Showing posts with label WAWA TAUFIK. Show all posts
Showing posts with label WAWA TAUFIK. Show all posts

NATE SPECIAL - WAWA TAUFIK


NATE SPECIAL - WAWA TAUFIK

HARGA : RM31.00 (SEM) / RM34.00 (S/S)
(HARGA TERMASUK PENGHANTARAN (POS)

BUKU CETAKAN TERHAD



TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU




HASYA & SYAFIK - WAWA TAUFIK

HASYA & SYAFIK
TERBARU DARIPADA WAWA TAUFIK 
LIMITED PRINTING

HASYA & SYAFIK - WAWA TAUFIK

HARGA BUKU : RM34(SEM)/ RM37(SS)

HARGA SUDAH TERMASUK KOS POS

BUKU : PRE-ORDER

PENGHANTARAN : 30 JAN/1 FEB 2016

ORDER : WHATSAPP 0177342366

Hasya & Syafik
Berpisah... namun tiada apa yang berubah.
Kasih sayang masih sama. Perasaan tetap serupa.
Mereka cuma perlu menunggu Tengku Maimun berubah fikiran.
Luth dan Nuh sudah ada bahagia sendiri. Hanya dia dan Syafik sahaja yang masih tarik-tolak.
Payah bila bonda cakap... “bonda ada target ada syarat bonda sendiri. Berjaya atau tidak Syafik
mencapai target bonda, hanya bonda yang buat
keputusan. Kalau berjaya, he will have you as his wife. Otherwise, just say bye bye to him.”
Amboi! Bonda ingat anak bonda ni hebat serba-serbi? Setakat buat nasi lemak yang Uzma ajar, tahulah. Lebih dari itu, anak bonda ini yang akan dibye-bye oleh Syafik.
Syafik selalu cakap... “I know that I’m not the most handsome, wealthy, fun and exciting...” Tapi baginya lelaki itu ada segalanya yang cukup buat dirinya.
Datanglah berapa ramai lelaki lainpun
termasuk Amir... namun Syafik yakin... “but I do know that you will never find somebody that loves you like I do.”
Betul tu bonda!
Tolong jangan memilih sangat! Hasya cuma mahukan Syafik sahaja! Susah senang... masalah ujian...
itu belakang kira.




BICARA TENTANG CINTA - HANI FAZUHA


BICARA TENTANG CINTA - KOMPILASI CERPEN

LIMITED EDITION 

TIADA ULANG CETAK 

HARGA TAWARAN : RM40.00

HARGA BELUM TERMASUK POS

13 cerita digarap indah oleh 13 penulis. Bercerita tentang cinta dari sudut hati mereka. 


Lelaki Melayu-Jawa-Portugis Itu - Pena Kayu

Jerebu Kasih - Syeena Hamdan

Ini Cinta Insta - Ayeesha Haana

Diguna-guna Cinta - Hana Efriena

Alasan Yang Indah - Luna Bulan

Bukan Pengantin Dia - Dahlia Amanda

Hapuskan Nama Dia - Hani Fazuha

Kerana Jealousy - Zananis Ali

Cinta KIV Dulu - Cik D

You & I - Farisya Natasha

FALAK - Wawa Taufik

Bittersweet - Emy Roberto

#AiLoveStory - Farah Husain


J.A.D (JIWAKU ADA DIRIMU) - WAWA TAUFIK

J.A.D (JIWAKU ADA DIRIMU) - WAWA TAUFIK
HARGA : RM25.00
BUKU : BARU

Berkahwin dengan Jad Jazman? Tak pernah terfikir oleh kotak fikiran Nur Alena. Jad itu hanyalah sekadar kawan yang boleh dijadikan tempat meminta pertolongan. Tapi, demi keselamatan diri, demi mahu lari dari Khan yang psiko, Alena terima cadangan keluarga untuk mengahwini lelaki itu. Kerana dia tahu, dia akan selamat bersama Jad. Lelaki itu mana pernah ada hati pada perempuan. “Kau pergi kelab gay kan tadi?” - Alena “Kau tanya lagi macam tadi, siap kau!” - Jad Hidup sebumbung, tapi haluan asing-asing sebab antara mereka tak pernah wujud perkataan cinta. Tapi, bila keadaan memaksa untuk mereka tinggal berjauhan, ada rasa lain pula yang muncul. “Datang sini.” Jad bersuara lembut. “Bila?” “Hujung minggu...” “Hmm...” “Please.... Sekejap pun tak apa. Aku rindukan kau.” Bila jauh, rasa rindu mula menggebu, rasa sayang mula bercambah. Masa dekat, semua tu tak pernah pula muncul. Tapi, benarkah Jad rindukan dia? Sedang dia tahu, si suami yang berada nun jauh di sana sudah ada Zeki, ‘teman tapi mesranya’ di sisi. “Susah kan, nak bukti yang aku sayangkan kau? Payah kan, untuk kau rasa yang aku ikhlas sayangkan kau? Sebab kita bukan bermula sebagai kekasih. Sebab aku bukan Khan.”- Jad Bila nada cemburu mula berirama, ada yang menuntut penjelasan. Khan yang sudah berubah dan Zeki yang sentiasa ada antara mereka, mana satu yang menjadi puncanya.



