Showing posts with label LIMITED EDITION. Show all posts
Showing posts with label LIMITED EDITION. Show all posts

UNIKNYA CINTA - SHA IBRAHIM

 UNIKNYA CINTA - SHA IBRAHIM
CETAKAN KEDUA
CETAKAN TERHAD!
DAPATKAN SEBELUM KEHABISAN STOK!



UNIKNYA CINTA - SHA IBRAHIM
HARGA BUKU TERMASUK POS : RM36(SEM) / RM40(S/S)

CETAKAN TERHAD!
TIADA DIJUAL DIKEDAI BUKU

PRE ORDER - PENGHANTARN MINGGU PERTAMA BULAN JANUARY

INFO

Kepada sesiapa yang tak tahu... Novel UNIKNYA CINTA ialah novel yang diulang cetak... dengan cover baru dan bonus satu cerpen di dalamnya...yang lama tu memang out of stock! Untuk yang baru ni stok buku buat masa ni masih ada

TEBAL BUKU 621ms TERMASUK SEKALI CERPEN ISTIMEWA YANG TEBALNYA DALAM 50++ms bertajuk PENGAKHIRAN YANG PASTI ...😉

*****************************************

SINOPSIS 


Nur Amani binti Mukhlis - Dia sentiasa berpegang teguh pada prinsip hidup yang diciptakannya sendiri sejak dulu lagi. Tiada CINTA yang akan hadir dalam hatinya selagi tanggungjawab kepada ibu bapa dan keluarga tidak dilunaskan dengan sebaiknya. Perwatakan Amani yang selamba dan mesra membuatkan dia disenangi ramai lebih-lebih lagi kaum adam. Kala muncul Imran Haniff secara tiba-tiba di dalam hidupnya, prinsip yang dipegang mulai goyah. Hati Amani mula tidak keruan dan dia kian keliru dengan perasaan sendiri. Mampukah dirinya bertahan dengan rayuan dan kata-kata manis serta sikap ambil berat Imran Hanif Hashim itu?


Dalam kalutnya Amani, kecomelannya tetap terserlah di mata Imran Haniff membuatkan hati lelaki itu bergetar hebat setiap detik.



Imran Hanif bin Hashim- Nur Amani binti Mukhlis mempunyai keunikkannya yang tersendiri. Lain dari yang lain. Di saat gadis seusianya sibuk mencari CINTA, keutamaan Amani hanya kepada ibu bapa dan keluarga menyebabkan hatinya tertarik dengan gadis itu. Sepanjang dirinya mengenali Amani, dia belajar untuk mencintai dan dicintai dengan cara yang amat berbeza. Mereka bahagia dalam usikan dan benih-benih cinta. Namun siapa sangka, mereka berpisah jua atas kehendak Amani. Imran reda jika itulah kehendak Amani dan dia akan menurut walau kasih dan cintanya yang dianugerahkan oleh Yang Esa dalam hati lelakinya hanya untuk Amani.



Kuatkah jodoh antara Imran Hanif Hashim dan Nur Amani Mukhlis?



“Im…Im…Im…Encik Imran. Saya Am…Im…Am…Im…Am…Im…Am,”
“IMAM! Perasan tak?”
“A’ahlah! Comel!”
“Tahu tak apa!”



Uniknya cinta Amani dan Encik Imran, unik juga aturan jodoh mereka.





AKU YANG TERTEWAS - HANI FAZUHA

 LIMITED EDITION

Tajuk : AKU YANG TERTEWAS
Penulis : Hani Fazuha
Harga TAWARAN : RM55(SM)/ RM47(SS)
TERMASUK POSTAGE


LIMITED EDITION : TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU
HARGA TAWARAN TAK SAMA DENGAN HARGA BUKU
HARAP MAKLUM



Bertahun lamanya, Elisa hampir lupa dia pernah jatuh cinta pada lelaki bernama Azam. Di depannya hari ini, hanya ada Tuan Luqman. Duda kematian isteri yang ada auranya tersendiri.
Saat hati Elisa kata dia mahu memilih Tuan Luqman, Azam muncul bersama sejuta kerumitan yang di dalamnya penuh harapan.



