang hanya dikenali sebagai Mr. Zed. Kes bertambah rumit apabila Mr. Zed menyenaraikan nama Aria dalam sistem bidaan penjenayah, The Dark Web.
Sementara bidaan untuk Aria masih aktif di rangkaian penjenayah itu, Aria telah ditempatkan di sebuah banglo perlindungan polis. Sedikit-sedikit, Hadid membongkar rahsia peribadi Aria.
"Kenapa awak sesuka hati boleh tanya saya soalan peribadi tapi bila saya pula tanya, awak suruh saya, go to sleep, Aria?" – Aria Natasha
"Saya tak nak jawab soalan awak. Tapi saya nak buat benda lain dengan awak." – Hadid.
Perasaan Aria berkocak. Hatinya berbelah bahagi di antara Lutfi dan Hadid. Kedua-dua lelaki itu ada kekuatan dan kelemahan masing-masing. Aura dominan kedua-dua lelaki itu mencetuskan persaingan.
"Antara kau dan aku, akulah lebih dahulu dapat sentuh Aria." – Lutfi.
"Aku nak tayang pada kau trofi aku." – Hadid.
Sementara Lutfi dan Hadid berebutkan Aria, ahli-ahli The Dark Web pula merasakan Mr. Zed hanya mempermain-mainkan mereka. Mereka menuntut agar Mr. Zed umumkan pemenang yang membida Aria Natasha. Sekali lagi, Aria termasuk ke dalam perangkap Mr. Zed.
"Awak dah buat jenayah besar kalau awak teruskan dengan niat awak jual kami. Lepaskan kami." – Aria
"Tidak semudah itu. Harga awak tinggi, Aria Natasha." – Mr. Zed

Apakah uniknya Aria sehingga dia disenaraikan sebagai 'barang' yang mencecah jutaan ringgit? Bolehkah selama-lamanya Hadid menjadi pelindung Aria dari ancaman The Dark Web? Mampukah kekayaan Lutfi membeli Aria daripada sistem penjenayah itu? Siapa yang telah merubah 'product description' Aria Natasha? Lutfi atau Hadid?

HINGGA TIBA SAAT ITU - FARISYA NATASHA

01.png

HINGGA TIBA SAAT ITU - FARISYA NATASHA

HARGA BUKU : RM 22.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Apa yang sanggup kita lakukan jika perpisahan adalah pilihan terakhir? Adakah kita berani untuk memilih pilihan tersebut?
Perpisahan itu bukan pilihan tetapi keadaan yang memaksa mereka untuk membuat keputusan. Setelah puas memujuk, puas merayu, akhirnya Eshal Wardina akur dengan takdir Tuhan. Perkahwinan yang dibina bersama Syed Arash sudah sampai ke penghujungnya. Tiada lagi cara untuk memperbaiki bila Arash sendiri menginginkan semua itu terjadi.
"Abang yakin, Shal akan lebih bahagia tanpa abang." - Arash
"Abang bukan Tuhan nak tentukan Shal akan bahagia atau tak! Dan jangan cakap pasal bahagia kalau abang sendiri tak tahu apa maknanya!" - Eshal
Perpisahan membawa mereka ke haluan masing-masing. Setelah tiga tahun tak bersua, mereka akhirnya ditemukan semula. Dalam marah, ada rasa rindu yang menjengah. Dalam benci, ada rasa sayang yang masih berbaki. Apatah lagi apabila Eshal tahu, di sebalik perpisahan mereka, ada rahsia yang Arash sembunyikan selama ini. Rahsia yang menyimpan segala penderitaan yang ditanggung oleh Arash sepanjang perpisahan mereka.
Namun untuk kembali bersama itu tak semudah yang disangka. Kerana ada insan yang membenci melihat mereka bersatu semula.
"Kau pindah ke sini sebab apa? Sebab nak dekati Eshal semula? Jangan harap! Kau langkah mayat aku dulu." - Ehsan
Bahkan kehadiran Naim di sisi Eshal juga, membuatkan keadaan menjadi semakin rumit. Sedangkan bermacam alasan sudah diberikan untuk menolak huluran kasih daripada lelaki itu tetapi Naim seolah-olah tak reti bahasa.
"I believe, I deserve someone better. Someone like you." - Naim
"Saya dah nikah, Encik Naim." - Eshal
"Eshal... Saya akan lebih percaya kalau awak kata yang awak dah bertunang. Tapi kalau dah nikah tu... You have to work harder, sweetheart. To make me believe you." - Naim
Eshal lelah dan Arash hampir mengalah. Benarkah akan ada bahagia yang menanti buat mereka? Andai ada sekalipun, mereka tak pasti adakah mereka mampu bertahan hingga tiba saat itu atau mengalah sebelum waktunya? Atau sememangnya selama ini mereka bertemu hanya untuk berpisah?

