DR. ALPHA MALE - ANJELL


PBAKL ..... PBAKL.....PBAKL

  HANYA TERDAPAT DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR  

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI NYA !



DR. ALPHA MALE - ANJELL

HARGA BUKU : RM27.00

UPAH RUNNER PBAKL RM2.00

POSTAGE : RM7.00 (SEM) / RM11.50(SS)

BAYARAN AKHIR : 4HB MEI

PENGHANTARAN SELEPAS TAMAT PESTA BUKU

WHATSAPP : 0177342366


๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰NOVEL KELUARAN BULAN JUNE.

Sempena PBAKL tahun ini, secara eksklusif kami bawakan karya terbaru daripada novelis kesayangan anda semua Anjell!!! Jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki karya terbaru beliau yang bertajuk DR. ALPHA MALE๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰
.
************************************************************

Alpha Male. Kata kunci seorang alpha male adalah keyakinan! Yakin dengan rupanya. Yakin dengan gayanya. Dan dah tentulah yakin dengan percakapannya. Kalau tak, takkanlah terkeluar kata-kata ini ketika kali pertama mereka berdua berlanggar di depan sebuah kedai.

“Dah habis tenung dah? Tak nak ambil gambar ke? Letak bawah bantal. Malam-malam boleh cium.” – HILMAN UKASYAH 

Wow! Speechless terus Tristin Hazel mendengarnya! Apatah lagi mulut si mamat itu menyambung.

“Lain kali jalan guna mata. Menyusahkan orang aje. Sebab tu Tuhan ciptakan mata kat kepala. Bukan kat lutut.” – HILMAN UKASYAH

Kena pula si lawannya Hazel, si kaki menjawab kelas pertama. Memang taklah dia nak duduk diam! Apatah lagi semuanya bukan salahnya.

“Cakap elok-elok sikit tak boleh ke, sedara?” – TRISTIN HAZEL

Dan beberapa hari selepas itu, rasa macam nak kena serangan jantung Hazel apabila orang sama yang dilanggar itu tiba-tiba buat grand entrance di tengah-tengah dewan kuliah. Ya… Dengan rasminya, alpha male tu dah bertukar jadi pensyarahnya.

Permulaan perkenalan mereka tak indah langsung. Kena maki, dah. Menangis, pun dah. Hubungan pun tak lebih daripada pensyarah-pelajar. Dr. Alpha Male barbarian bak kata Hazel. Sehinggalah satu malam yang membawa sisi protective daripada si Dr. Alpha Male itu untuk Hazel. Hilman selalu ada untuk memberi Hazel semangat.

Rupa-rupanya apa yang jadi itu membawa kepada pembongkaran kisah yang baru. Malam itu cumalah satu permulaan! Dan… Setelah itu Hazel selalu menjadi Damsel in Distress dan Hilman pula tak putus-putus menjadi Knight in Shining Armornya. Kerana janji Hilman padanya…

“I’ll do my best to protect you. Anything. I’ll even be taking a bullet for you.” – HILMAN UKASYAH

Namun, mampukah segalanya terbongkar? Adakah semuanya memang dirancang? Atau sebenarnya hanyalah helah untuk memperdaya?


BAHAGIA YANG TERTANGGUH - RISSA AHDIYA


PBAKL ..... PBAKL.....PBAKL

  HANYA TERDAPAT DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR  

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI NYA !



BAHAGIA YANG TERTANGGUH - RISSA AHDIYA

HARGA BUKU : RM24.00

UPAH RUNNER PBAKL RM2.00

POSTAGE : RM7.00 (SEM) / RM11.50(SS)

BAYARAN AKHIR : 4HB MEI

PENGHANTARAN SELEPAS TAMAT PESTA BUKU


WHATSAPP : 0177342366


๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰NOVEL KELUARAN BULAN JUNE.