*Azam itu rupanya anak Tuan Luqman yang Elisa tak pernah tahu.
*Azam mahu leraikan persoalan yang membuatkan mereka terpisah.



Elisa jadi tersepit. Anak dan bapa, mana satu yang hatinya pilih? Anak yang pernah melukakan, atau bapa yang sentiasa memahami? Atau dia harus melupakan keduanya dan menerima Haqeem yang dipilih keluarga?



“Saya tak pernah menipu bila bercakap tentang cinta. Tapi, soal hati bukan boleh dibuat urus niaga untuk kita bercakap yang manis-manis saja.” – Tuan Luqman.



“I tak pernah tipu bila I kata tak pernah ada orang lain di hati I kecuali you.” – Azam



“Kalau abang cakap dengan Nek Wan abang setuju, Lisa akan jadi milik abang.” – Haqeem.



Siapa yang akan tertewas dalam pertembungan emosi dan perebutan seorang Elisa? Yang pasti, hanya seorang yang akan menang.



‘Jika meminta yang terbaik itu dia tidak layak, cukuplah sekadar yang boleh menyayangi sepenuh hati.’ - Elisa


Kompilasi Cerpen UNTUK CINTA


PRE ORDER   LIMITED EDITION 

Tajuk : Kompilasi Cerpen UNTUK CINTA 
Harga Tawaran : RM40(SM)/RM47postage (SS)

LIMITED EDITION : TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU
HARGA TAWARAN TAK SAMA DENGAN HARGA BUKU
HARAP MAKLUM
Tajuk : Kompilasi Cerpen UNTUK CINTA

Penulis : 10 orang
Farah Husain Suzana Sulaiman, Hessa Widad, Illa Shanahila, Ezza Mysara, Cik Fara Haniey Ain Kamalia, Nia Adahays, Maya Adira, Hana Efriena.
Sinopsis :
Penulis Baru dan lama bergabung di dalam satu naskah UNTUK CINTA. Sepuluh kisah dari sepuluh penulis digarap indah untuk semua yang ada cinta di hatinya.

• BUAT KAMU TERSENYUM - FARAH HUSAIN
• MATAHARI - SUZANA SULAIMAN
• HITAM ITU MENAWAN - HESSA WIDAD
• CINTA HATI ROSA - AIN KAMALIA
• HANNA BELLA - EZZA MYSARA
• SILHOUETTE - ILLA SHANAHILA
• IMAM YANG TERPILIH - CIK FARA HANIEY
• CINTA UNTUK DHIA - MAYA ADIRA
• CINTA ITU ADA - HANA EFRIENA
• YANG HALAL - NIA ADAHAYS

KERANA AKU CINTA KAMU - SOPHILEA


KERANA AKU CINTA KAMU - SOPHILEA
HARGA TAWARAN: RM40.00(SEM) / RM47.00 (S/S)

HARGA TERMASUK PENGHANTARAN (POS)


  CETAKAN TERHAD !  

HARGA TAWARAN TAK SAMA DGN HARGA BUKU..HARAP MAKLUM

UNTUK ORDER : WHATSAPP 0177342366


***INFO DARI PENERBIT

**BUKAN Limited Edition, CETAKAN TERHAD mungkin...mungkin dalam 700 buah cetakan sahaja...sebab cetakan seterusnya bergantung kepada permintaan

BAGI PEMINAT SOPHILEA , KENA CEPAT YA KALAU NAK ORDER 

********************************************************************************************************
Sinopsis : 

Meski ujian yang datang seluas lautan tapi Rahmat Allah tetap sahaja setinggi langit. Cinta itu kalau bukan datang dengan ujian kita tak akan dapat manisnya rindu, indahnya sayang.
“Saya cintakan Raihan dan saya pilih Raihan.”

Demi Raihan, Nazrin sanggup berkorban. Demi Raihan, Nazrin rela lakukan apa sahaja.