TAKDIR UNTUK AKU - REHAN MAKHTAR


PBAKL ..... PBAKL.....PBAKL



  HANYA TERDAPAT DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR  

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI NYA !


TAKDIR UNTUK AKU - REHAN MAKHTAR

HARGA BUKU : RM26.00

WHATSAPP : 0177342366

"Yang ikuti saya sejak 5 tahun lalu, tahulah ni cerita ni. Kisah mereka bermula dari koleksi mini novel saya tu. Membacanya akan menggamit rindu dengan watak2 yg dah berlalu. Moga membawa kebaikan." rehan BLURB UJIAN itu hadir dalam pelbagai rupa dan pada Ziyad, ianya hadir dalam bentuk manusia.Teratai Nur menggoncang seluruh tenangnya. Sikap buaya darat itu terhenti angkara egoyang terpenjara bila Teratai Nur menolak. Sangkanya, ini pertemuan pertama mereka biarpundia yakin, mereka ada sejarah bersama. “Sejauh mana kisah kita, Nur? Sampaikan Nur lari daripada saya? Sejauh mana sayapernah heret Nur dulu? Sampai ke bilik ke?” - Ahmad Ziyad “Tak… kita memang tak ada apa-apa. Saya tak pernah kenal awak dan awak juga sama…”- Teratai Nur Sepintar mana Teratai Nur menafi, kenyataan tak mudah dibohongi. Dialah orang itu. Yangpernah dimaki oleh lelaki segak berunifom putih dulu. “Aku benci kau dulu sebab kau sampah masyarakat tapi kenapa hari ini kau muncul jadiorang berbeza sedangkan kau adalah yang serupa?” - Ahmad Ziyad “Maaf kalau saya betulkan kata-kata awak, Encik Ziyad. Saya ni bekas. Bekas!” - TerataiNur Teratai Nur terus menafi tapi Ziyad tegas dengan perasaan sendiri. Mereka bersama.Bahagia. Tapi, bukan untuk selamanya bila kesilapan yang pernah Ziyad lakukan, mencelah.Antara permintaan ibu kandung, adik tiri dan suami… Teratai Nur kembali tercampak dilorong yang lebih gelap. Bukan kehendaknya. Tapi, bila kepercayaan seorang lelaki yangpernah berjanji untuk menjaganya sepenuh hati lebur, dia rasa dirinya dikhianati. “Siapalah yang nak terima orang macam Nur ni dengan ikhlas. Semua orang buatbersebab. Abang terima Nur kenapa pulak?” – Teratai Nur "Sebab aku sayang kau! Aku cintakan kau!” - Ahmad Ziyad Kerana perjalanan takdir itu bukan ada di hujung jari manusia, Teratai Nur bangkit walautangan lain yang menariknya untuk kembali berdiri. “Abang sudi jaga Atai…” - Taufiq “Saya serahkan hidup saya pada abang…” - Teratai Nur Dia mahu melangkah ke depan, di mana Taufiq menanti. Namun, bila dia toleh kebelakang… Ziyad sedang menahannya daripada pergi. Akhirnya, Teratai Nur akur… ini adalah takdir untuk dia.


