Showing posts with label DHIYANA. Show all posts
Showing posts with label DHIYANA. Show all posts

MY MR. NANNY - DHIYNA


MY MR. NANNY - DHIYNA

HARGA BUKU : RM 25.00

WHATSAPP : 0177342366

“Nama Uncle, Ryan. Ali boleh panggil Uncle Ryan.” – ULTHAF DARYAN

Perkenalan singkat itu membuatkan Ryan dan Ali semakin rapat dan mesra. Dan melalui Ali juga lah Ryan bertemu semula dengan Aileen, selepas enam belas tahun berpisah. Rasa yang sekian lama terpendam di dalam hati terasa kembali segar dan menggebu.

Demi untuk Ali, Ryan sanggup bertukar menjadi Mr. Nanny. Menemani dan melayani Ali setiap hari tanpa jemu. Tumpahnya kasih dia pada Ali melimpah ruah. Aileen yang melihat kemesraan itu mula menyulam perasaan bahagia. Dia mula menagih rahsia hati Ryan yang sekian lama terpendam.

“Awak nak saya cakap apa lagi, Aileen? Yang saya sukakan awak… sayangkan awak… cintakan awak… sejak dari dulu lagi sampai lah sekarang. Begitu?” – ULTHAF DARYAN

“Hey, jiran sebelah. Terima kasih… untuk rasa yang ada di hati kita.” – AILEEN UFAIRAH

Di saat mula menyulam perasaan bahagia selepas berbelas tahun berpisah, mereka berdua dikejutkan dengan kemunculan Tuan Mejar Saad dan juga Raziman. Penjelasan ditagih dan hak dituntut.

Bersediakah Ryan dan Aileen untuk berdepan dengan kejutan yang tanpa disangkakan itu? Siapa Tuan Mejar Saad? Siapa Raziman? Dan, siapa pula Mak Eton?

“Burung pipit terbang tinggi, terbang tinggi di langit biru, sungguh rasanya tak tertanggung lagi, mohon Eton jangan lari tolong lah dengar dulu.” – TUAN MEJAR SAAD

SUPER DADDY - DHIYANA


SUPER DADDY - DHIYANA

HARGA BUKU : RM 26.00 (SEM)

WHATSAPP : 0177342366

Demi Luqman Firdaus... Nuqman danial kembali muncul setelah sekian lama menghilangkan diri. Sekeping nota ringkas... menimbulkan seribu persoalan di dalam kepala. Athar Faiz ditinggalkan sebagai tanda kenangan dan juga sebuah amanah yang perlu dipikulnya. 

Kemunculan gadis yang bernama Inara Sofea di Bandung, penuh dengan misteri. Nuqman yang sememangnya sentiasa tenang, menghulurkan bantuan. Hati lelakinya mula dijentik perasaan halus apabila senang meluangkan masa bersama-sama Inara. Usikan mula menjadi penghias hubungan hati, walaupun bibir cuba berkias-kias kata. 

Sekembalinya mereka ke Malaysia, sekali lagi mereka berdua dipertemukan di dalam satu insiden. Sekali lagi Nuqman dengan senang hatinya menghulurkan bantuan. Dan, juga mengambil kesempatan untuk mendekati Inara. 

“Dah tengah meneran nak buat apa menyahut? Hilang mood tahu tak!” – NUQMAN DANIAL
“Hasil pelaburan Tuan tu batu ke apa sampai teran tak boleh nak menyahut? Nak membuang pun kena ada mood,” – INARA SOFEA

Usikan demi usikan semakin mendekatkan hubungan mereka berdua. Nuqman tak tertanggung lagi untuk menanggung rasa hati. Lantas dilamarnya Inara untuk menjadi teman halal untuk disentuhi. 

Usai disatukan, kemisterian Inara mula tersingkap sedikit demi sedikit. Sepanjang mereka berdua saling mengenali dan menyulam kasih, Nuqman turut mula ‘diganggu’. Dan disebalik kehilangan Luqman, ada sesuatu yang dirancang. 


Nuqman danial memunculkan diri untuk merungkai misteri. Hadirnya Inara Sofea berserta teka-teki, tetapi hati terpaut pula pada si Super Daddy. Masihkah mereka berdua berpeluang untuk merasai kebahagiaan yang ikhlas hadir dari hati?

CINTA SI WEDDING PLANNER - DHIYANA




CINTA SI WEDDING PLANNER 
Harga : RM29.00 SEM/ RM32.00(SS)

HARGA PROMOSI TERMASUK POS : RM31.00 / RM34.00 (S/S)

Perebutan tempat parkir kereta menjadi permulaan peristiwa kisah Zara si wedding planner dengan Fariz, bekas tentera laut yang berhati batu.

Dalam hati Zara ketika itu, hanya ada Bazli, sepupunya sendiri. Namun Zara dan Bazli tidak pernah menyangka bahawa jodoh sebenarnya bukan milik mereka berdua. Kasih mereka yang selama ini dirahsiakan daripada pengetahuan mak lang dan pak lang hancur si tengah jalan.