‘Maafkan saya Nazrin kerana saya tak mampu untuk menjadi isteri awak sedangkan ikatan kita direstui Allah.’
‘Saya tak pernah lelah menanti, tak pernah penat menunggu Raihan untuk terus menjadi yang teristimewa di hati saya.’
Mampukah Raihan dan nazrin mengharungi ujian cinta kalau yang datang itu bukan ujian biasa.
"Saya macam tak percaya Raihan ada kat sini dengan saya. Saya macam tak percaya isteri saya ada dengan saya."
"Kenapa? Bukankah wajib seorang isteri mengikuti suaminya."
Raihan senyum. Dia mahu bahagia.
"Saya sayangkan Raihan. Walaupun dah berkali-kali saya cakap tapi saya masih tetap nak cakap. Bukan dari semalam tapi dari dulu lagi. Dari saat pertama kali kita kenal. Hati saya dah jatuh pada Raihan. Bila Raihan mahu menjadi isteri saya itulah saat paling bahagia dalam hidup saya. Mencintai, menyayangi dan memiliki Raihan."
Kerana aku cinta kamu..
Ini pengorbananku..
Kerana aku cinta kamu..
Ini janjiku...
Kerana aku cinta kamu
Ini jiwaku....
Kamu hanya kamu bukan dia
Mencintai kamu sepenuh jiwa
Menyayangi kamu sepenuh hati
Membuatkan jiwa ini menemui syurganya
Biar jalan ini berliku
Aku tetap lurus memegang tanganmu
Merindu kamu
Bisa sahaja aku mendaki gunung tinggi
Kerana aku cinta kamu

*****************************************************************************************
  TEASER   


Tangan Nazrin menggeletar sedikit. Dia tarik nafas, hembus. Tarik lagi hembus lagi. Akhirnya tombol pintu dipusing. Pintu terbuka. Dia nampak Raihan sedang termenung diatas katil. Perlahan-lahan dia menghampiri Raihan.
"Bila awak masuk? Syaa tak dengar." Raihan tersenyum pada Nazrin yang berkain pelikat dan t-shirt merah hati.
"Raihan termenung jauh. Itu yang tak dengar saya masuk." 
Nazrin duduk disebelah Raihan. Dia nak pegang tangan Raihan tapi malupun ada. Malu ya Nazrin? Dalam sms tak malupun.
"Raihan okey?" Soal Nazrin. Raihan angguk.
"Terima kasih untuk apa yang awak lakukan pada saya."
"Ehem.." Nazrin duduk rapat sikit. Sebelah tangannya diletakkan dibelakang Raihan.

"Kenapa nak berteima kasih. Raihan isteri saya. Kewajipan saya untuk beri perlindungan pada Raihan. Lagipun lebih selamat Raihan duduk dengan sayakan dari duduk asrama. Sudahlah asrama lelaki dekat je. Tak senang duduk nanti syaa kat rumah ni."
Raihan ketawa. Episod duka semalam mahu ditinggalkan.
"Pastilah saya duduk dengan awak, Nazrin. Syurga sayakan di bawah telapak kaki awak. Kenapa saya harus memilih neraka sedangkan syurga saya ada disini."
'peluang!.' Nazrin terus letak tangan nya dibahu Raihan. Rapatkan sedikit tubuh Raihan ke tubuhnya.
"Kalau syurga Raihan di bawah tapak kaki saya, syurga saya pula pada hati Raihan."