CIK JULIET & ENCIK ROMEO - FARISYA NATASHA




CIK JULIET & ENCIK ROMEO - FARISYA NATASHA

HARGA BUKU : RM21.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Sekali jatuh cinta, akan tersimpan selamanya. AKU? Nama aku Zahra Emilia. Tapi nama panggilan aku Awah. Jangan tanya pasal nama panggilan tu, sampai sekarang pun aku bengang. Bukan saja kena gelak, tapi kutuk sama. Tapi aku tak kesah. Apa ada pada nama? Untungnya seorang Zahra Emilia ni, mak dia langsung tak kesah pasal kahwin. Hajah Jariah Haji Yaakob tak pernah sebut pasal kahwin sebab dia rasa macam selesa saja aku tinggal dengan dia. Selama 28 tahun hidup, aku pernah bercinta sekali. Aku mula suka dia dari darjah 6 lagi. Masa tu dia wakil rumah merah dan aku rumah kuning. Dia memang ‘terror’ bab sukan. Wakil segala permainan dalam sukan yang dipertandingkan. Aku pun wakil rumah sukan juga, wakil bawa air minuman. Yang buat aku sedih masa tu, bila dia dapat 5A dan aku dapat 5 juga, tapi 5C. Dia dapat masuk sekolah berasrama penuh. Memang sedih gila masa tu. Yalah, kekasih idaman tu. Tapi dia tolak. Tak siapa pun tahu alasan dia tolak tawaran. Apa yang aku tahu, dia kena kejar dengan mak dia keliling kampung sebab gatal tolak tawaran. Mana ada budak kampung yang dapat sekolah asrama masa tu. Dia seorang saja. Dan kami pun bercinta. Dari zaman sekolah, hinggalah zaman habis sekolah. Seronok-seronok bercinta, tiba-tiba si dia hilang begitu saja. Pergi tanpa sebarang pesanan. 6 tahun dia tinggalkan aku dengan tanda tanya. Dan akhirnya dia kembali semula. “Saya cabar awak, Awah. Terima saya kali ni. Biar kita diikat dengan ikatan perkahwinan. Saya mahu buktikan saya mampu bahagiakan awak dan saya mampu jaga awak dengan baik. Berilah saya peluang untuk buktikan sesuatu pada mak awak.” Rupa-rupanya, ada dalang di sebalik kehilangannya. Siapa dalangnya? Orang yang aku tak kenal atau orang yang aku kenal? Macam ada rahsia di sebalik semua ini. Tapi apa?


DR. ALPHA MALE - ANJELL



DR. ALPHA MALE - ANJELL

HARGA BUKU : RM27.00

WHATSAPP : 0177342366


🎉🎉NOVEL KELUARAN BULAN JUNE.

Sempena PBAKL tahun ini, secara eksklusif kami bawakan karya terbaru daripada novelis kesayangan anda semua Anjell!!! Jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki karya terbaru beliau yang bertajuk DR. ALPHA MALE🎉🎉
.
************************************************************

Alpha Male. Kata kunci seorang alpha male adalah keyakinan! Yakin dengan rupanya. Yakin dengan gayanya. Dan dah tentulah yakin dengan percakapannya. Kalau tak, takkanlah terkeluar kata-kata ini ketika kali pertama mereka berdua berlanggar di depan sebuah kedai.

“Dah habis tenung dah? Tak nak ambil gambar ke? Letak bawah bantal. Malam-malam boleh cium.” – HILMAN UKASYAH 

Wow! Speechless terus Tristin Hazel mendengarnya! Apatah lagi mulut si mamat itu menyambung.

“Lain kali jalan guna mata. Menyusahkan orang aje. Sebab tu Tuhan ciptakan mata kat kepala. Bukan kat lutut.” – HILMAN UKASYAH

Kena pula si lawannya Hazel, si kaki menjawab kelas pertama. Memang taklah dia nak duduk diam! Apatah lagi semuanya bukan salahnya.

“Cakap elok-elok sikit tak boleh ke, sedara?” – TRISTIN HAZEL

Dan beberapa hari selepas itu, rasa macam nak kena serangan jantung Hazel apabila orang sama yang dilanggar itu tiba-tiba buat grand entrance di tengah-tengah dewan kuliah. Ya… Dengan rasminya, alpha male tu dah bertukar jadi pensyarahnya.

Permulaan perkenalan mereka tak indah langsung. Kena maki, dah. Menangis, pun dah. Hubungan pun tak lebih daripada pensyarah-pelajar. Dr. Alpha Male barbarian bak kata Hazel. Sehinggalah satu malam yang membawa sisi protective daripada si Dr. Alpha Male itu untuk Hazel. Hilman selalu ada untuk memberi Hazel semangat.

Rupa-rupanya apa yang jadi itu membawa kepada pembongkaran kisah yang baru. Malam itu cumalah satu permulaan! Dan… Setelah itu Hazel selalu menjadi Damsel in Distress dan Hilman pula tak putus-putus menjadi Knight in Shining Armornya. Kerana janji Hilman padanya…

“I’ll do my best to protect you. Anything. I’ll even be taking a bullet for you.” – HILMAN UKASYAH

Namun, mampukah segalanya terbongkar? Adakah semuanya memang dirancang? Atau sebenarnya hanyalah helah untuk memperdaya?


MR. GREY - SYAMNURIEZMIL



MR. GREY - SYAMNURIEZMIL

HARGA BUKU : RM34.00

WHATSAPP : 0177342366


Anda Peminat Setia Syamnuriezmil ?