Sempena PBAKL tahun ini, secara Eksklusif  kami bawakan karya terbaru daripada novelis Best Seller, Dia Pilih Aku iaitu Rissa Ahdiya. Jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki karya terbaru beliau yang bertajuk BAHAGIA YANG TERTANGGUH !๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰

*******************************************

Ramai wanita yang selagi boleh, akan mengelak untuk bercinta atau terikat dengan lelaki yang tergolong dalam kategori ‘anak emak’. Tetapi kalau kategori ‘adik kakak’ bagaimana pula?
Selama lapan tahun, NURIN HANA menjeruk rasa. Begitu teruk dia dibuli ipar-duai malah tidak pernah sekali pun dia diberi peluang beraya di kampung sendiri.

“Kakak mesti tak percaya kan kalau saya beritahu yang Zakwan pernah minta saya bayar sewa rumah ni pada dia? Saya pun tak tahulah fahaman apa yang keluarga akak pegang.”

Semua itu tidak mematahkan cintanya terhadap si suami hinggalah pada suatu hari, nama Kak Tipah Kerani muncul pada skrin telefon bimbit suaminya. Terhiris hati Hana apabila mengetahui kebenarannya. Kak Tipah Kerani itu sebenarnya seorang janda jelita bernama Azrin Sofea!

“Curang tu hak saya. Awak tak berhak nak bertanya atau bersuara apa-apa. Dah kira beruntung saya tak tinggalkan awak ni tau. Bersyukurlah.”

“Kalau orang dah tak nak tu, ada eloknya kalau you faham-faham sendiri ya. Jangan memalukan diri you.” – Azrin Sofea

Talak akhirnya menjadi ‘hadiah’ bagi segala ketaatan dan kesetiaan Hana. Pengkhianatan Zakwan bagai vonis kematian buatnya. Seluruh hati bagai dicarik dan dicencang lumat, terlalu parah dilukai Zakwan. Lalu, Hana bangkit. Cuba dijahitnya kelukaan itu dengan reda yang ikhlas. Hanya permata hati menjadi kekuatannya.

ZAKWAN. Tanpa Hana, terasa lompong dan serba tidak kena hidupnya. Senyuman manja Azrin serasa tidak membawa erti. Hati diserbu penyesalan yang tidak kunjung padam. Betapa Hana selama ini banyak berkorban.

“Kita masih ada peluang untuk memperbaikinya. Kita kahwin semula ya. Kalau pun Hana tak fikirkan tentang abang, kita fikirkan demi kebaikan Raiqal. Kasihan dia jadi mangsa akibat perceraian kita.” - Zakwan

MR. GREY - SYAMNURIEZMIL

PBAKL ..... PBAKL.....PBAKL

  HANYA TERDAPAT DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR  

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI NYA !




MR. GREY - SYAMNURIEZMIL

HARGA BUKU : RM34.00

UPAH RUNNER PBAKL RM2.00

POSTAGE : RM7.00 (SEM) / RM11.50(SS)

BAYARAN AKHIR : 4HB MEI

PENGHANTARAN SELEPAS TAMAT PESTA BUKU

WHATSAPP : 0177342366


Anda Peminat Setia Syamnuriezmil ?

Pasti anda tidak akan melepaskan peluang memiliki karya terbaru beliau keluaran Bulan Mei.
Jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki karya terbaru beliau yang bertajuk MR. GREY 

❤️❤️


******************************************************

“Malique Gregory Kamal bin Grey Muslim...”
“Saya...”
“Aku nikahkan dikau dengan anak saudara aku, Nisa Ardina binti Nizar dengan mas kahwinnya sebanyak RM1000 ringgit tunai...”
“Aku terima nikahnya Nisa Ardina binti Nizar dengan mas kahwinnya RM1000 tunai.”

Keputusan mereka untuk berkahwin memecahkan dua hati. Hati Datin Musalma, mummy Mr. Grey yang menuduh Nisa menggoda anaknya demi harta dan hati Ilham Arsyad yang mencintai Nisa sejak daripada kecil lagi. Tetapi, kedua-dua hati telah membuat keputusan yang berbeza. Datin Musalma memilih untuk terus membenci. Ilham Arsyad memilih untuk terus menyayangi.