'Em cikgu Ekonomi dah jadi cikgu sastera ya.'
"Sebulan saja lagi Raihan. Lepas tu Raihan dan saya akan bebas macam apsangan lain. Tak seronoklah saya rasa macam nak bagitahu kat sekolah saya suami Raihan. Tak tahan tengok Raihan bergurau dengan Fakhrul dan pandnagan tajam cikgu Azmir tu. Boleh buka langkah silat saya." dielus-elusnya rambut Raihan yang panjang separas bahu.
"Saya bergurau masih dalam batasan. Saya tahu saya isteri orang walaupun Fakhrul tak tahu." Raihan letakkan kepalanya di bahu Nazrin. Lagilah jantung Nazrin macam terjun ke dalam gaung.
'Sabar Nazrin..'
"Saya macam tak percaya Raihan ada kat sini dengan saya. Saya macam tak percaya isteri saya ada dengan saya."
"Kenapa? Bukankah wajib seorang isteri mengikuti suaminya."
Raihan senyum. Dia mahu bahagia.
"Saya sayangkan Raihan. Walaupun dah berkali-kali saya cakap tapi saya masih tetap nak cakap. Bukan dari semalam tapi dari dulu lagi. Dari saat pertama kali kita kenal. Hati saya dah jatuh pada Raihan. Bila Raihan mahu menjadi isteri saya itulah saat paling bahagia dalam hidup saya. Menyintai menyayangi dan memiliki Raihan." tubuh Raihan dipeluk erat.
"Macamana tu? Usia kita berbeza." jwab Raihan.
"Masa saya kenal Raihan, masa tu Raihan baru form 5. Saya pulak baru 23 tahun. Rasanya tak jarak sangat kut usia kita. Mungkin Raihan rasa macam tu sebab Raihan masih disekolah. Tapi percayalah Raihan lebih matang dari wanita-wanita yang saya pernah kenal diluar sana."
"Menyintai awak juga adalah anugerah terindah dalam hidup saya Nazrin. Saya cuma mahu awak menyayngi saya sepenuh hati awak."

********************************************************************************************************

NATE SPECIAL - WAWA TAUFIK


NATE SPECIAL - WAWA TAUFIK

HARGA : RM31.00 (SEM) / RM34.00 (S/S)
(HARGA TERMASUK PENGHANTARAN (POS)

BUKU CETAKAN TERHAD



TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU




DIA SELALU DI HATI - WAWA AKIL


DIA SELALU DI HATI - WAWA AKIL
HARGA : RM40 (SEM)/ RM46 (S/S)

HARGA TERMASUK PENGHANTARAN(POS)

PRE ORDER 2ND BATCH

CETAKAN TERHAD

TIADA DI KEDAI BUKU

***PENGHANTARAN DIJANGKA PERTENGAHAN BULAN OKTOBER*** 

SINOPSIS

Ifftiyah- Izz Harraz tidak pernah bersua, apatah lagi mahu bercinta seperti pasangan lain. Tanpa berlove you dan berlove me, mereka diijab kabulkan. Ketika lelaki itu melafazkan akad nikah pengantin perempuan jauh berada di bumi Australia. 
“Abah boleh kahwinkan anak abah dengan sesiapa saja yang abah rasa layak dan sesuai untuk Iya. Walaupun tanpa kehadiran pengantin perempuan. Hukum sah nikah perlu ada pengantin lelaki, wali dan saksi. Itu sudah cukup,”- ENCIK HALAQ
Sampai hati abah! Dia bukan anak tiri, jauh sekali anak angkat. Dia tahu itu, sebab dia berbintikan Halaq. Bermakna dia anak abah. Tapi kenapa ayahnya sanggup mengatur perkahwinannya sebegitu rupa.
Namun akhirnya dia reda! Kalau itu sudah jodohnya, siapa dia untuk menidak ketetapan itu. Hidup perlu diteruskan. Dia mengharapkan lelaki itu menjadi pelindungnya untuk selamanya.
Namun, Izz Harraz bertindak mendiam diri sehinggalah dia pulang ke tanah air selepas menamatkan pengajiannya di Brisbane. Ada rahsia disimpan lelaki itu sehingga takdir menemukan mereka semula di Imraj Holdings. 
Sejak bekerja bekerja sebumbung kerap berlaku pergaduhan ala-ala gunung berapi. Seorang degil dan seorang lagi kaki mengusik. Ada saja bahan gurauan lelaki itu yang menyakitkan hatinya. 
“Buatlah lagi macam tu, nanti tak pasal-pasal mati terbeliak. Barulah saya jadi duda hot. Silap-silap hari bulan tak sampai seminggu, saya naik pelamin semula,”- IZZ HARRAZ
“Bukan awak sekarang dah jadi duda ke?” – IFFTIYAH
Dalam gaduh-gaduh manja itu, hatinya mula dijentik rasa. Ada rindu bertandang dijiwanya. Namun kehadiran si model genit bernama Netty membuatkan jiwanya kembali resah. 
Bahagiakah rumah tangga mereka? Adakah cinta mereka gugur sebelum sempat berkembang? Semuanya terjawab dalam Dia Selalu Di Hati… Sesungguhnya bahagia itu pasti jika dia selalu di hati….

