Showing posts with label NORHAYATI BERAHIM. Show all posts
Showing posts with label NORHAYATI BERAHIM. Show all posts

AIRMATA KASIH - NORHAYATI BERAHIM

AIRMATA KASIH - NORHAYATI BERAHIM
HARGA TAWARAN : RM27.00
SERIOUS BUYER SAHAJA!!!
(TIADA PAKSAAN)

DARI MILAN KE MARAN - NORHAYATI BERAHIM


DARI MILAN KE MARAN - NORHAYATI BERAHIM
HARGA : RM32.90
BUKU : BARU

“Kau mengkaji mafia?”
“Dulu aku pernah berangan nak jadi mafia tau.”
Kah kah kah… Di malam yang sudah hampir mencecah pagi itu, kedengaran suara Sharmin ketawa terbahak-bahak. Geli hati sungguh dia membayangkan Moon menjadi mafia.
“Kurang ajar! Asal kau ketawakan aku?”
“Lawaklah. Tengok kau punya jalan pun aku rasa mafia dah tendang kau!”
Sharmin terus-terusan ketawa. Moon hanya menelan ludah. Mahu dimarah Sharmin, dia juga yang bersalah. Berangan yang bukan-bukan.
“Sudahlah. Ketawa macam orang gila saja.”
Moon separuh merajuk. Sekali lagi rambutnya yang terjuntai dikuisnya sambil menghirup teh yang semakin sejuk.
“Kalau tak silap aku, mafia diambil daripada perkataan mafioso; iaitu peria terhormat, kan maksudnya?”
“Ya.”
“Tapi, kau tu lelaki ke?”
Mata Moon terbeliak. Geram dan dadanya seperti dihentak dengan belati yang keras dek ucapan mulut Sharmin yang maha tajam.
Mendadak dia mentafsir dirinya sendiri!

MENUNGGU KERETA API - NORHAYATI BERAHIM


MENUNGGU KERETA API - NORHAYATI BERAHIM
HARGA : RM29.50
BUKU : BARU

STOK : 1

Zarul sudah selamat dinikahkan. Karina tahu, berendam air mata darah pun, segalanya tidak dapat ditarik balik. Biarlah... biarlah lelaki itu bahagia. Tetapi, bahagiakan Zarul kalau perkahwinan itu bukan dengan relanya? Dia berkahwin dengan kakak ipar sendiri!

Kasihan lelaki itu. Lelaki yang mengajak dia berkahwin lari. Lelaki yang telah diikat kaki dan tangannya.

Tuhan, barulah dia tahu betapa deritanya putus cinta. Betapa deritanya perasaan yang berkecamuk ini. Zarul tidak putus-putus menelefonnya, tidak putus-putus menghantar SMS kepadanya. Dia membaca SMS itu tetapi dia tidak membalasnya. Dia mahu menjauh. Bagi dia, itu sahaja jalan terbaik buatnya. Melupakan dan waktu akan membantunya...

KEMILAU MENTARI - ZURAIDAH OTHMAN


KOMPILASI 3 NOVEL
KEMILAU MENTARI - ZURAIDAH OTHMAN
- kaulah segalanya
- kasih seimbas pandang
- jangan ada benci

HARGA BUKU : RM19.90


Ah... cinta! Apa ada pada cinta? Hanya kesengsaraan! Hatinya menjerit menidakkan segalanya. Dendam yang menyala cuba memadamkan perasaan cintanya. Tak guna aku mengecap bahagia bercinta jika derita Kak Zati tidak kubalas.
Kakinya terus merapati Fatin. Dia sudah nekad. Gadis itu akan dijadikan mangsa. Biar keluarganya kucar-kacir... biar ibunya berendam air mata... biar abangnya menanggung sengsara dan biar ayahnya mati!