KOMBO 2 BUAH BUKU


KOMBO 2 BUAH BUKU

HARGA : RM 45.00 (SM)
TERMASUK POSTAGE

WHATSAPP : 0177342366

RAHSIA CINTA DIA - CIK TET



RAHSIA CINTA DIA - CIK TET

HARGA BUKU : RM 10.00 (SM) 
CERPEN (JUALAN ONLINE SAHAJA)

WHATSAPP : 0177342366

“Abang buat apa kat sini? Keluarlah.” Aku suruh dia keluar, tapi boleh pula dia pergi tarik kerusi dan duduk di meja makan. Sepotong kuih turut diambil dan disumbat ke dalam mulutnya.

“Kuih ni mak abang yang buat untuk bakal menantu kesayangan dia. Tunang abang tu memang suka sangat dengan kuih ni.” Dia bersuara sambil mengunyah.
Aku pula dah rasa nak tercekik. Tiba-tiba saja rasa nak luah balik apa yang ada dalam mulut aku. Mak dia yang buat rupanya. Untuk bakal menantu kesayangan dia pulak tu.

“Abang tahu, Nuha pun suka dengan kuih ni, kan? Sebab tu abang suruh mak abang hantar kuih ni ke sini.” Mata kami bergabung. Lama sangat. “Ni dah mandi ke belum ni?”

“Nuha dah mandilah. Dah siap goreng nasi pun.”
“Ia ke? Patutlah bila abang tengok nasi goreng tu abang terus rasa lapar. Nak sikit.”

“Takkan tak makan lagi?”
“Belum. Abang baru je balik dari joging. Cepatlah hidang, abang dah lapar sangat ni.”
Aku menjuih. Mengada nak suruh orang layan dia.

“Tunang abang ada dekat luar tu. Nuha panggil dia suruh dia layan abang ya? Tak elok pula kalau dia nampak Nuha yang layan abang.”


“Abang suruh siapa tadi? Dia ke, Nuha?”

DERHAKA CINTA JEBAT - CIK TET


DERHAKA CINTA JEBAT - CIK TET

HARGA BUKU : RM 30.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Jebat Zulkarnain…
Dia seorang yang perengus. Egonya melebihi tahap tujuh petala langit. Setiap bait bicaranya hanya mengundang luka di hati insan yang terlalu sayangkannya.

Aisyah Humairah…
Bila hati dah terlanjur cinta… dia rela menadah hatinya untuk disakiti berkali-kali, walaupun jelas… sayang Jebat padanya hanya dusta semuanya. Cinta Jebat hanyalah helah untuk pemuda itu melunaskan dendamnya.

“Sebesar kuman pun tiada cinta dalam hati aku untuk perempuan curang macam kau ni.”

Bicara itu membunuh jiwanya. Sakit yang teramat.

“Kalau tiada sayang, kenapa awak biarkan saya terus merasa, sayalah wanita yang paling bahagia bila bergelar isteri pada suami yang paling saya cinta?”

“Sebab aku nak kau rasa balik setiap kesakitan dan derita yang kau hadiahkan untuk orang yang aku sayang. Aku akan pastikan, setiap nafas yang kau hela akan beralaskan duri yang amat tajam.”

Aisyah pasrah, Aisyah reda. Hukuman diterima dengan senang hati, tapi kenapa layanan Jebat padanya sering tak selari?

Kata benci, tapi kenapa Jebat yang terlebih cemas bila dirinya ditimpa sesuatu? Sikap caring Jebat melebihi ego dan panas baran yang sering ditonjolkan.


Pening Aisyah. Apa sebenarnya yang ada dalam hati Jebat? Kenapa Jebat begitu berdendam dengannya? Benarkah dirinya dah tak bertempat langsung dalam hati Jebat Zulkarnain?

DATING MISS MILLIONAIRE - SYAMNURIEZMIL

DATING MISS MILLIONAIRE - SYAMNURIEZMIL

HARGA BUKU : RM 28.00 (SM) 
TERMASUK POSTAGE

WHATSAPP : 0177342366

Jelita Adzra merupakan anak tunggal kepada Tan Sri Jalil dan Puan Sri Adzna. Dia mewarisi keseluruhan kekayaan kedua orang tuanya. Kerana dia merupakan Miss Millionaire... hidupnya telah diatur dan dikawal sejak kecil. Jelita tak kisah. Dia ikut semuanya tanpa bantahan sehinggalah dia berusia 28 tahun.