NUH - WAWA TAUFIK

BAGI YANG DAH MEMILIKI 'L.U.T.H' JANGAN KETINGGALAN 
UNTUK MENDAPATKAN 'NUH' PULA..
STORY YANG SWEET DARIPADA CIK WAWA TAUFIK


NUH - WAWA TAUFIK
HARGA TAWARAN : RM38 (SEM) / RM43(S/S) 
BUKU : BARU

HARGA TAWARAN TERMASUK KOS PENGHANTARAN


Dia dan Hana mungkin berbeza.

Mereka berbeza tingkah juga cara.

Namun dia yakin, perbezaan itu hanya akan dapat dirapatkan jurang apabila mereka disatukan.

"Saya suka awak...awak suka saya...kita kahwin nak?"

Sudikah dia menerima lamaran seselamba itu?

Ada ke yang buat kerja macam tu?

Tengku Mariam pula bagaimana?

Adakah bondanya itu ada rancangan lain untuknya sama seperti yang diatur untuk Luth?

Kuatkah dia nak melawan seperti Luth?

Payah!

Kerana dia adalah Tengku Nuh Ebrahim. Anak bonda yang paling menurut kata.
 

LUTH ; LAMARAN UNTUK TEMAN HATI - WAWA TAUFIK


LUTH ; LAMARAN UNTUK TEMAN HATI - WAWA TAUFIK
HARGA : RM24.00
BUKU : BARU

Tinggal sebumbung dengan Tengku Luth Daniel a.k.a jejaka Idaman Malaya? Itu kejutan yang Uzma Haseena@Uma terpaksa terima demi mencari duit poket sementara cuti semester dan juga demi sahabatnya, Tengku Hasya.

Kali pertama melihat Uma, Luth tak rasa apa-apa. Hari-hari jumpa, di rumah dan pejabat, hatinya mula tergoda dan dia mula jalankan misi menggoda.

“Uma... please don't call me Tengku anymore.” - Luth

“Panggil Tengku lagi romantik...” - Uzma 

“Hah? Kalau nak romantik baik panggil I, sayang. Lagi I suka!” - Luth

Bila Uzma dah mula suka, ada pula halangannya. Bonda tersayang dah ada pilihan sendiri untuk si anak. Pilihan yang mereka berdua ada, hanya kahwin secara sembunyi.

“Luthhhh...” 

“Yes... I love you too, sayang...”

“No!!! I'm not telling you that lah... Hish!”

“Eh bukan ye?”

Luth memang nakal, tapi dia tahu kawal diri. Luth memang anak emak, tapi dia ada pendirian sendiri. Luth memang keras hati, tapi dia sweet dengan caranya tersendiri.

“Just stay with me. Whatever happens, I will always be with you, sayang!” – Luth

“Hmm... saya cuma ada masa sebulan je lagi nak bersama dengan awak, Luth.” – Uzma

Kenapa sebulan? Kenapa tidak selamanya? Apa sebenarnya yang terjadi pada perkahwinan mereka? Ikuti L.U.T.H untuk mengetahui kisahnya.

DIA YANG TERPILIH - HANI FAZUHA


DIA YANG TERPILIH
KARYA 10 PENULIS HEBAT

STOK SANGAT-SANGAT TERHAD
SILA BUAT TEMPAHAN SEGERA
WHATSAPP : 0177342366

Penulis :
FARAH HUSAIN
HANI FAZUHA
APRIL SNOW
EZZA MAISARA
SYEENA HAMDAN
RIDHYA IMAN
PENA KAYU
WAWA TAUFIK
DAHLIA AMANDA
QJ


Note : Naskah ini hanya boleh didapati melalui online sahaja.

DIA...MR MODEL - WAWA TAUFIK

DIA...MR MODEL - WAWA TAUFIK
HARGA BUKU: RM 23.00 / 26.00
BUKU : BARU

Dia serba sempurna. Dia punya segalanya. Dia... Mr model yang sentiasa menjaga penampilan. Siapa percaya, dia tak pernah jatuh cinta. – Azka Mikael

Dia serba sederhana. Dia tak punya apa-apa. Dia yang baru putus tunang hanya kerana memilih untuk bertudung. – Safa Salena

Mereka ditemukan secara kebetulan. Pada ketika Safa Salena diserang bekas tunang di tempat kerja, Azka Mikael menjadi penyelamat. Dan... cinta pandang pertama datang menjengah ke hati Mika.

“Mustahil. Habis tu wanita macam mana yang awak suka?” - Safa

“A woman like you!” - Mika.

Pernah putus tunang dan kesempurnaan Mika menjadikan Safa rasa rendah diri. Dia gadis biasa-biasa, mana mungkin menjadi pilihan si Model ‘Brazilian-look' seperti Mika.

"Tell me. What's going on, Safa? Atau... saya akan peluk awak kat sini!" - Mika

Tajam mata Safa memandang Mika. Berani pemuda itu ingin memeluknya.

"And I think you prefer a hug!" - Mika

Apa akan jadi bila Mika mengambil keputusan meninggalkan kerjayanya sebagai model dan bekerja di bawah satu bumbung bersama Safa?

"Suka dengan imej baru saya?

"Wajah Safa merah membahang. Malu. Namun dia tetap mengangguk.

"Suka saya?" Angguk lagi.

"Sudi jadi isteri saya?" Masih lagi angguk. Namun tidak lama.

"Err... apa awak cakap Mika?"

“Awak dah setuju. So, tak boleh patah balik dah."