Search This Blog

LURUH - REHAN MAKHTAR




LURUH - REHAN MAKHTAR

HARGA : RM35

POS KE SEM MALAYSIA RM8
PRE ORDER
DIJANGKA SIAP CETAK MINGGU PERTAMA JULAI 



 "LURUH"

*

WALAU hilang segalanya… Daneen cuba kutip sisa kekuatan demi seranting harapan.  Tapi, bila mama dan kakak pergi menghadap Ilahi, ayah pula menafi kehadirannya… Daneen sedar yang ranting harapan itu terlalu halus untuk dia berpaut.  

Patah.  Terhempas.  Lebur.  

Kerana itu dia cuba melawan kezaliman dengan cara yang tidak bermoral sebagai senjata terakhir.  

“Kau tekad nak teruskan bisnes ni?  Yang rugi nanti… kau.  Kau akan hilang segalanya…”-MALIKI

“Benda paling bagus bila tak punya apa-apa ni, saya tak perlu risau lagi tentang kehilangan…”  - DANEEN

Daneen kalah.  Maliki berjaya memasung kedua kaki dan tangannya.   Membenarkan Maliki menakluknya adalah sesuatu yang tidak pernah dia rela tapi jika ini muslihat terakhir permainan, Daneen terima.  Dia perlu menang satu hari nanti.   Maliki nekad melindungi dan menyayangi.  Tapi, Daneen pergi tanpa dapat dikesan.  Maliki penasaran.  Dia kecewa kerana Daneen tidak beri waktu untuk dia tunaikan segala janji.    

Tujuh tahun Daneen berjuang demi keadilan.  Tujuh tahun Maliki bertahan kerana rindu dan setia.  Mereka teguh demi janji masing-masing yang tak pernah tertunaikan.  Namun, sekali lagi Daneen dikhianati oleh mereka yang dia percaya di saat Maliki muncul di depan mata.  

“Jauhi aku!  Atau kau akan musnah!”  - DANEEN

“Daneen dah musnahkan abang sejak tujuh tahun lalu...”  - MALIKI

Indahnya luahan cinta Maliki tidak pernah dapat menimbulkan rasa pada hati yang telah lama karam dalam darah yang masih mengalir.  Cukuplah Dareeyan; yang Tuhan hantar di saat dia berputus asa.  Bila ayah ada, kepingan bahagianya akan lengkap.      

Yang dingin bertambah dingin.  Yang keruh terus keruh.  Biar sekuat mana Daneen menolak, segagah itu juga Maliki bertahan.  Luka Daneen sukar diubati dengan pujukan.  Hatinya diasuh menjadi kejam sehingga mampu tertawakan kematian.  Kegilaan ini perlu dihentikan.  Tapi, sukar.  

Perlukah Maliki korbankan segala usaha dan janji?  Membiarkan semuanya gugur bagai daun kering yang #LURUH?

*Credit : FB Rehan.makhtar


UNTUKMU CINTA - DR EVELYN ROSE




UNTUKMU CINTA - DR EVELYN ROSE
HARGA RM35

POSTAGE RM8 (SM)


Sinopsis:

Cinta.

Pada Orkid, cinta itu perasaan yang suci.Menginginkan yang terbaik pada si dia yang dicintai walaupun hatinya sendiri terluka. Dalam diam dia menyukai sahabatnya Adam yang jelas menyukai sahabat mereka, Dr Eve. Kata Orkid, biarlah kalau satu masa apabila Adam dan Eve bersatu hatinya akan terluka, dia rela dan dia masih mahu berharap. Menumpang kasih seorang Adam selagi Adam tak dimiliki walaupun dia sedar, dia seperti pipit yang menginginkan enggang.