“J tak nak bodyguard ikut. Cukuplah Zahara saja ikut J ke Bangkok nanti. Kalau daddy...”
“Okay, fine. Boleh.”

Terasa rancangan daddynya berbaur muslihat... Jelita menyuruh Zahara, pembantu peribadinya menyiasat siapa yang bakal mengikuti mereka ke Bangkok. Rupa-rupanya, anak Dato’ Harith yang bernama Zayd Harrison. Malangnya, tiada sebarang informasi tentang Zayd yang diperoleh. Oleh sebab itu, Jelita menyuruh Zahara menyamar sebagai dirinya.
Tak sangka Jelita, rupa-rupanya ada yang tahu tentang penyamarannya itu.

“Fine. Saya akan jawab. Tapi, apa rahsianya, Encik Zhafran?”
“Kenapa awak menyamar jadi Cik Zahara, Cik Jelita Adzra?”

Zhafran Yusof, merupakan adik angkat Zayd. Kedua orang tuanya telah meninggal dunia sewaktu dia masih kecil dan kenangan yang paling manis yang dia simpan ialah sewaktu zaman sekolah rendah. Kenangan itu termasuk cerita cinta pertamanya, Jelita Adzra yang berjaya mencuri hatinya sejak darjah satu.

Konflik mula timbul apabila Rebecca Tan Sri Rashid, seorang yang selalu cari pasal dengan Jelita membuat pertaruhan dengan kawan-kawannya untuk dapatkan Zayd. Geram dengan Rebecca, Jelita merancang untuk menggoda Zayd terlebih dahulu. Akibat itu, penyamarannya berubah. 

Menariknya... Jelita tak bertepuk sebelah tangan.

“Hati saya ni bukannya Maybank2u sampai nak kena pakai password. Tak perlu sampai nak jadi penggodam, Zayd.”
“So, engineer pun bolehlah?”
“As long as he is the right person, the heart will unlock itself.”

Masalahnya, adakah Zayd orang yang tepat? Berbaloikah Jelita buat Zayd jatuh cinta padanya... semata-mata untuk menyakiti hati Rebecca?

“Selamat malam, Jel. Don’t forget our date start tomorrow. I’ll pick you up... be ready, jangan lari. Assalamualaikum.”


Atau... Zhafran akan jadi penyebab hati Jelita yang sekeras tungsten... menjadi cair? Siapa agaknya yang layak dating dengan Miss Millionaire?

ISTERI UNTUK DISEWA - SYAMNURIEZMIL

ISTERI UNTUK DISEWA - SYAMNURIEZMIL

HARGA BUKU : RM 29.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Anda mempunyai masalah dalam perhubungan?
Anda perlu seseorang untuk menyelesaikan masalah anda?
Anda perlu seseorang memutuskan hubungan anda dengan si dia?
Atau... Anda perlu seseorang untuk menyamar menyelamatkan hubungan anda dengan si dia? Saya ada penyelesaiannya...
Orang untuk disewa!
Sila telefon saya, Nur Adreiana, 012-3459876.
Anytime, Anywhere... I’ll be there.
Dia bukan seorang perempuan yang menjual maruahnya tapi dia ialah Nur Adreianaminah merah jambu. Akibat perniagaan perkhidmatan sewanya itu, tiba-tiba saja hatinya itu dituntut untuk dimiliki empat jejaka. Namun, Nur bukan lelaki yang boleh berkahwin empat.
“Nur pulangkan cincin ini apabila Nur bersedia untuk tidak menjadi isteri abang ya, sayang...” – Noah Ryzal, pelanggan.
“Ini cincin pilihan saya, untuk awak. Tak apa... Kalau tak suka, banyak lagi boleh pilih! Cubalah untuk terima saya, Cik Nur!” – Putera Raiyan, CEO.
“Cincin ini untuk Nur, dan akan hanya jadi milik Nur. Bukan Isabella, bukan sesiapa. Titik.” – Imtiyaz Irdad, kawan baik.
“Ini cincin daripada ayah kepada ibu saya. Nanti, kalau parents awak setuju, kita kecilkan sikit.” – Suffi Naufal, Remy Ishak celup.
Antara pelanggan, CEO, kawan baik dan Remy Ishak celup, mana satu yang dapat menyewa hati Nur dengan ringgit cinta? Dalam hidup, hanya ada dua pilihan, tanpa dia, kita boleh hidup atau, tanpa dia, kita tak boleh hidup. Yang mana satu... pilihan Nur?