“Tak susah kan kalau saling mencintai? Tak ada risiko.” - NISA
“Hesy, siapa cakap tak ada risiko? Semua perkara ada risiko.

Risiko mencintai ialah hati kita akan sakit kalau orang tu tak mencintai balik. Risiko dicintai ialah kita akan menyakiti hati orang tu kalau kita tak cintai dia balik. Risiko saling mencintai pula, kita akan saling kehilangan.” – MR. GREY

Ilham terus menyayangi Nisa walaupun gadis itu telah menjadi milik orang lain. Terus menjaga dari jauh dan sentiasa tahu kemahuan gadis itu. Dia menyayangi dengan caranya yang tersendiri hingga timbul persoalan dalam diri Nisa kenapa dia tidak memilih Ilham.

Saat diulit bahagia...
Mr. Grey membuat pilihan untuk menghilangkan diri. Dia memutuskan untuk kembali kepada Datin Musalma.

“Abang nak minta maaf. It’s not you, it’s me.” – MR. GREY

Apakah pilihan Nisa? Membuat keputusan untuk terus setia kepada Mr. Grey yang tegar meninggalkannya? Atau membuat keputusan untuk memilih Ilham Arsyad? 

“Nisa maafkan abang tak sebab mencintai Nisa dan tak boleh lupakan Nisa?” - ILHAM

“Buat apalah nak maafkan abang. Bak kata abang, Nisa tak ada hak untuk halang abang sukakan Nisa.” – NISA

Ya, hidup itu memang kelabu. Tapi, kita selalu ada pilihan... ❤️❤️




MUA MOST WANTED - AIFA BATRISYA

PBAKL ..... PBAKL.....PBAKL

HANYA TERDAPAT DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KL

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI NYA !



MUA MOST WANTED - AIFA BATRISYA

HARGA BUKU : RM23.00

UPAH RUNNER PBAKL RM2.00

POSTAGE : RM7.00 (SEM) / RM11.50(SS)

BAYARAN AKHIR : 4HB MEI

PENGHANTARAN SELEPAS TAMAT PESTA BUKU

WHATSAPP : 0177342366

Mencari Novel TErkini ?

Di sini kami belanja cover dan blurb untuk novel Terkini keluaran Mei. 
Untuk anda yang mengikuti karya-karya hebat daripada penulis Aifa Batrisya, 
jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki MUA Most Wanted ๐Ÿ’„ ๐Ÿ’…

*********************************************************

Pernah tak anda mengalami situasi begini?

1) Sudah makan di kedai tapi bila nak bayar baru sedar yang dompet tertinggal?
2) Cuba call rakan serumah untuk minta pertolongan tapi kredit telefon dah tamat tempoh?
3) Rakan serumah kebetulannya call tapi belum sempat minta tolong, bateri telefon habis?
4) Ada orang tolong bayarkan tapi bagi resit untuk diclaim semula?

Perkenalan Lara Amani dengan Faheem, seorang MUA (Make-up artist) yang berkira dari segi wang ringgit dan masa, dimulai dengan sekeping resit bayaran serta tandatangan kecil Lara pada buku planner milik Faheem sebagai tanda yang dia berhutang.

Tidak habis di situ, biarpun Lara ‘cuba-cuba’ lari dari membayar hutangnya, mereka seakan sentiasa berjodoh bilamana hal kerja seringkali menyatukan mereka dan tanpa disangka, Faheem adalah MUA yang diupah khas untuk majlis pertunangan Lara.

“Faheem, saya rasa saya suka awak.” - LARA
Faheem komited pada kerja demi ibu dan adik-beradiknya. Customer is always customer dan jatuh hati pada customer sendiri adalah perkara paling dilarang dalam konsep kerjanya. Tapi kehendak seorang Lara Amani yang kuat kemahuan dan cekal hati tak dapat digoyahkan dengan tolakan demi tolakan yang Faheem cuba lakukan.