' Kalaupun hati ini akan terluka, aku rela. ' - Orkid

Dalam segitiga cinta antara Orkid, Adam dan Eve, Orkid bertemu Datuk Ir Arman dalam demonstrasi yang dikendalikannya untuk menentang empangan hidro yang bakal dibina oleh syarikat milik Arman. Pertemuan pertama membuatkan Arman tertanya, adakah Orkid bunian di tengah taman. Berbual dengan pokok dan bermain dengan rama – rama ? Pertemuan kali kedua, buatkan hatinya berdegup kencang tatkala anak mata mereka bertaut lama dan pertemuan kali ke tiga terus membawa dia bertemu ahli keluarga Orkid. Namun Arman menyimpan kisah lampau yang ingin dia lupakan. Yang buatkan dia menjauh dari wanita dan pesimis dengan cinta.

Saat itu juga Ramadhan muncul. Teman lama dan jejaka yang ingin dijodohkan dengan Orkid oleh keluarganya di kampung. Pada Ramadhan Orkid adalah wanita pilihan ibunya. Dalam hati, dia simpan satu rahsia yang keluarganya sendiri pun tidak pernah tahu. Tawanya hanya topeng untuk menyimpan gundah di hati. Semuanya untuk seorang ibu yang cukup dia hormati.

Saat hati Orkid benar - benar terluka, mampukah dia mempertahankan cintanya? Dan saat bahagia menjelma, kebahagiaannya diuji lagi.

‘Beritahu Orkid siapa abang sebenarnya?’

Saat hati terluka

Saat jiwa diuji

Siapakah yang kekal menyintai ?




KOMBO JIMAT DIA LELAKI DURJANA + KIRANA


* PRE ORDER *

TARIKH TUTUP ORDER KOMBO JIMAT 
27/6

DI JANGKA SIAP CETAK AWAL JULAI

HARGA KOMBO JIMAT

DIA LELAKI DURJANA + KIRANA

RM70(SM) / RM74 (SS)

TERMASUK POS

KLIK LINK DI BAWAH UTK BUKU SINGLE









DIA LELAKI DURJANA - MUMLINZ


* PRE ORDER *

TARIKH TUTUP ORDER KOMBO JIMAT 

27/6

DI JANGKA SIAP CETAK AWAL JULAI

DIA LELAKI DURJANA - MUMLINZ
HARGA BUKU : RM34

POSTAGE : RM8 (SM)


DIA LELAKI DURJANA VERSI REPRINT.  Ada penambahan muka surat sedikit dari versi asal. Dan cover juga berubah🥰
-
DIA LELAKI DURJANA AKAN DIULANG CETAK DALAM JUMLAH YANG TERHAD.

*** HARGA KOMBO JIMAT 
% LELAKI DURJANA + KIRANA 
= RM70 (TERMASUK POS)

KLIK LINK HARGA KOMBO JIMAT


#TEASER
"Aku nak apa? Kau tanya aku?" Soal Farish sinikal. Lantas badannya dibawa keluar dari kereta dan melangkah menghampiri Afrina yang berdiri tegak dari luar keretanya.

"Tengku jangan macam-macam eh.. Saya jerit nanti.."

"Hah! Jeritlah.. jerit!! Kau ingat aku heran?" Cantas Farish laju. Bibir mengoyak senyum sinis. Mulutnya didekatkan ke telinga Afrina.

"Kau masih berhutang sesuatu dengan aku. Hari ni aku nak tuntut hutang aku." Bisik Farish. Sempat telinga Afrina dikucup perlahan. Matanya merenung nakal batang tubuh Afrina yang berbaju kurung.

"Tengku.. Jangan Tengku.. Dosa.." Bergetar suara Afrina.

Takut. Sungguh dia takut bila berdepan dengan Tengku Izhan Farish. Sudah beberapa hari dia berjaya mengelakkan diri dari Farish. Tetapi hari ini nasib dia malang.

"Ada aku kisah?" Pantas lengan Afrina dicengkam kuat sehingga depan badan Afrina berlaga dengan badan tegapnya. Tubuh genit Afrina dicempung dan dibawa masuk ke dalam kereta.

"Tolonggg!!! Tolonggg.!!!" Dada bidang Farish ditumbuk bertalu-talu dengan penumbuk kecilnya.

Jeritan Afrina mengundang ketawa besar Farish. Tangan Afrina pula ditarik dan digenggam. Anak matanya merenung dalam ke anak mata Afrina yang sudah dibanjiri air mata.