SETELAH TELAFASNYA AKAD - ANNA MILIA

SETELAH TELAFASNYA AKAD - ANNA MILIA

HARGA BUKU : RM 24.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Berkahwin dengan Nawal si berhingus hijau tu? Memang taklah. Budak perempuan itu mencacatkan keindahan zaman kanak-kanaknya. Namun, apabila Nawal dengan senang hati menerima pinangan dan umi main peras ugut, Hanan tidak ada pilihan.
Bagi Nawal pula, dia terpaksa menerima pinangan keluarga Hanan demi menutup satu rahsia besar. Ikutkan hati, tak sudi dia berlakikan Hanan si lembik yang selalu merajuk. Apa susah? Buatlah macam main pondok-pondok dulu. Mereka kan sudah sepuluh kali kut berkahwin sebelum ini. Apabila, bergaduh, larilah balik rumah masing-masing.
“Awak kena masak setiap hari. Tak pakai dah jadual yang kita buat tu. Semua kerja rumah awak kena buat seorang. Kita kena duduk sebilik. Kena berlakon yang kita pasangan paling bahagia di muka bumi ni.” – Hanan
“Beres!” – Nawal

Apa yang berada dalam gambaran minda Hanan dan Nawal sama sekali tidak benar. Kali ini berlainan benar karakter masing-masing. Hanan dengan sikap terlalu melindungi. Nawal pula dengan bajet isteri mithali. Lalu, mereka pun melayari alam rumahtangga dalam versi mereka sendiri.

Tetapi, kali ini Nawal tidak lagi berkahwin pondok apabila dia jatuh cinta berkali-kali dengan Hanan. Dia tidak rela berpisah dengan Hanan. Untuk itu, dia perlu menjadi wanita sempurna di mata lelaki itu. Namun, hati Hanan tetap untuk bekas isterinya dan anak mereka.

DHEOS - ANJELL

DHEOS - ANJELL

HARGA BUKU : RM 28.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Siapa sangka di balik kepolosan wajahnya, Nurissa Rose pernah berperang dengan maut? Kemalangan teruk yang berlaku bukan sahaja menyebabkan dia koma setahun, malah sebaik sahaja dia membuka mata, tiada langsung memori silamnya.
Tiga tahun berlalu, kehidupannya kembali normal meskipun tanpa ingatan. Hanya dikelilingi oleh orang-orang kesayangannya. Sehinggalah suatu hari, kematian ayahnya membawa kepada perkenalannya dengan lelaki bernama Dheo Han.
Dheo Han. Punya aura penuh misteri. Di balik wajah beku dan mata dinginnya itu, Nurissa tahu pasti ada rahsia yang tersimpan. Sesuatu yang gelap dan juga bahaya! Bukan sembarangan orang kalau dah bekas samseng pun tunduk hormat kepadanya. Apatah lagi lelaki itu sendiri pernah memberi amaran kepadanya.
“You can’t have things for me. I’m out of your league.” – DHEO HAN
Namun bagaikan magnet, dia tertarik jua dengan lelaki itu. Setiap apa yang dilakukan Dheo, pasti rasa dekat dalam hati. Bagaikan déjà vu. Firasat ternyata betul. Dheo merupakan seseorang yang mengenalinya dulu.
“Kenapa pura-pura tak kenal saya?” – NURISSA ROSE
“Saya kenal awak. Tapi tak bermaksud kita rapat. Mungkin saya adalah seseorang yang awak benci.” – DHEO HAN

Jadi, siapakah Dheo Han yang sebenarnya? Seseorang yang tiba-tiba muncul setelah empat tahun pasti punya motif sendiri, kan? Dalam mencari kebenaran, kejutan demi kejutan diterima Nurissa. Rupanya hidupnya sebelum ini memang jauh dari normal. Dan apabila semua kebenaran terbongkar, mampukah Nurissa menerimanya?

FUIYOOO... SENANGNYA KIMIA! (TINGKATAN 4-5) EDISI 1- KIPAS HIKMAT

FUIYOOO... SENANGNYA KIMIA! (TINGKATAN 4-5) EDISI 1- KIPAS HIKMAT

HARGA BUKU : RM 25.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

KEISTIMEWAAN 2 BUKU INI :

• Dibahagikan kepada 2 bahagian : Edisi 1 & 2. Setiap edisi mempunyai topik-topik yang berbeza.
• Informasi Kimia berkonsep komik santai.
• Tanpa ayat panjang meleret. Hanya fakta penting yang perlu diingati.
• Menggunakan pelbagai teknik seperti diagram, ilustrasi, jadual, yang berwarna-warni.
• Menyediakan contoh-contoh soalan berserta jawapan untuk rujukan dan kefahaman mudah.