Pasti anda tidak akan melepaskan peluang memiliki karya terbaru beliau keluaran Bulan Mei.
Jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki karya terbaru beliau yang bertajuk MR. GREY 

❤️❤️


******************************************************

“Malique Gregory Kamal bin Grey Muslim...”
“Saya...”
“Aku nikahkan dikau dengan anak saudara aku, Nisa Ardina binti Nizar dengan mas kahwinnya sebanyak RM1000 ringgit tunai...”
“Aku terima nikahnya Nisa Ardina binti Nizar dengan mas kahwinnya RM1000 tunai.”

Keputusan mereka untuk berkahwin memecahkan dua hati. Hati Datin Musalma, mummy Mr. Grey yang menuduh Nisa menggoda anaknya demi harta dan hati Ilham Arsyad yang mencintai Nisa sejak daripada kecil lagi. Tetapi, kedua-dua hati telah membuat keputusan yang berbeza. Datin Musalma memilih untuk terus membenci. Ilham Arsyad memilih untuk terus menyayangi.

“Tak susah kan kalau saling mencintai? Tak ada risiko.” - NISA
“Hesy, siapa cakap tak ada risiko? Semua perkara ada risiko.

Risiko mencintai ialah hati kita akan sakit kalau orang tu tak mencintai balik. Risiko dicintai ialah kita akan menyakiti hati orang tu kalau kita tak cintai dia balik. Risiko saling mencintai pula, kita akan saling kehilangan.” – MR. GREY

Ilham terus menyayangi Nisa walaupun gadis itu telah menjadi milik orang lain. Terus menjaga dari jauh dan sentiasa tahu kemahuan gadis itu. Dia menyayangi dengan caranya yang tersendiri hingga timbul persoalan dalam diri Nisa kenapa dia tidak memilih Ilham.

Saat diulit bahagia...
Mr. Grey membuat pilihan untuk menghilangkan diri. Dia memutuskan untuk kembali kepada Datin Musalma.

“Abang nak minta maaf. It’s not you, it’s me.” – MR. GREY

Apakah pilihan Nisa? Membuat keputusan untuk terus setia kepada Mr. Grey yang tegar meninggalkannya? Atau membuat keputusan untuk memilih Ilham Arsyad? 

“Nisa maafkan abang tak sebab mencintai Nisa dan tak boleh lupakan Nisa?” - ILHAM

“Buat apalah nak maafkan abang. Bak kata abang, Nisa tak ada hak untuk halang abang sukakan Nisa.” – NISA

Ya, hidup itu memang kelabu. Tapi, kita selalu ada pilihan... ❤️❤️




PAK CIK KEREK SEMANIS PAVLOVA - ALIESHA KIRANA



PAK CIK KEREK SEMANIS PAVLOVA - ALIESHA KIRANA

HARGA BUKU : RM23.00
WHATSAPP : 0177342366


Menantikan Novel2 Terbaru ???

Di sini kami belanja cover dan blurb untuk novel keluaran terbaru iaitu Bulan Mei. 
Untuk anda yang mengikuti karya-karya hebat daripada penulis Aliesha Kirana, jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki Pak Cik Kerek Semanis Pavlova  🎂 🎂 
.
*******************************
.
Kehidupan Ajda Sajidah, peniaga manisan pavlova yang dulunya baik-baik saja berubah selepas dia memohon sebagai vendor di butik Talqisya. Dia tidak pernah menyangka yang pemilik butik itu adalah seorang lelaki bujang terlajak yang kerek lagi dingin seperti Megat Talhah.

“Lain kali, berjalan tu tengok depan.”- Megat Talhah
“Errr, maaf Encik Megat. Saya tak sengaja.”- Ajda Sajidah
“Orang yang cemerkap memang selalu cakap dia tak sengaja.”- Megat Talhah

Pertemuan antara Ajda Sajidah dan Qisya, sahabat ketika di universiti kembali menceriakan suasana. Kehadiran Ajda Sajidah dalam hidup Qisya membuatkan dirinya kembali bersemangat untuk meneruskan hidup sebagai orang kelainan upaya.

“Kahwin dengan pak su aku. Jadi mak su aku.”- Qisya

Permintaan Qisya agak sulit diterima, namun dia pasrah. Demi kebahagiaan sahabatnya Qisya, dia sangggup berkorban. Namun, pertemuan antaranya dan pak su Qisya membuatkan keputusannya goyah. Mahukah dia terima pak su Qisya a.k.a pak cik kerek a.k.a Megat Talhah itu sebagai suaminya? Apatah lagi lelaki itu juga sepertinya, tidak rela!