"Jeritlah lagi.! Kenapa kau berhenti? Yang penting lepas ni hidup kau hanya ada aku. Biar kau tahu apa yang aku mampu buat." Farish bersuara dan menutup rapat pintu di sebelah penumpang sebelum badannya diboloskan ke tempat pemandu.

Afrina terus menangis dan menangis lagi.

*******************
Sinopsis:-

Tengku Izhan Farish, adalah satu nama yang gah. Setiap kali disebut nama itu membuatkan mana-mana perempuan akan datang menyerah diri kepadanya tanpa perlu dicari.

Dianugerahkan kesempurnaan dengan pakej rupa yang kacak, badan yang sasa dan berpoket tebal menjadikan Farish alpa dengan duniawi. Tetapi semua itu bersebab. Ada satu kisah hitam disebalik ke ‘durjanaan’ Tengku Izhan Farish.

Pertemuan tanpa sengaja dengan Afrina Zuhaira menimbulkan satu rasa di hatinya. Rasa ingin menakluki. Penolakan demi penolakan dari Afrina seakan mencabarnya.

"Aku tak kira, malam ni aku nak juga hak aku. Kalau confirm kau masih virgin, esok kita kahwin." – TENGKU IZHAN FARISH

Bagi Afrina Zuhaira pula, bertemu dengan Farish adalah detik malang dalam hidupnya. Andai boleh diputarkan masa, dia takkan jejakkan kaki ke tempat dimana dia berjumpa Farish.

Dirinya terjerat dengan permainan kotor yang dicipta Farish. Hidupnya tidak ubah seperti perempuan simpanan di dalam sangkar emas. Setiap kali disentuh tanpa rela, dalam hatinya sentiasa berharap yang Farish sudi menghalalkan hubungan mereka daripada terus diselubungi maksiat.

"Awak nak saya mampus? Awak nak bunuh saya? Bunuhlah. Bunuh! Saya lebih rela mati kena bunuh dengan awak dari awak jadikan saya tempat pemuas nafsu. Awak cakap saya ni jalang, habis tu awak apa?? Lelaki gila seks? Ke lelaki bernafsu binatang?" – AFRINA ZUHAIRA

Dalam setiap lorong gelap mesti ada penghujungnya yang cerah. Begitu juga cerita lelaki durjana seperti Farish. Lama bergelumang di dalam dunia yang penuh noda dan dosa, hidupnya dikurniakan satu cahaya yang bakal merubah seluruh hidupnya.


Gelaran lelaki durjana yang disandang Farish tidak akan terus kekal bersamanya. Apakah sebenarnya yang berlaku? Bagaimana Farish akan berhadapan dengan Afrina setelah apa yang dia lakukan? Mampukah Afrina memaafkan lelaki durjana seperti Farish?


KIRANA - ZAITON ABD RAHMAN

KIRANA - ZAITON ABD RAHMAN
HARGA BUKU : RM34

POSTAGE : RM8 (SM)

*** HARGA KOMBO JIMAT 
% LELAKI DURJANA + KIRANA 
= RM70 (TERMASUK POS)

KLIK LINK HARGA KOMBO JIMAT


KIRANA-Zaiton Abd Rahman

“Nur Kirana binti Ramlan. Klasik betul nama awak. Apa maksud Kirana tu?” - Megat Ahmad Fadzley

“Arwah abah saya cakap, Kirana tu maksudnya sinar. Nur tu cahaya. Jadi, nama saya bermaksud cahaya yang bersinar-sinar.” -Kirana

“Oleh sebab nama awak bermaksud cahaya yang bersinar-sinar, jadi sila turun dari katil saya, pergi cuci tandas dengan jakuzi tu sampai bersih dan bersinar-sinar. Kalau tak memancar sinar pada lantai dan dinding marmar bilik air tu, siap awak saya cari nanti!” - Megat Ahmad Fadzley

Perkenalan dalam suasana tegang, gaduh, benci, sayang mewarnai hubungan mereka. Dari bahagian housekeeping, bertukar ke bahagian pengurusan. Bekerja dalam bidang perhotelan di Pulau Mahsuri banyak peristiwa pahit dan manis yang Kirana lalui. Perangai bos yang berangin satu badan, kena gangguan seksual oleh pelancong Jepun, kena serang dengan isteri dan bonda Engku Jeffrey, suami tak jadinya, malah kena ngurat dengan Megat Ahmad Radzley, adik bosnya pun Kirana kena hadapi.