FUIYOOO... SENANGNYA KIMIA! (TINGKATAN 4-5) EDISI 2- KIPAS HIKMAT

FUIYOOO... SENANGNYA KIMIA! (TINGKATAN 4-5) EDISI 2- KIPAS HIKMAT

HARGA BUKU : RM 25.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

KEISTIMEWAAN 2 BUKU INI :

• Dibahagikan kepada 2 bahagian : Edisi 1 & 2. Setiap edisi mempunyai topik-topik yang berbeza.
• Informasi Kimia berkonsep komik santai.
• Tanpa ayat panjang meleret. Hanya fakta penting yang perlu diingati.
• Menggunakan pelbagai teknik seperti diagram, ilustrasi, jadual, yang berwarna-warni.
• Menyediakan contoh-contoh soalan berserta jawapan untuk rujukan dan kefahaman mudah.

GENIUS MATEMATIK! - KIPAS HIKMAT


GENIUS MATEMATIK! - KIPAS HIKMAT  

HARGA BUKU : RM 45.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Menggunakan konsep gabungan elemen kartun dengan formula-formula Matematik secara unik dan kreatif. Lakaran komik berwarna yang bersahaja menjadikan buku ini lebih berwarna-warni dan segar. Objektif utamanya adalah untuk menarik minat pelajar-pelajar yang merasakan subjek Matematik ini sukar dan menyusahkan. 

Setiap topik disertakan dengan beberapa contoh soalan dan teknik penyelesaian.

Pelbagai jenis contoh soalan Matematik termasuklah contoh soalan KBAT turut diketengahkan di dalam buku ini berserta cara penyelesaiannya. 

* Kandungan buku telah disemak oleh guru Matematik sekolah yang berpengalaman.

MY SWEETHEART, HANNAN - NUREEN MIRZA

lazada 01hb.png
MY SWEETHEART, HANNAN - NUREEN MIRZA

HARGA BUKU : RM 26.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

menatap wajah hannan iman setelah dua tahun terpisah,hati hizzad tak tentu rasa.dia bagaikan budak sekolah yang pertama kali jatuh cinta.angaunya mencecah langit ketujuh.cemburunya sukar untuk di kawal.
"sudi tak awak terima saya semula dalam hidup awak?"-hizzad
"saya tak naklah! awak tak faham bahasa ke?"-hannan
hati hizzad meronta-ronta mahu merujuk semula dengan bekas isterinya.namun,dah tentulah hannan tak sudi.yalah,dulu dia juga yang ceraikan hannan.alasanya
      1.   ummi tak suka Hannan.
     2. Hannan bukan isteri yang baik
     3. Dia dah ada Sofea.
tapi sekarang,dia pula terkeja-kejarkan Hannan.sedihnya,Hannan hanya pandang sebelah mata.
 "awak ingat mencuci dosa itu semudah mencuci pakaian?masukkan dalam mesin basuh.letak sabun.keluar-keluar sudah bersih dan berbau wanggi?"-Hannan

      namun,takdir menyatukan mereka kembali ke gerbang pernikahan.bermulalah suka duka dalam perkhawinan kedua hizzad dan hannan.Berhadapan dengan kebencian mak mentuanya,buatkan hannan meraup dada.sofea dan adam pula sentiasa berbuat onar untuk meruntuhkan mahligai baru mereka.ditambah lagi dengan kehadiran mesej isteri seringkali buat hannan pening kepala

DIA... RANDOM GUY - FARAH HUSAIN

DIA... RANDOM GUY - FARAH HUSAIN

HARGA BUKU : RM 27.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Kerana tidak mahu dicop sebagai ‘loser’, Alina Suffiya bertindak pantas menarik lengan jejaka ‘random’ untuk diperkenalkan sebagai tunangannya. Apa nak buat, hanya si random itu saja yang dia nampak ketika itu.

Hidup Zariel Amzar yang tenang dan damai tiba-tiba seperti menaiki roller-coaster di taman tema. Ini semua perempuan psiko tu punya pasal! Gosip liar mula tersebar dan dia diberi tekanan oleh mama tersayang.

Suratan atau kebetulan? Mereka kini di bawah satu bumbung.