“Maaf. Saya masih berpegang pada kontrak saya. Saya cuma MUA yang akan mengandam awak pada hari nikah awak nanti. Saya bukan pengantinnya.” - FAHEEM
Yang Lara kejar, tak pernah sudi menerimanya. Tunang dan adik kepada tunangnya pula melayan Lara bagaikan sebiji bola, ‘ditendang’ sesuka hati mereka.

“Sejujurnya, saya tak berminat nak kahwin dengan awak. Please do something so that this plan will be cancel or else, you’ll suffer. Saya akan kahwin dengan awak dan dalam masa yang sama akan madukan awak, sebab saya dah ada pilihan sendiri.” - RAID

“Saya sukakan awak, Lara. Saya akan layan awak dan jaga awak sebaiknya. Saya bukan macam Raid dan awak tak perlu risau. Ummi pun restu hubungan kita.” - FAIQ

Raid dengan Faiq buat Lara pening namun demi kejayaan papanya, Lara turutkan segalanya dalam terpaksa. Tambah bengang bila Faheem yang turut ada hati padanya hanya berdiam diri atas alasan komitmen kerja dan dasar kepercayaan persahabatannya dengan Faiq.

Berjayakah akhirnya Lara Amani menangkap hati Si MUA pujaan hati yang rahsia hatinya sukar untuk diteka? Antara niat untuk kekal dengan perniagaan demi keluarganya dan kepercayaan seorang sahabat, sanggupkah Faheem beralah dengan mengorbankan kehendak hati sendiri? ๐Ÿ’„ ๐Ÿ’…




PAK CIK KEREK SEMANIS PAVLOVA - ALIESHA KIRANA

PBAKL ..... PBAKL.....PBAKL

HANYA TERDAPAT DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KL

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI NYA !


PAK CIK KEREK SEMANIS PAVLOVA - ALIESHA KIRANA

HARGA BUKU : RM23.00

UPAH RUNNER PBAKL RM2.00

POSTAGE : RM7.00 (SEM) / RM11.50(SS)

BAYARAN AKHIR : 4HB MEI

PENGHANTARAN SELEPAS TAMAT PESTA BUKU

WHATSAPP : 0177342366


Menantikan Novel2 Terbaru ???

Di sini kami belanja cover dan blurb untuk novel keluaran terbaru iaitu Bulan Mei. 
Untuk anda yang mengikuti karya-karya hebat daripada penulis Aliesha Kirana, jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki Pak Cik Kerek Semanis Pavlova  ๐ŸŽ‚ ๐ŸŽ‚ 
.
*******************************
.
Kehidupan Ajda Sajidah, peniaga manisan pavlova yang dulunya baik-baik saja berubah selepas dia memohon sebagai vendor di butik Talqisya. Dia tidak pernah menyangka yang pemilik butik itu adalah seorang lelaki bujang terlajak yang kerek lagi dingin seperti Megat Talhah.

“Lain kali, berjalan tu tengok depan.”- Megat Talhah
“Errr, maaf Encik Megat. Saya tak sengaja.”- Ajda Sajidah
“Orang yang cemerkap memang selalu cakap dia tak sengaja.”- Megat Talhah

Pertemuan antara Ajda Sajidah dan Qisya, sahabat ketika di universiti kembali menceriakan suasana. Kehadiran Ajda Sajidah dalam hidup Qisya membuatkan dirinya kembali bersemangat untuk meneruskan hidup sebagai orang kelainan upaya.