Kerana ikutkan perasaan, Fadzley telah melakukan perkara yang tidak sepatutnya terhadap Kirana. Peristiwa yang menjadi punca pernikahan mereka. Bahagia yang dikecapi tidak lama kala Fadzley curang dan cintanya beralih arah setelah bertemu kembali dengan bekas kekasih lama.

“Gugurkan anak dalam perut kau tu!” Tegas Fadzley garang.

“Tidak! Ana tak mahu!”- Kirana

“Engkau dengar sini ek perempuan. Sebaik-baik sahaja anak engkau lahir, gugur talak satu terhadap engkau. Berambus engkau dari hidup aku! Aku tak perlukan isteri macam engkau.” - Megat Ahmad Fadzley

Taklik yang diberi membuat Kirana membawa hati yang lara dan bekerja di resort milik temannya di Pulau Sibu. Ingatkan hidupnya sudah tenang dan aman, muncul pula Engku Jeffrey dan Megat Ahmed Radzley menganggu ketenteraman hidupnya.

Kematian bapa mentuanya menyebabkan Kirana mengikut Megat Ahmad Radzley balik ke Kuala Lumpur. Terjumpa pula dengan suami yang bakal menjadi bekas suami dengan isterinya Karmila di rumah ibu mentuanya. Pegun Fadzley saat melihat Kirana yang sarat mengandung. Sesal tak sudah dia kerana telah membuat hati Kirana terluka.

Cinta dan kemaafan cuba Fadzley raih daripada Kirana. Berjayakah Fadzley dalam misinya supaya Kirana sudi menerima dia semula? Bagaimana dengan Karmila isterinya? Hendak dicampak ke mana? Radzley dan Engku Jeffrey turut masuk daun, mengocak perasaan Kirana. Pening Kirana dengan tingkah mereka bertiga.


Memaafkan memang mudah, tetapi untuk melupakan memang payah. Serik! Itu yang Kirana Rasa. Hidup adalah pilihan. Pilih senyum atau marah. Pilih kasih sayang atau membenci. Pilih memaafkan atau balas dendam. Tiga jejaka yang mencuba, siapa yang berjaya meraih cinta Kirana? Kepada Allah dia berserah.


KATAKAN SAJA - HANI FAZUHA



KATAKAN SAJA - HANI FAZUHA


Pertemuan pertama mereka hanya sebab sekeping roti. Bagi Nur Azzahraa, roti itu sangat bermakna. Tapi bagi Tengku Khalief, ia hanya sekeping roti yang terjatuh dan terpijak.

“Ambil dompet ni, pergi beli kilang roti.” – Tengku Khalief.
Angkuh dan sombong plus cerewet, Tengku Khalief di anggap ‘VIP gila’ di resort tempat Azza bekerja. Dan kegilaan Tengku Khalief itulah yang telah mengubah hidup seorang Nur Azzahraa.

“Kenapa Tengku buat semua ni?” – Nur Azzahraa.
“Untuk halalkan yang haram.” –Tengku Khalief.
“Tapi, tak bermakna yang halal itu hanya untuk dilihat saja depan mata.” – Tengku Khalief.

Berkahwin dalam usia muda dengan lelaki yang baru dikenali beberapa hari, sesuatu yang agak tidak logik. Tetapi demi selamatkan maruah diri, Azza menurut. Dan menjadi isteri tanpa cinta, sangat mencabar buat Azza. Apatah lagi bila Tengku Khalief sudah ada wanita lain bernama Jazlin.

Dalam perasaan yang meragukan, dalam prasangka yang sering membunuh kepercayaan, Azza akur yang dia tak berhak untuk dapatkan apa-apa dari lelaki bergelar suami.