Amzar mengambil peluang untuk membalas rasa sakit hati. Alina dibuang kerja atas alasan mengurangkan perbelanjaan syarikat.

“You are one heartless man! Saya harap…. Tak! saya doakan supaya awak dapat cari semula hati awak yang dah hilang tu.” - Alina. 

You know what, I take back my word. You ni bukan gila… but downright psycho. Go and get a treatment!”- Amzar.

Kita hanya merancang. Sangka Alin selepas peristiwa itu dia tidak perlu berjumpa Si Random Guy lagi. Tapi takdir ada rancangan berbeza dan hidup mereka tidak lagi seperti dulu.

“You ingat you ni tuan puteri ke nak kena berjemput segala?”- Amzar

“Manalah saya tahu kena tunggu di bawah ni. Saya ingat encik ada di atas, saya naiklah!”- Alina 

Mengenali seorang Amzar, perasaan yang Alina kunci dalam hati, muncul kembali. Cik jantung mula berdegup kencang dan cik hati mengedik tak tentu hala. 


Kemunculan Hairi yang cuba mendekati semula Alina, mengundang krisis dalam hati Amzar. Apabila Cik Kerani dilayan sedingin salju, dia pula diberi ‘layanan bahu sejuk’. Menggelabah pula nak memujuk. Walaupun mulut kata benci, hati mula menari! 

‘Isyyy.. kacau daun betul Si Hairi ni. Dah pergi tu, pergi ajelah’. 

Siapakah yang berjaya membuka kunci hati Alina. - Hairi atau Dia… Random Guy?

OH! MUDAHNYA JAHIT BAJU MELAYU + POLA - NORISS NUR

03.png
OH! MUDAHNYA JAHIT BAJU MELAYU + POLA - NORISS NUR

HARGA BUKU : RM 45.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Kenapa harus memiliki buku ini:
- Pola bercetak secara percuma
- Lengkap langkah demi langkah bergambar.
- Senang untuk difahami.
- Penulis yang berpengalaman dalam bidang jahitan.
- Kesemua langkah lengkap diajar bermula dari membuat pola, memotong kain dan sehingga menjahit kain.

JANGAN TAK BALAS CINTAKU - ZAZA QRY


JANGAN TAK BALAS CINTAKU - ZAZA QRY

HARGA BUKU : RM 25.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Istihana betul-betul rimas dengan bekas abang iparnya. Kubur isteri masih merah dia sudah bersetuju berkahwin. Kalau dengan orang lain, Istihana tak hairan, tapi mahu dijodohkan dengan dirinya. Mereka ingat Istihana ini barang mainan? Boleh buang jika tak suka dan simpan apabila suka?
“Isti, kenapa nak lari jauh daripada abang?” - Ilhan 
“Aisy, saya tak sukalah awak dekat dengan saya. Rimas!” - Istihana

Selepas kahwin, Istihana buat kerja gila. Kerana rimas berdekatan dengan Ilhan yang sudah bertukar status daripada abang ipar kepada suami, Istihana menghilang. Istihana larikan diri!
Selepas tiga tahun, Istihana bertemu semula dengan Ilhan yang menjadi CEO di kilang tempatnya bekerja.
“Marah, suka, bahagia atau teruja mungkin. Semua perasaan tu. Abang cakaplah kalau-kalau Isti tak tahu?” - Ilhan 
“Tak mahu kuasa dua. Sebab semua perasaan tu, saya tak ada.” - Istihana.

Istihana tak mahu kuasa dua, tapi dalam hati jantung berirama beat box saat berada dekat dengan Ilhan. Buat apa menidakkan rasa hati yang dah penuh dengan cinta? Tambahan pula Ilhan tak pernah beralih selepas mencintainya. Akhirnya cinta Ilhan, Istihana balas.
Tapi, muncul pula si kawan baik yang terlebih sudu daripada kuah. Sameer, mahukan Ilhan kembali kepada kekasih lama iaitu, Adlin. Pelik, tapi cinta Istihana dan Ilhan tidak pernah goyah dengan sikap Sameer.