“Kahwin dengan pak su aku. Jadi mak su aku.”- Qisya

Permintaan Qisya agak sulit diterima, namun dia pasrah. Demi kebahagiaan sahabatnya Qisya, dia sangggup berkorban. Namun, pertemuan antaranya dan pak su Qisya membuatkan keputusannya goyah. Mahukah dia terima pak su Qisya a.k.a pak cik kerek a.k.a Megat Talhah itu sebagai suaminya? Apatah lagi lelaki itu juga sepertinya, tidak rela!

“Saya tak boleh nak cuba cintai awak, macam mana saya nak hidup seumur hidup dengan orang yang saya tak pernah cinta?”- Megat Talhah

Apa pengakhiran episod ini? Adakah keputusannya perlu dikaji lagi atau terima saja pak cik kerek ini? Siapa yang sanggup terima lelaki dingin seperti pak su Qisya itu?



AKU SHARK - MYRA AMEER

PBAKL ..... PBAKL.....PBAKL

HANYA TERDAPAT DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KL

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI NYA !



AKU SHARK - MYRA AMEER @ AMEERA AMEER)

HARGA BUKU : RM28.00

UPAH RUNNER PBAKL RM2.00

POSTAGE : RM7.00 (SEM) / RM11.50(SS)

BAYARAN AKHIR : 4HB MEI

PENGHANTARAN SELEPAS TAMAT PESTA BUKU

Anda peminat penulis Ameera Ameer ?

Disini kami belanja cover dan blurb untuk novel keluaran Mei. 
Untuk anda yang mengikuti karya-karya hebat daripada penulis Myra Ameer ( Ameera Ameer ), jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki Aku Shark...Dan Akulah Lelaki Itu di PBAKL nanti!! ๐Ÿ“ท๐Ÿ“ท
.
**************
Dia bukan anak raja, bukan juga CEO syarikat ternama atau pelajar lulusan dari luar negara, tetapi dia hanyalah insan biasa yang punya kisah hidup yang penuh duka dan tidak sempurna.

Dialah Shark... Lelaki yang punya pesona dan digilai ramai gadis popular dan ternama. Biar dipikat dan digoda tetapi hatinya tetap dijaga hanya untuk dimiliki oleh seorang gadis bernama Jeslina yang digelarnya bunga.

Bagi Jeslina, nama Shark atau digelar si pembuli itu memang sedari awal lagi sudah dipangkah-pangkah dari senarai calon teman lelaki pilihan. Dibuli tanpa henti ketika di sekolah menengah dahulu membuat dia sangat membenci biar lelaki itu gigih mengambil hati. Lebih-lebih lagi ketika itu dirinya bakal dimiliki oleh sahabat baik lelaki itu sendiri.

“Dengar sini Shark, antara kita tak mungkin akan ada apa-apa ikatan sebab aku akan berkahwin dengan Redza. Faham? - Jeslina

“Kuasa Tuhan tak siapa yang tahu, Jes. Orang yang dah berkahwin pun boleh bercerai, inikan pula baru bertunang. Eh! Pembetulan…Belum bertunang pun lagi.” – Shark

Terjalinnya ikatan pertunangan antara Redza dan Jeslina membuatkan Shark panasaran. Tetapi, jika sudah namanya Shark, biar hak orang akan tetap diredah juga selagi belum disahkan dengan akad dan perkahwinan.Walaupun dimarahi, juga dinasihati, dia tetap tidak peduli lebih-lebih lagi bila hati sudah terlalu mencintai.

“Astaghfirullahalazimmm... Kamu ni dah kenapa? Lupa Jes tu tunang kawan baik kamu?” – Mak Ngah Iman

“Untuk memiliki perempuan yang kita suka bukan senang mak ngah, jadi kalau ada peluang, kawan pun boleh jadi lawan.” – Shark

Sayangnya ketika ikatan dengan Jeslina hampir dimeterai, kebenaran terbongkar. Kerana seorang gadis bernama Nadrah, kisah silam yang hitam menjadi pertaruhan disebabkan dendam. Ugutan demi ugutan yang diterima daripada Redza membuatkan hatinya goyah dan mula hilang keyakinan.