“Kejujuran tak semestinya akan buat kita nampak mulia di mata orang lain.” – Tengku Khalief.

Masalahnya, di mana mahu dicari kejujuran itu? Jika di hati,
Azza tahu dia pasti akan gagal mencari kerana hati Tengku Khalief bukan untuknya.

Persoalannya di sini, siapa sebenarnya yang ada di hati Tengku Khalief? Azza atau Jazlin? Jika bukan sebab cinta, apa sebenarnya yang mengikat Tengku Khalief dan Azza menjadi suami isteri?
 


TUNAS & aA + bB - HLOVATE








TUNAS & aA + bB - HLOVATE

HARGA : RM110.00

TERMASUK POS KE SEM MALAYSIA

* BUKU LAMA YANG DAH TIADA DI PASARAN

* SERIOUS BUYER SAHAJA



JAJA & DIN - NOOR SURAYA








JAJA & DIN -  NOOR SURAYA

RM38
Termasuk pos ke Sem Msia

* Buku lama yang dah tiada di pasaran 
* Serious buyer

Whatsapp 0177342366

JAJA & Din
❤ Cinta pandang pertamakah ini... ✽

Sekiranya tiba-tiba anda bertemu dengan lelaki yang membuat
jantung anda berlari setara dengan kelajuan jet Sukhoi buatan
Rusia, dan mata anda pula tak bisa berpaling daripada dia biarpun
sedetik, lalu apa tindakan anda?

A. katakan: lupakan sahaja itu hanya logamaya
B. rahsiakan perasaan anda dalam diari merah jambu
C. kenal pasti siapa dia, dan suruh ayah ibu meminang dia
D. segera periksa jantung, mata dan tekanan darah, ke doktor pakar
Ⓐ Ⓑ  

Jaja telah memilih C ✔

cinta telah membuat aku tidak lut lagi dengan segala
‘peraturan hati’ yang selama ini aku junjung!



Implikasinya:

[✉¿∫∞Ωπ䮉¾]

Abah: " Alahai, anak abah ni, awat la sampai jadi lagu tu! "
Mama: " Mama nak sorok muka ni kat mana, Jaja? "

Inilah cerita Jaja yang meminang ustaz Sastera Arab lulusan
Universiti al-Azhar sebagai suami. Tegarkah Jaja seorang
media planner memilih hidup ala-ala ‘zuhud’ macam Din nanti?

♡ rupa-rupanya cinta telah membawa hatiku terbuai-buai ke sana
ke sini tanpa perlu berhenti di mana-mana ‘lampu isyarat’...


THE REASON - REHAN MAKHTAR


THE REASON - REHAN MAKHTAR

HARGA BUKU : RM 25.00

WHATSAPP : 0177342366

Dia… Adalah wanita yang menyayangi diri sendiri biarpun satu dunia tak mahu menghargai. Namun, saat dia mula mencintai; Ammara robek hati sendiri dengan begitu kejam. Dia tertipu dengan cinta fananya. Air mata jatuh tak terseka tetapi lelaki itu pergi begitu saja tanpa menoleh buat kali kedua. Lelah dia mencari sebab tapi akhirnya, dia pujuk hati untuk terima.
“I tak paksa dan I takkan rosakkan masa depan you. But I need at least an answer. Boleh tak you bagi jawapan?” - Ammara
“No!” - Eqram
Sepatah jawapan Eqram telah membunuh jiwanya. Ammara tunduk menyesali salah sendiri. Kerana itu dia bangkit bila hadir seorang puteri bernama Nur Amaris menemani perjalanan begitu sukar bahana beban kesan dosa silam. Namun, setelah lima tahun... Pintu yang selama ini tertutup… Terkuak. Adakah ini juga sebahagian hukuman untuknya?
“Then, patut ke I remind you balik? Perlu ke I bagi tahu you parut pada tubuh you, yang you sendiri mungkin tak tahu…” - Eqram
“Berapa kali nak cakap, bukan saya. Dan tolong tutup mulut awak tu. Jangan cakap kotor dengan saya, Mohd Eqram!” - Ammara
Lelah dia berlari. Puas dia elak. Tapi, takdir terus menguji.
“Saya memang suka awak sejak pertama kali, Ara. Saya sudi jaga awak dan Amaris.” - Eqwan
“Saya tahu awak baik, Eqwan. Tapi, segalanya tak mudah untuk saya…” - Ammara.
Ammara akhirnya menerima pinangan Eqwan kerana dia yakin, dia juga berhak bahagia. Biarpun Ammara tahu, Eqram tidak mahu dia menjadi isteri kepada abang lelaki itu.
“You said no… To me. I betul-betul perlukan you dulu, Eqram. Setidak-tidaknya, you bagi satu sebab kenapa you buat I macam tu…” - Ammara
“I don’t have even a reason back then. I dah cakap dekat you yang I jahil. I yakin you pun sama dengan I. For me, you dig your own grave by choosing me. But now... I have that reason, Ammara. And the reason... Is you...” - Eqram
Pengakuan Eqram telah menghambat mimpi ngeri yang selama ini menghantui Ammara. Dia akan bahagia bersama Eqwan. Dia yakin. Seperti kata Afina… Bahagia itu akan datang tidak lambat dan tidak cepat, tapi pada masa yang tepat. Kerana dia pernah gagal merancang; kali ini, dia hanya serahkan segalanya pada Tuhan yang menentukan. Apa saja ketetapan, sepenuh hati dia akan terima. 

