NOVEL TUAN RUMAH PEMBANTU RUMAH DI BUKA UNTUK PRE-ORDER YA..
NOVEL INI AKAN DIADAPTASI KE DRAMA DI TV3 TIDAK LAMA LAGI..UNTUK TEMPAHAN EMAIL SEGERA..
EMAIL - fadzcoklat@gmail.com

TEDUHAN KASIH - MARISSA

SEBUAH LAGI DRAMA MENARIK DIADAPTASI DARI NOVEL BERTAJUK TEDUHAN KASIH


SILA EMAIL : fadzcoklat@gmail.com


TEDUHAN KASIH - MARISSA
HARGA BUKU : RM22.00 
BUKU : BARU


"Kau ingat dengan anak ni kau boleh paksa aku ubah keputusan aku? Kau nak ugut aku dengan anak kau ni? Eh! Kau jangan haraplah aku akan ikut kehendak kau. Aku tetap ceraikan kau!" -RYZAL.
Sampainya hati Ryzal, hanya kasihnya sudah tertumpah buat Ayu teman baikku sendiri, tergamak dia menyingkirkan aku dalam keadaan begini. Ketika aku mengandungkan anaknya, dia melafazkan talak.
Dan ketika aku merasakan aku sudah tiada siapa-siapa lagi di dunia ini dan jalan yang bakal aku lalui sangat gelap, dia hadir menyuluh kegelapan itu. Sekali gus meletakkan aku di tengah-tengah persimpangan di antara keikhlasan dan kenangan semalam.
"Sebab kita ada Adam. Kita nikah sebab Adam. Apapun yang berlaku, kita hanya fikirkan tentang Adam. Lagipun abang dah bosan hidup begini. Hidup abang benar-benar kosong. Tapi sejak abang kenal Adam, seperti hidup abang terisi dengan sesuatu. Abang mahu kita hidup sebagai sebuah keluarga. Abang tahu pintu hari Iffa tidak akan terbuka untuk mana-mana lelaki lagi, tapi tolong fikirkan cadangan abang ini." -EHSAN.
Aku benar-benar terperangkap. Sedangkan lelaki yang aku cintai separuh nyawa juga dengan mudah berlaku curang. Inikan pula dia, lelaki yang aku sendiri sedia maklum akan masa lampaunya yang kotor. Kelak akan adakah bahagia untuk aku dan anakku? Namun aku tahu hanya dengan Ehsan saja kami menumpang teduh.

18 comments:

  1. saya nak beli novel nie...\

    ReplyDelete
  2. saya nak beli novel nie....
    from tiraH...
    ni nom saya... 01125410747

    ReplyDelete
  3. saya pun nak beli novel ni.. boleh takbgtau caranyer???

    ReplyDelete
  4. Sy nk beli novel ni...bleh x bgtau crnya..ni no sy 0199670211

    ReplyDelete
  5. Berminat juga..camna

    ReplyDelete
  6. Sy pn bminat..mcm mana nk beli ek..sms or whasapp me @ 011-12157516..tq.

    ReplyDelete
  7. saya juga berminat. dan bagaimana mau beli ni wahai empunya blog? :3
    tolong sms saya cara2 nak beli ye. terima kasih
    0192074437

    ReplyDelete
  8. sis whatsaap care nk beli cm ne ...0175775499...thanks sis

    ReplyDelete
  9. Mcm mane saye nak dapat kan novel nie..are johor bahru,nusa jaya..pls sms sye 0127488461/0137997758

    ReplyDelete
  10. please sms mcm mane nk beli online novel ni...ni no sy 0197162788

    ReplyDelete
  11. mcm mne nk beli novel ni ?? tlg sms sye 01119351778 syg perlukan segera

    ReplyDelete
  12. saya pun nak beli tolong sms saya 0164776372

    ReplyDelete
  13. Novel suamiku ustaz ada x

    ReplyDelete
  14. saya zaza, sy nak beli novel teduhan kasih ni..pm sy k. ni no sy 018-3113582

    ReplyDelete
  15. Saya nak beli buku ni. Boleh tk text saya cmner nk order. 0163908277

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Teduhan kasih & sebenarnya saya isteri dia

      Delete
  17. mcm mana nak beli trs online di sini?

    ReplyDelete