"Well... The best man win. Sayangnya kau dah kecundang!” – Redza

“Kau ingat aku akan rahsiakan perkara ini dari Jes? Aku bukan lelaki macam kau. Berani buat tapi tak berani bertanggungjawab.” – Shark

“Dan kau ingat dengan berterus terang akan memulihkan keadaan? Tak, Shark… Kau hanya akan buat mereka benci dan jijik dengan kau.” – Redza

Mampukah Shark bertahan atau melepaskan demi melindungi insan tersayang? Dan bisakah kisah silam yang selama ini menghantui hidupnya berakhir dengan bahagia atau akan membuat jiwanya lebih merana? Dan siapa pula Nadrah yang tiba-tiba muncul membawa bencana?


AKU TELAH MENCINTAIMU - REHAN MAKHTAR


AKU TELAH MENCINTAIMU - REHAN MAKHTAR
HARGA TAWARAN : RM37.00

HARGA TERMASUK POS SEMENANJUNG MALAYSIA


BUKU CETAKAN TERHAD!

TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU!


WHATSAPP 0177342366

Sinopsis blurb :

Hanya kerana sedikit rezeki, Willa lagi sekali jejaki tempat itu. Tempat dia mana dia bertemu dengan Reza. Lelaki yang mengajak dia membuat satu urusniaga.

“Harga masa ni terlalu mahal, Reza. Awak tak akan mampu belinya…” - Willa


“Apa saja harga. Aku bayar.” - Reza

Willa mahu serahkan masanya untuk Reza. Percuma. Tapi, dia tak mampu. Akhirnya, dengan berat hati, tawaran Reza diterima. Tapi, Reza berubah tamak. Reza mahukan masa yang selamanya dengan Willa.
“Macam mana kalau aku tak bagi kau pergi nanti?” - Reza
“Sampai masa saya akan pergi sama ada Encik Reza bagi atau pun tidak…” Willa
Willa tak tipu. Dia akan pergi nanti. Kala Reza temui jawapan, ianya sudah terlambat. Tapi, katalah apa saja. Dia mahu jadi suami Willa biarpun sesaat. Namun, Tuhan lebih menyayangi gadis itu. Seperti yang pernah Willa kata, tiada apa di dunia ini bergerak atas telunjuk manusia ; Reza reda. 
 Kini, hidup dunia Reza adalah demi akhirat. Hati yang tak pernah padam dengan rindu pada Willa bergelora bila wajah mirip Willa muncul. Adakah itu Willa ; cinta hatinya? Tak… Willa dah lama pergi. Gamaknya, itu pelanduk dua serupa.
“Awak ada kembar?” - Reza
“Tak ada…” Alis
Willa dan Alis hanya ada satu persamaan. Wajah yang mirip. Yang lain, semua berbeza. Tapi dia tahu, dia mula jatuh hati pada perempuan ini.
“Saya cintakan awak, Alis.” - Reza
“Cinta saya atau cinta wajah saya?” - Alis
Reza terngadah. Apa yang nak dijawab dengan telahan Alis? Adakah dia jatuh cinta pada orang yang berbeza dengan wajah serupa? Atau jatuh cinta kali kedua pada orang yang sama?
“Namun, andai ini hanya mimpi mengusik kenangan silam, mengapa hangat tanganmu kuterasa?” – Reza
Mencari kepastian itu, seperti mencari permata di dalam timbunan kaca. Sekali lagi, Reza reda.



SWEET DREAMS - ACIK LANA



SWEET DREAMS - ACIK LANA 
HARGA TAWARAN : RM50(SEM) / RM55(SS)

HARGA SUDAH TERMASUK POS

PRE ORDER SEHINGGA 16 APRIL

PRE ORDER MASIH DIBUKA !