JAUH KAU PERGI - DHIYA ZAFIRA


JAUH KAU PERGI - DHIYA ZAFIRA

HARGA BUKU : RM38.00 SM

TERMASUK POSLAJU SM

WHATSAPP : 0177342366

One for all. All for one.


Seperti setianya persahabatan Arthosm Porthos, Aramis dan d'Artagnan dalam The Three Musketeers, Rif, Jimmy, Eddie, Luqman dan Helmi menjunjung prinsip yang sama. Percaya dan setia antara satu sama lain. Komando GGK. Brotherhood. Mereka sahabat. Saudara dunia akhirat.



Bila Jimmy terbunuh dalam operasi rahsia. Dunia mereka musnah sekelip mata. Perhatian mereka tertumpu pada insan yang satu. Afiqah Najwa @Afi, kembar Jimmy.



Satu kematian. Satu pembunuhan. Satu konspirasi. Satu ketidakpastiaan, Tiba-tiba nyawa Afi dalam bahaya. Siapa Cougar sebenarnya?



"Jaga Afi, Janji dengan aku. Kalau sesuatu jadi pada aku, jaga Afi, Rif!"



Janji dan sumpah seorang sahabat. Rid tekad lakukan apa sahaja untuk melindungi Afi. Apa saja termasuk mengahwininya.



Tetapi muliakah hubungi yang dipenuhi dengan rahsia dan pendustaan? Sucikah cinta yang tercemar keraguan? Apabila kebenaran terbongkar, mampukah Rif dan Afi pertahankan cinta mereka?



Menyerah kepada takdir bukannya bererti menyerah kalah kerana manusia ditakdirkan untuk menang, bukan?



TALL, DARK & DANGEROUS - DHIYA ZAFIRA


TALL, DARK & DANGEROUS - DHIYA ZAFIRA

HARGA BUKU : RM 38.00

TERMASUK POSLAJU SM

WHATSAPP : 0177342366

Ceritera 1 - Buru Bayangan Luka


Dia umpama.... 'The Girl who cried Wolf.'



Tiada yang percaya. Tiada yang mahu mendengar kata. Halusinasi... delusi... suicidal. Semua itu dia.



Bila maut datang menyapa, Azalea nekad. Untuk kekal hidup. Untuk terus berjuang. Untuk sebuah kepercayaan. Survival instinctnya tiba-tiba menjulang. Dia tidak boleh mengubah masa silam namun dia percaya esok masih ada untuknya.



Namun... mahukah mereka percaya pada kebenaran yang tidak kelihatan?




Ceritera 2 - Haq 3



"Haq.