YANG TERINDAH - AILAH DIELA

YANG TERINDAH, MARYAM SOFEA- AILAH DIELA

HARGA BUKU : RM 23.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Cantik dan mempesonakan! Itulah yang membuatkan dirinya hanya nampak keindahan di dalam diri wanita itu. Tapi kenapa makin dikejar, makin jauh. Yang tambah peliknya, kenapa makin mahal semakin hati meronta ingin memiliki gadis itu.
Maryam Sofea, nama itulah yang buatkan Farhad jatuh cinta berkali-kali. Dia bukannya tak ramai peminat, saban malam ada saja peneman di sampingnya. Tapi Maryam Sofea itu jugalah yang memaut hatinya.
“You pun tahukan cara I. Jangan nak buat muka hanya disebabkan benda yang you sendiri dah tahu jawapannya. Jawapan I tetap sama walau beribu kali you cuba.” – Sofea
Merajuklah sampai ke negara China sekalipun. Memang tinggal dalam mimpi sajalah Sofea nak pujuk. Tak apa! Dia boleh pujuk diri sendiri asalkan wanita itu menjadi isterinya. Tiada lagi kelab malam! Tiada lagi perempuan saban malam! Farhad sanggup dan rela demi memiliki wanita terindah itu.
“I tahu I salah sebab pernah abaikan dia. Tapi I yakin I mampu bahagiakan dia. Ceraikan dia…” – Azad
“Look, Farhad. I dengan Sofea dah lalui semua. Sebagai suami I yakin you sendiri pun tahu luar dalam Sofea macam mana. Dia bukan lagi perempuan suci yang you boleh banggakan sebagai seorang isteri. I dengan dia dah pernah terlanjur. Bagi I peluang untuk bertanggungjawab.” –  Azad
Kenapa bila Sofea dah sah menjadi hak miliknya, harus muncul orang ketiga? Apa yang harus dia buat apabila wanita yang menjadi pujaannya selama ini rupanya bukan seperti yang dia sangkakan? Haruskah saja dia mengalah dan lepaskan wanita itu demi kebaikan semua?

Tetapi mampukah dia hidup tanpa ada wanita yang mengindahkan hari-hari yang dilaluinya?


DOMINAN ITU DIA - MAYA IRIS


DOMINAN ITU DIA - MAYA IRIS

HARGA BUKU : RM 24.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Perlanggaran kecil menemukan Lutfi dengan Aria Natasha. Dalam masa yang pantas, mereka jatuh cinta. Namun, cinta mana yang tidak bergolak? Aria terpisah daripada Lutfi apabila dia hampir-hampir menjadi mangsa pemerdagangan manusia.
ASP Hadid telah ditugaskan untuk melindungi Aria sementara pihak polis mencari dalang di sebalik penculikan Aria yang hanya dikenali sebagai Mr. Zed. Kes bertambah rumit apabila Mr. Zed menyenaraikan nama Aria dalam sistem bidaan penjenayah, The Dark Web.
Sementara bidaan untuk Aria masih aktif di rangkaian penjenayah itu, Aria telah ditempatkan di sebuah banglo perlindungan polis. Sedikit-sedikit, Hadid membongkar rahsia peribadi Aria.
"Kenapa awak sesuka hati boleh tanya saya soalan peribadi tapi bila saya pula tanya, awak suruh saya, go to sleep, Aria?" – Aria Natasha
"Saya tak nak jawab soalan awak. Tapi saya nak buat benda lain dengan awak." – Hadid.
Perasaan Aria berkocak. Hatinya berbelah bahagi di antara Lutfi dan Hadid. Kedua-dua lelaki itu ada kekuatan dan kelemahan masing-masing. Aura dominan kedua-dua lelaki itu mencetuskan persaingan.
"Antara kau dan aku, akulah lebih dahulu dapat sentuh Aria." – Lutfi.
"Aku nak tayang pada kau trofi aku." – Hadid.
Sementara Lutfi dan Hadid berebutkan Aria, ahli-ahli The Dark Web pula merasakan Mr. Zed hanya mempermain-mainkan mereka. Mereka menuntut agar Mr. Zed umumkan pemenang yang membida Aria Natasha. Sekali lagi, Aria termasuk ke dalam perangkap Mr. Zed.
"Awak dah buat jenayah besar kalau awak teruskan dengan niat awak jual kami. Lepaskan kami." – Aria
"Tidak semudah itu. Harga awak tinggi, Aria Natasha." – Mr. Zed

Apakah uniknya Aria sehingga dia disenaraikan sebagai 'barang' yang mencecah jutaan ringgit? Bolehkah selama-lamanya Hadid menjadi pelindung Aria dari ancaman The Dark Web? Mampukah kekayaan Lutfi membeli Aria daripada sistem penjenayah itu? Siapa yang telah merubah 'product description' Aria Natasha? Lutfi atau Hadid?