WHATSAPP 0177342366

Putri - Gelaran seperti Ratu Kelam Kabut, Minah Clumsy sudah cukup sinonim dengan dirinya sejak kecil lagi. Habis semua tiang dan dinding dia langgar, malah sudah banyak kali dia jatuh tertonggeng ke dalam longkang. Bernasib malang atau dia memang punya masalah koordinasi fizikal tak balance?

.

Namun beberapa siri kejadian malang tiba-tiba berubah dengan kemunculan seorang jejaka misteri yang sering menyelamatkannya. Tak sempat mencium tanah, tubuh dia sudah disambut. Tak sempat tergolek, tangannya sudah dipaut. Pelik, lelaki itu mutant atau superhero? Datangnya sering tanpa isyarat.

.

“Just tell me, kenapa you selalu muncul bila I susah? Macam mana you tahu semua benda tu akan berlaku?” ~ Putri.

.

Qash Adam - Kesengsaraan hidup di zaman silam membuatkan dia kemurungan dan hidup dalam pengasingan. ‘Anugerah’ yang dikurniakan membuat seluruh tubuh rasa terbeban. Dihina, difitnah, dicaci kerana punya ‘kuasa magis’ membuatkan dia menolak sebarang bentuk hubungan dengan manusia. Dia tertekan, ini kelebihan atau satu sumpahan? Mimpi yang datang bukan biasa-biasa. Datangnya dengan segunung tanggungjawab yang terlalu besar.

.

Namun kemunculan seraut wajah dalam mimpinya meletakkan Qash dalam keadaan keliru. Siapa gadis itu? Apa hubungkait antara mereka berdua? Dan dari satu pertolongan ke satu pertolongan mula menjelaskan maksud yang tersirat disebalik mimpi. Pentingkah kehadiran perempuan bernama Putri dalam hidupnya nanti?

.

“This might sound weird, Putri. But I’m different. Diri I tak macam orang lain.” ~ Qash Adam

.

Banyak peristiwa lucu, pertelingkahan dan salah faham berlaku apabila si malang bertemu dengan si adiwira. Rahsia demi rahsia terbongkar. Namun sebanyak mana pun perbezaan antara Putri dan Qash, ada perasaan halus mengikat hati mereka berdua. 
.

Tapi di pengakhirannya… bagaimana?



JANGAN MENANGIS CINTA-SITI ROSMIZAH

 RINDU BUKU TERBARU SITI ROSMIZAH?

PRE ORDER 


JANGAN MENANGIS CINTA
HARGA : RM43(SEM) / RM50(SS)

HARGA TERMASUK KOS POSLAJU

PRE ORDER

JADILAH ORANG YANG PERTAMA MEMILIKI BUKU INI

WHATSAPP 0177342366

Riyana seorang gadis dari keluarga sederhana. Seorang pelajar yang bijak dan sedang menuntut di universiti tempatan. Pertemuan tanpa diduga dengan Zafran Zahim telah menghuru-harakan hidupnya.
“Aku taulah aku ni handsome, anak orang kaya. Tadi mesti kau nampak aku naik Porsche. Tu yang kau saja jatuhkan buku, padahal terkena sikit aje, saja nak kenal dengan aku, kan?” sindirnya.
“Helo! Mamat muka selengga. Awak nak saya azan dekat telinga awak ke? Jangan perasan boleh tak? Karang tak pasal #pelempang,” marah Riyana.
Pertemuan tanpa sengaja dengan abangnya, Hariz makin mendekatkan Riyana dengan musuh utamanya. Takdir Tuhan tiada siapa mampu menghalang. Riyana bertemu jodoh dengan Zafran. Tetapi dia tidak bahagia. 
Riyana bukan saja makan hati dengan sikap suaminya tetapi juga dengan emak mentua yang begitu membencinya.
“Jangan ingat anak aku tergilakan kau! Perempuan macam kau, sebelah mata dia tak pandang! Kau tu hanya jadi kambing hitam, untuk dia balas dendam! Kau tak layak jadi isteri Zafran! Aku akan pastikan dia ceraikan kau!”
Dalam Riyana mengharungi dugaan hidupnya. Allah menyemaikan kasih di dalam hati suaminya. Zafran akhirnya jatuh cinta dengan isterinya. Namun, bahagia seketika cuma. Dugaan datang melanda. Cinta Aryana pengikat kasih mereka, lahir tidak sempurna. 
Riyana redha tetapi Zafran tidak boleh menerima. Cinta dihina! Dicemuh! Dibenci! Oleh bapa kandungnya sendiri. Sehinggakan nak memegangnya pun terasa jijik!
Ya Allah! Luluh hati Riyana melihat nasib anaknya. Demi Cinta, Riyana sanggup berkorban apa saja.
“Kau junjung sangat budak ni kan? Aku nak tengok bahagia mana kau hidup dengan dia! Kau lagi sanggup pilih dia dari suami! Kau dengar sini, bersaksikan semua orang. Aku ceraikan kau dengan talak satu!”
Saat ini setitis air mata pun tidak menitis di pipinya. Hanya anaknya dipeluk dengan erat. Jangan menangis Cinta. Jangan menangis. Cinta Aryana kurniaan yang tidak ternilai dari Yang Maha Esa.