Kadang-kadang aku fikir, aku terlalu takut untuk bahagia. Kerana setiap kali aku tersenyum gembira... sesuatu yang buruk pasti terjadi. Aku takut kehilanganmu sekali lagi. Namun aku juga percaya... jika kau ditakdirkan untukku, sampai bila-bila pun kau tidak akan pernah menjadi milik orang lain, bukan?



Tetapi Haq... aku gementar ketika ini. Kerana di saat kita menemui Syurga... Neraka pun tercipta."

HAQ 11 - DHIYA ZAFIRA


HAQ 11 - DHIYA ZAFIRA

HARGA BUKU : RM 35.00 SM

TERMASUK POSLAJU SM

WHATSAPP : 0177342366

“Polis?” Geleng.


“Tentera? Spy?” Geleng.



“Criminal? Smuggler?”



“Who do you think I am?”



Siapa Haq yang sebenarnya?



Alin keliru. Dia celaru. Lelaki berbahaya yang cuba menamatkan riwayatnya, kini berubah menjadi ‘her knight in shining armour’. Sukar mahu percaya, tetapi sebaik sahaja haluan mereka bertemu, dunianya berubah sekelip mata.



Haq buntu. Apa yang awalnya menjadi tugas biasa, berubah sehingga di luar kawalan. Mengenali seorang Adlin Suffiya tidak pernah termasuk dalam perancangannya. Tiba-tiba tujuan hidupnya berubah.



“Damn it Alin. I never wanted to end this way.
Falling in love with you was never in the plan.”



Alin tekad. Dia tidak akan menerima perkataan ‘TIDAK’. Lebih-lebih lagi bila dia yakin Haq mahu mengatakan ‘YA’. Lalu bagaimana caranya untuk meyakinkan Haq bahawa peluang untuk mereka bahagia masih tetap ada.



~ Never trust everything you see. Even salt look like sugar~



KIEF - DHIYA ZAFIRA


KIEF - DHIYA ZAFIRA

HARGA BUKU : RM 38.00 SM

TERMASUK POSLAJU SM

WHATSAPP : 0177342366

Apakah perasaan bila anda kemalangan pada hari pernikahan dan hanya sedar 5 tahun kemudian?


Apa yang dirasa bila anak yang ditatang dengan minyak yang penuh, tiba-tiba ada yang mendakwa itu bukan miliknya? 



Apa yang harus dilakukan, bila masa silam yang cuba dilupakan kembali menghantui dan mengekori dalam diam?



Sesungguhnya dendam itu amarah yang marak apinya. Sama ada kita berjaya keluar atau hangus terbakar terperangkap di dalamnya.



Bagi Kief dan Arin, mereka hanya mahu mencari bahagia. Namun hidup yang baru bermula adakah sudah sampai ke penghujungnya?



"There are some things in life that are worth fighting for till the end."

LELAKI BERDOSA - FARISHA IMANI


LELAKI BERDOSA - FARISHA IMANI

ZINE (CERITA PENDEK)

HARGA : RM18 SM/ RM25 SS
RM15 SM / RM20 SS

TERMASUK POSLAJU

SPECIAL EDITION. TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU

UNTUK PEMBELIAN WHATSAPP : 0177342366

Besar dosanya pada Nabiha. Besar lagi rasa penyesalan yang berbalut di hatinya. Kini, Shawn menanggung derta menjadi lelaki berdosa setelah apa yang dia lakukan terhadap bekas isterinya itu.

Demi menghukum dirinya, selama lima tahun itu Shawn setia menjadi pemerhati sepi kepada Nabiha. Ke mana sahaja Nabiha pergi, dia akan berada berhampiran. Demi keselamatan Nabiha juga demi rasa kasihnya pada wanita itu.

Ya. Cinta dan kasih semakin membaja dalam hati Shawn untuk Nurul Nabiha.

Namun, layakkah dia untuk terus menyimpan rasa itu sedangkan hakikatnya dialah menjadi penyebab kepada segala penderitaan yang gadis buta itu hadapi?

"Saya macam pernah dengar suara awak. Tapi siapa ya." - NABIHA

"Saya... saya pemandu teksi hari tu. Yang tumpangkan awak dekat tanah perkuburan ti." - SHAWN