RINDU YANG TERAKHIR - MIMIE ISMAIL

01.png
RINDU YANG TERAKHIR - MIMIE ISMAIL

HARGA BUKU : RM 27.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Hidup Rheya penuh dengan keseronokan duniawi ciptaan kekasih hatinya, Radit. Nasihat orang tuanya dipandang sepi. Namun, kecurangan Radit telah membuka mata hatinya dalam menilai kasih sayang orang tuanya yang tidak bertepi. Radit dilupakan. Rheya kembali taat kepada Ray yang menyinari hidupnya dengan cinta yang tulus. Namun, takdir mencemburui kebahagiaan Rheya. Ray disahkan menghidapi kanser otak.
"Aku nak kau terima girlfriend aku jadi isteri kau! Aku tuntut janji kau pada aku, Dit." - Ray

Radit muncul semula, membawa lamaran yang sangat tidak masuk akal! Rheya bingung! Ray yang membuangnya atau Radit yang sedaya upaya ingin membuktikan yang dirinya adalah Radit yang baru. Saat Rheya menerima semula Radit, rahsia Radit terbongkar membuatkan parut di hati Rheya berdarah semula. Hati Rheya terbahagi dua. Di antara cintanya yang masih menyala buat Ray yang berada di ambang maut ataupun pada Radit yang bersungguh-sungguh pulang semula ke pangkal jalan. Apakah takdir yang sudah tertulis untuk mereka bertiga ini?

CEO TAK DIJANGKA - NORSHIEMAH MD YASAN

n1.png
CEO TAK DIJANGKA - NORSHIEMAH MD YASAN

HARGA BUKU : RM 26.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Mamat jual burger kena jadi CEO? Biar betul! Hidup Hadif berubah 180 darjah apabila menerima wasiat daripada Tan Sri Hamdan. Masalahnya, tidak sampai sehari dia kenal lelaki itu. Oleh kerana mahu menyelamatkan pekerja Mentari Jingga, dia terima juga wasiat itu. Masalahnya, dia perlu berkahwin dengan Diana, anak Tan Sri Hamdan. Namun jika salah seorang berkahwin dengan orang lain, wasiat kedua akan dibacakan.
“Hei! Aku pun tak hingin la nak kahwin dengan kau!” – Diana.
“Hek eleh! Saya pun tak hingin nak kahwin dengan awak. Kenal pun tak tiba-tiba nak kena kahwin.” – Hadif.
Reisya, PA kepada Tan Sri Hamdan turut terkena tempias wasiat itu. Rumah Kasih yang amat disayangi telah bertukar tangan kepada Diana.
Demi kepentingan Rumah Kasih yang menempatkan tiga puluh anak yatim dan tidak mahu memikul tanggungjawab sebagai CEO, Hadif dan Reisya berkahwin.
“Kalau itu yang boleh pertahankan Rumah Kasih dan lepaskan Encik Hadif dari dunia ini… saya akur.” - Reisya.

Namun, Hadif tetap menjadi CEO Mentari Jingga walaupun wasiat kedua telah dibacakan. Hancur punah harapan Diana untuk mengusir Hadif dari Mentari Jingga. Dia yang hidup dalam dendam nekad untuk memporak-perandakan hidup Hadif dan Reisya.

DIA PENGANTINKU - NURFAZA ALISYA

03.png
DIA PENGANTINKU - NURFAZA ALISYA

HARGA BUKU : RM 27.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


Aimi Najwa seorang gadis cantik keturunan Belanda, namun amat payah untuk mencari jodoh. Baginya, kerjayanya lebih penting daripada memikir soal jodoh. Apatah lagi dia bukannya gadis yang pandai memasak!

“Awak ni buta ke?! Tak nampak ke saya tengah jalan ni?”

Jiwa Aimi Najwa bergolak tidak tentu arah. Mengapa lelaki yang pernah menjadi mangsa tengkingannya adalah anak majikannya sendiri? Dan dia juga lelaki yang menyambutnya ketika mahu jatuh pada karnival pengantin, yang dimarahinya kerana melanggarnya ketika keluar dari lif?

Entah di mana harus disorok wajahny. Namun, Aimi Najwa harus bersabar menghadapinya. Yang penting rahsianya tidak diketahui teman sepejabatnya. Namun telinganya berdesing sebaik terdengar suara gemeresik Syed Ashraf memanggilnya ‘Cik Pengantin'. Gelaran yang paling benci didengarnya.