KOMBO RESAH - MUNA MAHIRA , RINSYA CHASIANI

KOMBO RESAH

PRE ORDER SEHINGGA : 12 APRIL 2017



PENJIMATAN HARGA !

KOMBO 2 BUKU PADA HARGA : RM60 SM / RM65 SS

SEHINGGA 12 APRIL SAHAJA

JANGAN LEPASKAN PELUANG MEMILIKINYA

JUALAN ONLINE SAHAJA!

PRE ORDER

BUKU DIJANGKA SIAP PERTENGAHAN BULAN MEI

PREORDER] YANG RESAH ITU JIWA. YANG MANIS ITU CINTA.
.
Dapatkan sekarang!!! KOMBO RESAH. Yang pasti meresahkan jiwa uols. Rasakan debarannya! Ahaks. PREORDER TILL 12 APRIL!!
BELIAN ON9 SAHAJA 
.
.
#LELAH MENCINTAIMU - MUNA MAHIRA 

"Lepaskan I atau I takkan teragak-agak jerit," ugutku lagi.

"Careful, darling. Bibir you cukup menggoda untuk I diamkan. You can try to scream. But don't blame me if I..."

"Damn you! I dengan you dah lama tak ada apa-apa. You tak boleh buat I macam dulu. We're not related anymore!"

Antara Ray & Reeq ada kisah yang belum tamat. Kisah yg buat Ray masih terkenang2. Dan tiba2 Reeq muncul semula mengganggu Ray. Pelik kan? Apa yang jadi sebenarnya kat dorg 2 nih? Apa sebenarnya hubungan 2 orang ni? Yang pasti debaran itu nyata. Cinta itu melata.

PRICE RM38SM / RM42SS TERMASUK POS
.
***
.
#DEGUPAN RINDU - RINSYA CHASIANI

"Apa salah I you hukum begini? You yang tinggalkan I tapi sekarang you berlagak seolah-olah I yang bersalah.”

"Macam yang I cakap, kita hidup berpijak di dunia yang nyata. You ada masa depan dan you tak sepatutnya menoleh ke belakang. You dah ada keluarga, untuk apa you pegang perasaan dan hati you untuk I? I tak terharu pun, Nadzhim. I geli. You faham tak?!"

"You dah jauh dari I rupanya, I fikir hati kita masih sama..."

11 tahun berpisah. Bukan sekejap tau. Tapi rindu itu masih berdegup hebat tanpa henti. Walau ada rasa benci yang hadir, Naasha & Nadzhim tetap ditakdirkan bersama. Bahagia tu masih ada ke untuk mereka? Atau 11 tahun tu cukup lama untuk memudarkan segalanya?

PRICE RM38SM / RM42SS TERMASUK POS