“Saya tak boleh nak cuba cintai awak, macam mana saya nak hidup seumur hidup dengan orang yang saya tak pernah cinta?”- Megat Talhah

Apa pengakhiran episod ini? Adakah keputusannya perlu dikaji lagi atau terima saja pak cik kerek ini? Siapa yang sanggup terima lelaki dingin seperti pak su Qisya itu?



MIKAYLA - MELUR JELITA


MIKAYLA - MELUR JELITA
HARGA BUKU : RM27.00
BUKU : BARU

UNTUK ORDER : WHATSAPP 0177342366


Dengan… Atau tanpamu… Aku tetap berlari!

Hardi-E. Ar Rahman
Produk muda dari Pusat Latihan Polis, Air Hitam (PULAPAH)
Gila-gila, ceria dan playboy ayam-ayaman.

Wan Adra Mikayla
Kononnya berdarah Bugis
Dicop keturunan Si Bongkok Tanjung Puteri!

Gadis lanun diusik jejaka Minangkabau
Jadilah asam pedas astaghfirullahalazim bertemu masok lomak cili padi Alhamdulillah.
Hati Jiran Jendela Sebelah sudah terpaut.

Jawapan Hardie: Saya main-main Aje.
Berani kau cuit-cuit gadis Johor Bahru?!
Cap mohor Mikayla jelas bertanda di dada Hardie!

Dengan…
Atau tanpamu…
Aku tetap tersenyum!

SESAL SEPARUH NYAWA - MYRA AMEER

COVER EDISI KHAS
LIMITED STOK!

SESAL SEPARUH NYAWA - MYRA AMEER
HARGA BUKU : RM37.00
BUKU : BARU

“Awak rasa kita takkan jumpa lagi lepas ni?”- Fara
“Kita dah janji kan kita akan jadi kawan sampai bila-bila.” – Razlan

Pertemuan pertama di padang sekolah ketika berusia 12 tahun telah mengikat Fara dan Razlan dalam satu hubungan dan janji. Malangnya perhubungan baik tersebut tidak disenangi oleh Datin Mona dan Datin Liza disebabkan dendam lama yang disimpan. Sengaja memisahkan mereka, Datin Liza telah menghantar Fara ke Melaka untuk terus menetap di sana dan ketika di situlah bermulanya persahabatan baik di antara Fara dan Fendi.

Setelah sembilan tahun berlalu, Fara dan Razlan dipertemukan semula apabila mereka belajar di satu Universiti yang sama di Dublin. Pertemuan yang langsung tidak Razlan sedari sehingga Fara dijadikan sebagai mangsa bulinya. Fara yang kecewa dengan penerimaan Razlan, membuat keputusan untuk menukar pengajiannya ke Amsterdam dan belajar di satu Universiti dengan Fendi.

“Kau masih tak nampak eh? Kau ni buta sangat ke?” – Fara
“Dah malam, gelap. Memanglah susah nak nampak.” – Razlan
“Kau memang dah lupa!” – Fara
“Weii…ingat kau nangis-nangis ni aku kisah?” – Razlan
“Aku kisah sebab ada benda yang tak boleh diganti!” – Fara

Setelah menyedari siapa Fara sebenarnya, Razlan terus mencari. Bermula dari situ hubungan mereka kembali bertaut sehingga membibitkan rasa cinta dan menyebabkan Melissa, adik angkat Razlan dan Fendi cemburu. Dalam diam, berbagai usaha yang mereka lakukan untuk memastikan Fara dan Razlan berpisah.

Datin Mona dan Datin Liza yang mengetahui tentang perhubungan tersebut tetap menentang keras dan turut melakukan berbagai usaha untuk memisahkan mereka. Nekad, Fara dan Razlan membuat keputusan untuk berkahwin walaupun keluarga masing-masing membantah.

Ketika persiapan sedang giat dilakukan dan hanya tinggal tiga hari sahaja lagi majlis pernikahan berlangsung, Razlan menghilangkan diri. Fara kecewa dan lebih mengecewakan lagi apabila dia mengetahui hilangnya Razlan adalah kerana menikahi Melissa, adik angkatnya sendiri.