Rombongan merisik akan datang! Penolakan Aimi Najwa dikenakan syarat oleh abah dan uminya untuk mengenali semula lelaki yang pernah menjadi teman zaman kanak-kanaknya. Cinta monyet yang pernah terjadi antara mereka dahulu. Siapa lagi kalau bukan si chubby Bobo atau nama penuhnya Shahabudin!

Cinta itu hadirnya tanpa diundang. Datangnya tanpa diduga. Itulah yang terjadi kepada Aimi Najwa. Dia senang dengan sikap penyayang yang ditonjolkan Shahabudin. Tanpa sedar ada perasaan yang ‘bertamu' di hatinya untuk Syed Ashraf. Dua lelaki yang berlainan watak. Namun sikap kedua-dua lelaki ini yang sama membuatkan dia keliru. Kedua-duanya berjiwa lembut dan penyayang.

DIA SEBENARNYA CINTA - WAN NUR NAJIHAH

Untitled.png

DIA SEBENARNYA CINTA - WAN NUR NAJIHAH

HARGA BUKU : RM 28.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Pertunangan harus membawa kepada perkahwinan! Tapi keadaan itu tidak memihak kepada Dina. Kerana reunion sekolah itu semua berubah.
“Kalau awak fikir Nazim baik, dia akan layan saya ke? Dia sedar dia dah bertunang, kenapa dia mesti layan saya kalau dia betul-betul sayangkan awak?” -Lisa
“Awak perempuan, sanggup awak lukakan hati kaum awak? Awak tak rasa bersalah ke? Kalau Nazim boleh sayangkan awak, masa bertunang dengan saya. Awak tak rasa ke dia akan sayang perempuan lain masa dengan awak?” –Dina
Hancur hati Dina, saat menyedari cintanya dibahagikan. Lelaki yang disangka bakal imamnya berubah gara-gara berjumpa cinta pertama. Saatdia menutup pintu hati, Afzan muncul mengubat kekecewaanya.
“Awak tak pernah sukakan saya?” -Afzan
Dina serik. Dia takut pisang berbuah dua kali. Adakah lelaki semua sama? Mereka akan pergi apabila jumpa yang lebih baik? Dan tegarkah diamembiarkan hatinya terluka lagi kalau itu kembali terjadi.
“Bagi saya peluang ke dua. Kalau awak terima saya, saya akan tinggalkandia.” -Nazim
Saat hatinya bersedia menerima cinta baru, Nazim kembali menyatakan rindu.
Mana satu yang harus dipilih. Nazim yang sudah menyesal atau Afzan yang ikhlas mahukannya?
“Saya akan sentiasa bersama awak.”

Janji salah seorang lelaki yang menjadi pilihan hati. Dan siapa sebenarnyacinta dia yang sesungguhnya?

AKU DI SINI - IEYA SYA

Untitled.png

AKU DI SINI - IEYA SYA

HARGA BUKU : RM 28.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366


RGH!!!” 

Kuat Iyan menjerit. Segala barang di hadapannya ditepis hingga jatuh berterabur. Mata bertemu pantulan wajahnya. Tanpa berfikir panjang, dia menumbuk cermin sekuat hati. Terhiris tangan, darah mencemari. 
Jiwa lelakinya bergelodak. 
Selepas semua itu, diam-diam dia menjejaki Ara dan emaknya. Betapa sayatnya hati melihat kehidupan dua beranak itu hilang tempat bergantung. Kemudian, dia tahu Ara yang merupakan pelajar cemerlang, gagal mendapat keputusan memberangsangkan. 
Iyan tahu, semuanya kerana kejadian itu. Ara terganggu. Ara tak berjaya dalam hidupnya kerana dia. Dia yang buat kehidupan gadis itu begitu.
Hilang lamunan tentang Ara, Iyan berdiri tegak. Nafas dihembus. Jiwanya rawan setiap kali mengenangkan hidup Ara.
Ara hilang ayah.
Ara dipermainkan sepupu sendiri, Razif. 
Ara dihina oleh mak saudara sendiri. 
Ara menangis sendirian di taman. 
Ara yang menyimpan kepahitan dalam jiwanya. 
Ara yang sekarang kehilangan emaknya juga. 
Ara hilang segala-galanya. Semua itu bermula kerana dirinya. 
“Kau tak boleh kembalikan apa-apa tapi kau boleh beri sesuatu.” 
Iyan raup wajah. 
“Keadilan.” 
Iyan berlalu meninggalkan cermin retak sendirian. Sama retak seperti hidupnya.