Berlaku pertemuan demi pertemuan yang tak disangka antara Zara dan Fariz. Meski Fariz selalu mengejek Zara, hanya lelaki itu dapat membuatkan Zara melupakan Bazli. Dalam kerasnya hati lelaki itu, ada juga penyayangnya.

“Kerusi kereta kau ni buat aku sakit badan la.” - FARIZ

“Ni hanya kerusi kereta, bukannya tilam King Koil!”- ZARA “Kalau ya pun, tukarlah kerusi empuk sikit. Recaro ke.” – FARIZ

Puan Marina, mama Fariz yang berkenan akan keperibadian Zara terus menghantar pinangan hingga terjalinnya ikatan suci antara Zara dan Fariz. Zara rela menerima walau hatinya belum wujud getaran cinta buat Fariz.

Abang teringin pankek, jem blueberry, and omelette for breakfast. Boleh sayang buatkan untuk abang?” – FARIZ

“For you, my dear... I will do anything for you.” - ZARA

Fariz yang tidak pernah putus asa untuk mencuba, akhirnya berjaya. Hati Zara kini miliknya. Pada saat bahagia mula bersemi, cinta pertama Fariz kembali muncul menagih kasih.

“Hanya satu aje permintaan Zara. Kejujuran! Zara hanya nak kejujuran daripada abang.” “Dia kekasih aku! Dah lama kami bercinta! Puas?”

Jawapan Fariz bagaikan sembilu tajam menusuk hati Zara. Fariz bertukar 360 darjah setelah munculnya wanita itu dalam rumah tangga mereka. Adakah rasa cinta terhadap kekasih lama Fariz masih mekar dalam hati lelaki itu melebihi rasa kasihnya kepada Zara? Mampukah ikatan suci yang dahulunya kembang dengan bunga-bunga kebahagiaan dapat diselamatkan?

*********************************************************

DAN JANGAN LUPA DAPATKAN SAMBUNGAN NOVEL CINTA SI WEDDING PLANNER YG BERTAJUK ANUGERAH CINTA DARI DIA !



ANUGERAH CINTA DARIPADA DIA - DHIYANA
HARGA BUKU : RM27.00
HARGA PROMOSI TERMASUK POS : RM29 (SEM)/ RM32 (S/S)
BUKU : BARU

ANUGERAH CINTA DARIPADA DIA - DHIYANA

KESINAMBUNGAN KISAH CINTA SI WEDDING PLANNER

ANUGERAH CINTA DARIPADA DIA - DHIYANA
HARGA BUKU : RM27.00
HARGA PROMOSI TERMASUK POS : RM29 (SEM)/ RM32 (S/S)
BUKU : BARU

Di antara anugerah yang terindah adalah cinta kita.

Lantaran cinta pertama tidak kesampaian bersama Zara, Bazli membawa diri ke Zurich dan bekerja di sana. Ketika di Zurich, Bazli bertemu dengan Dania yang merupakan seorang graduan
tahun akhir di University Of Zurich. Hari-hari dilalui oleh Bazli yang dulunya suram kini diceriakan oleh kehadiran Dania yang sememangnya seorang yang ceria dan ramah.

“Ikmal Bazli... I love you so much.” – DANIA.

Namun, hati Bazli masih belum terubat… Bazli yakin bahawa bukan Dania yang akan jadi cinta terakhirnya.

“Berikan I masa untuk semua ni. Cinta pertama I baru saja hancur, musnah!” – BAZLI.

Dalam menjalani hari-hari di Zurich, Malaysia tanah air tercinta tetap diingati. Laman Facebook jadi pengubat rindu dalam hati. Hanya kerana melihat komen di status akaun Facebook milik Zara, tiba-tiba membuatkan perasaan Bazli bagaikan dilanda ribut. Berkecamuk! Sebaris nama sudah mampu membuatkan Bazli terbawa-bawa ke dalam mimpi.

“Serius? Rindukan saya?” – BAZLI.
“Hah? Saya tak kata rindukan awak. Saya hanya kata rindu. Rindu kepada Si Chemong! Anak kucing gebu jiran sebelah rumah!” – SYAKIRIN.

Kerana kesilapan tanpa diduga, hubungan yang mula mekar tiba-tiba terpaksa melalui jalan yang penuh dengan cabaran dan juga dugaan. Syakirin akur! Bazli pasrah!

Pelbagai cabaran, dugaan dan juga ujian yang perlu dilalui oleh Bazli untuk memiliki Syakirin.

Kesilapan masa lampau dan juga masa kini tetap mengejarnya sehingga semakin menyukarkan keadaan untuk mereka berdua menemui jalan kebahagiaan. Setiakah Syakirin apabila mengetahui kisah lampau Bazli? Mampukah Bazli memiliki kebahagiaan yang selama ini diimpikannya? Mampukah Syakirin menerima bahawa cinta pertama Bazli ialah Zara yang merupakan kawan baik kepada Syakirin?