Akibat luka yang Razlan tinggalkan, Fara terus hanyut dengan dunianya sendiri. Berbagai perkara yang dilakukan olehnya semakin menghancurkan diri sendiri. Bimbang dengan keadaan Fara yang sudah tidak mampu dikawal, sekali lagi Datin Liza menghantarnya ke Melaka untuk menguruskan perniagaannya di sana.

Setelah dua tahun berlalu, Razlan kembali menuntut janji. Mampukah Fara menerima huluran tangan Razlan setelah dilukai dan disakiti? Atau dia terus menerima huluran cinta Fendi yang sentiasa ada di sisinya dikala susah dan senang?

SELAMAT TINGGAL SAYANG - MA LEE CHUSWAN

SELAMAT TINGGAL SAYANG - MA LEE CHUSWAN
HARGA : RM24.00(SEM)/RM27.00(S/S)
HARGA PROMOSI TERMASUK POS : RM26 (SEM)/RM29(S/S)
BUKU : BARU

Dalam soal hati… benarkah perempuan tidak pernah dewasa?

Aku ingin menjadi ‘puteri'…kalau tidak puteri kayangan pun…cukuplah sekadar Puteri Nur Deana yang mampu membarisi sekalian puteri-puteri yang ada. Namun itu semua hanyalah impian, dongeng zaman kanak-kanak yang entah bila mampu puteri kecapi. Lalu kerana ‘Puteri', dia senang menjadi ‘Dee', bebas daripada sebarang kekeliruan dan sangkaan. Namun ‘Dee' tidak bebas tatkala terlanjur, terperangkap oleh masa dan akad. Perkahwinan ini satu tanggungjawab…melepaskannya jua satu tanggungjawab yang tidak terjawab. Bertahun Dee menjadi perlarian, siapa sangka bertemu suami dalam satu periuk rezeki. Namun mampukah Dee terus bersembunyi…dan sampai bila puteri harus digantung tidak bertali…


ANUGERAH CINTA DARIPADA DIA - DHIYANA

KESINAMBUNGAN KISAH CINTA SI WEDDING PLANNER

ANUGERAH CINTA DARIPADA DIA - DHIYANA
HARGA BUKU : RM27.00
HARGA PROMOSI TERMASUK POS : RM29 (SEM)/ RM32 (S/S)
BUKU : BARU

Di antara anugerah yang terindah adalah cinta kita.

Lantaran cinta pertama tidak kesampaian bersama Zara, Bazli membawa diri ke Zurich dan bekerja di sana. Ketika di Zurich, Bazli bertemu dengan Dania yang merupakan seorang graduan
tahun akhir di University Of Zurich. Hari-hari dilalui oleh Bazli yang dulunya suram kini diceriakan oleh kehadiran Dania yang sememangnya seorang yang ceria dan ramah.

“Ikmal Bazli... I love you so much.” – DANIA.

Namun, hati Bazli masih belum terubat… Bazli yakin bahawa bukan Dania yang akan jadi cinta terakhirnya.

“Berikan I masa untuk semua ni. Cinta pertama I baru saja hancur, musnah!” – BAZLI.

Dalam menjalani hari-hari di Zurich, Malaysia tanah air tercinta tetap diingati. Laman Facebook jadi pengubat rindu dalam hati. Hanya kerana melihat komen di status akaun Facebook milik Zara, tiba-tiba membuatkan perasaan Bazli bagaikan dilanda ribut. Berkecamuk! Sebaris nama sudah mampu membuatkan Bazli terbawa-bawa ke dalam mimpi.

“Serius? Rindukan saya?” – BAZLI.
“Hah? Saya tak kata rindukan awak. Saya hanya kata rindu. Rindu kepada Si Chemong! Anak kucing gebu jiran sebelah rumah!” – SYAKIRIN.

Kerana kesilapan tanpa diduga, hubungan yang mula mekar tiba-tiba terpaksa melalui jalan yang penuh dengan cabaran dan juga dugaan. Syakirin akur! Bazli pasrah!

Pelbagai cabaran, dugaan dan juga ujian yang perlu dilalui oleh Bazli untuk memiliki Syakirin.

Kesilapan masa lampau dan juga masa kini tetap mengejarnya sehingga semakin menyukarkan keadaan untuk mereka berdua menemui jalan kebahagiaan. Setiakah Syakirin apabila mengetahui kisah lampau Bazli? Mampukah Bazli memiliki kebahagiaan yang selama ini diimpikannya? Mampukah Syakirin menerima bahawa cinta pertama Bazli ialah Zara yang merupakan kawan baik kepada Syakirin?