Showing posts with label ROSE HARISSA. Show all posts
Showing posts with label ROSE HARISSA. Show all posts

SERASI DI HATI - ROSE HARISSA


SERASI DI HATI - ROSE HARISSA
HARGA TAWARAN : RM33.00
BUKU : BARU
(BELUM TERMASUK KOS POS)

CETAKAN SEMULA NOVEL SERASI DI HATI DARI PENULIS BEST SELLER 'ROSE HARISSA

LIMITED EDITION
CETAKAN TERHAD
TIADA ULANG CETAK!
TIADA DI KEDAI BUKU!

*********************************************
HARGA TAWARAN TIDAK SAMA DGN HARGA BUKU, HARAP MAKLUM

*********************************************


Sinopsis  SERASI DI HATI 💖💝💛💚💙

Dia lelaki berdosa. Dalam usia muda, sudah menjadi ’anak ikan’ pada Zalina Asha, isteri seorang VVIP yang tak pernah puas dengan suami sendiri.
“Lately ni aku asyik kena berkepit dengan si tua tu. Bosan tau? Lembik! Dahlah bau cerut! Tak macam Zarul, rasa manis macam jagung.” – Zalina
Hidup dalam kemewahan tapi jiwanya kosong. Sehinggalah dia ditemukan dengan Intan Edrinaz di alam maya. Baru kenal, dia rasa rapat dengan wanita itu dan boleh bercerita apa saja termasuk kisahnya bersama Datin Zalina.
“Ala… kesiannya! Nampaknya you dah tak freelah lepas ni ye? Dah nak kena rantai balik!” Edrinaz gelak-gelak.
“Sakan gelak? Sampai hati you! I bosan tau! You tau tak, lepas ni I for sure kena ‘gulai’ cukup-cukup!” Zarul cuba menagih simpati. Tak timbul rasa malu bila berbicara begitu.
“Ala, okey apa? You pun dah lama ‘puasa’, kan?” Suka betul Edrinaz mengusik Zarul.
Bagi Edrinaz, Zarul memang kacak. Punya tarikan tersendiri. Tapi, setia dan kasihnya pada sang suami tak pernah tergugat. Walaupun dia rasa dia tidak dilayan selayaknya sebagai isteri.
“Abang! Sepanjang kita kahwin, abang langsung tak bagi Inn nafkah zahir. Okay, fine, Inn redha sebab Inn faham keadaan abang. Tapi sekarang ni, nafkah batin Inn pun abang abaikan!”- Edrinaz
Dan, bila dia tahu yang sebenarnya dia telah dicurangi sang suami, Zarul juga yang dia cari untuk mengadu.
Apa akan jadi bila Datin Zalina tahu tentang Edrinaz dan Zarul? Dan akan bertahankah rumahtangga Edrinaz bila segalanya bukan lagi menjadi rahsia?
Ini kisah hitam tentang kecurangan, bila manusia lupa makna kesetiaan....




CINTA MEKAR DI HATI - ROSE HARISSA

CINTA MEKAR DI HATI - ROSE HARISSA

BUKU : RARE' OUT OF PRINT

BERMINAT WHATSAPP : 0177342366

PROPOSAL CINTA SELAMANYA - ROSE HARISSA


PROPOSAL CINTA SELAMANYA - ROSE HARISSA
HARGA: RM22.00 (Sem) / RM25 (SS)
HARGA JUAL : RM 23.00/ RM 26 (SS)
(Termasuk pos)

KELUARAN : APRIL
Sinopsis:

Bila Haidar memutuskan hubungan dengan alasan tak sekufu, Amyra tak mahu bercinta lagi. Dia bercita-cita ingin mengumpulkan modal yang cukup untuk membina perniagaannya sendiri. Semua tak penting lagi dah. Hinggakan Zaim Armani, anak jutawan di depan mata dia pun Amyra buat derk aje.

“Pernah dengar quotes ni? Lust starts with chemistry. Love starts with trust and respect.” –ZAIM.

Bila tengah sibuk bekerja, dia bertembung pula dengan Leonard, pengusaha perabot pengukir berdarah Jawa tak kalah ganteng tapi sekejap ada sekejap tak ada. Hati wanitanya tercuit juga, tetapi... Amyra tidak mahu hubungan yang tergantung. Dia mahukan sebuah hubungan yang kukuh, yang boleh membawa pada penyatuan dua jiwa secara halal.
“Orang Jawa itu tempatnya di perasaan, selalu bergulat dengan kalbu dan suara hati, dengan menahan hawa nafsu agar bijak menangkap maksud yang tersembunyi.” – LEO.

Sudahnya Amyra mencari along. Itulah penasihat terbaik untuk menyelesaikan jiwanya yang kacau itu.
“Aku cakap yang benar, dik. Kau tu satu-satu anak perempuan abah. Carilah bakal suami yang boleh diharap sikit. Yang boleh betulkan singki tersumbat, yang boleh pasang mentol lampu, yang boleh aku ajak turun ke sungai… boleh bergelumang dengan bau ikan sungai. Ah, pendek kata yang bertulang besi berurat dawai macam aku ni ha….” Afnan singsing lengan baju, tayang lengannya yang berotot.

Amyra pegang kata-kata alongnya tu. Tapi... antara arkitek dan pengukir kayu, dua-dua pun ada perniagaan sendiri. Dua-dua pun boleh pegang ikan patin. Siapa yang ada dalam hati Amyra?
“Saya cari suami, bukan setakat jadi kekasih bertahun-tahun tapi belum tentu ada jodoh
.”

GUY NEXT DOOR - ROSE HARISSA

TERBARU DARI PENULIS TIP TOP ; ROSE HARISSA!
JALAN CERITA YANG SWEET, COMEL DAN KELAKAR..
DAPATKAN NOVEL YANG MENARIK INI SEKARANG!


GUY NEXT DOOR - ROSE HARISSA
HARGA BUKU : RM21.00
BUKU : BARU

GOODREADS REVIEW & RATING (4.51***)

Sinopsis:-

Kisah perang mulut antara dua jiran (Kristal Abdul Hamid – sudah punya teman lelaki, Fandi) dengan (Adam Putra Iskandar). Kris memandang serong pada Adam, anak emak yang disangkanya menganggur. Kris selalu dileter oleh emaknya dan dibandingkan dengan Adam.

Sehinggalah Adam memulakan langkah meleraikan perang dingin antara mereka. Bermulalah bermacam-macam peristiwa lucu dan mengusik hati Kris dan Adam. Daripada menyampah menjadi suka.

“Kuketuk pintu rumah sebelah, kujumpa cinta dia!”