Search This Blog

MISS PERFECT KAHWIN MR. MAID - ZANY EZATIE

MISS PERFECT KAHWIN MR. MAID - ZANY EZATIE
HARGA : RM28.00
BUKU : BARU

Terdesak kerana ayahnya memerlukan wang 50 ribu ringgit untuk pembedahan, Elias nekad merayu kepada CEO Hotel Grandstar, Edora yang berlagak macam dialah orang yang perfect di dunia. Kerana terhutang budi, dia rela gadai body. Jadi orang gaji minah tu.

Edora juga punya masalah besar. Tunang dia, Tengku Farhan curang! Dia tak nak kahwin dengan playboy Malaya itu. Dalam resah, dia dapat idea gila. Lamar Mr. Maid jadi calon pengganti pengantin lelaki.

“Emm. I nak lamar you. Jadi suami I.” - Miss Perfect
“Saya rasa Miss Edora dah melampaui batas kemanusiaan. Saya memang ada cakap saya nak tolong Miss Edora tapi bukan sampai tahap macam ni. Kahwin?
Tak masuk akal langsung.” - Mr. Maid

Direncana dengan permainan rapi, mereka akhirnya bersatu. Namun, di pertengahan mahligai permainannya, Edora tewas sendiri.

“Ya! I cintakan you? So, what? I cemburukan you dengan si Norain tu sebab I cintakan you. So, what?”

Namun, cinta yang disulam terasa seperti bertepuk sebelah tangan. Beribu ungkapan cinta diungkap, namun berbalas sepi oleh si suami. Kenapa? Adakah lelaki itu mencintai Norain, kawan sekampungnya?

Mampukah Edora menyempurnakan kisah cintanya sesempurna dia menjaga penampilan dan statusnya sebagai Miss Perfect, CEO Hotel Grandstar? Dan adakah benar Elias, Mr. Maidnya, memang tak mencintainya?