***********************************

TEASER***

Dengan ketinggian enam kaki lebih, bertubuh sasa dan berwajah Pan Asean, lelaki itu tidak ubah seperti seorang model.

Pastinya hidup dia dikelililigi ramai wanita cantik. Ada jugalah dia terbaca di majalah tentang wanita-wanita yang dikaitkan dengan lelaki itu.
Terbayang wajah model bernama Netty yang dikatakan kekasih Izz Harraz. Entah kekasih yang keberapa dia pun tidak pasti.
Model yang tak cukup kain itu kerap juga muncul di Imraj Holding tetapi kebelakangan ini kelibat gadis itu sudah jarang kelihatan. 
Dari gossip yang dia dengar mereka sudah putus. Namun sejauh mana kebenarannya dia sendiri tidak pasti.
“Dah puas renung saya?” soal Izz Harraz. Sejak tadi isteri kawannya merangkap pekerjanya asyik merenungnya.
“Hah? Ya Allah.. sorry.. sorry,” kelam-kabut marlia berkata. Macamana dia boleh terbabas ni. Kalau tahu dek membe-member lain, malu dia ni. 
“Saya tahu saya handsome tapi jangan sampai Karl tahu. Naya awak nanti,” dia bergurau. Dia tahu renungan isteri temannya itu bukan renungan saja-saja. mesti ada yang tersirat di hatinya. 
Perbualan mereka terhenti sebaik saja pintu lif terbuka. Mereka melangkah masuk. ada beberapa kakitangan yang turut serta.



PERTEMUAN KALI INI - MUNA MAHIRA

KARYA TERBARU DARI PENULIS MUNA MAHIRA

DAPATKAN JUGA KARYA 'BEST' DARI BELIAU TAJUK "BATRISYIA"(recommended)


PERTEMUAN KALI INI - MUNA MAHIRA
HARGA : RM37(SEM) /  RM41(S/S)
HARGA TERMASUK PENGHANTARAN(POS)

CETAKAN TERHAD

TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU

PRE ORDER 2ND BATCH

******************

Sebut sahaja tentang cinta,pasti sepasang kekasih menjadi simboliknya.
Couple of the year. True love. Belangkas. Semua itu gelaran untuk mreka di kampus. 
Nourul Aazeen, Hawa yg dijadikn utk Adamnya, Mohd Ishaq. 
Spasang kekasih yang takkan berpisah. Kasih tersimpul mati. Cinta sehangat asmara. Happily ever after.


Lalu kenapa bukan tangan Ishaq yang dismbut Aazeen? 

Knapa Eduan pula yang tiba2 menjadi pilihan? 
Punah sudah impian. Terlerai segalanya. Amarah mula mmbakar. Benci mula membusuk. Dendam kini beraja.
Ishaq pergi tanpa sepatah kata. Pergi tak mungkin kembali lagi. 
Episod cinta tamat begitu sahaja. 
5 tahun bukan tempoh yang singkat. Segalanya hanya tinggal sejarah. Tiada lagi kisah Adam & Hawanya. Semua telah terkubur. Namun takdir sekali lagi mempertemukan mereka. Dahulu sebagai senior & junior. Kini sebagai pengurus & pembantu.


“What are you doing here?!”

“Zeen… Zeen…”
“What are you doing here?!”
“Zeen… tak tahu… abang kerja sini.”
“Abang?!” ucapnya tertawa begitu sinis.
“Don’t ever call me that!” tempelak Ishaq marah. 

Merah padam wajahnya membuat Aazeen kecut. Terpempan tanpa kata.


Pertemuan kali ini, apa kesudahannya? 
Mungkinkh cinta lama hangat kembali? 
Atau dendam kesumat yang menjadi agenda? 


Derita? Atau bahagia pengakhirannya?


DIA YANG TERINDAH - SOPHILEA

     KESINAMBUNGAN KISAH KAPTEN MUKHRIZ DAN DR ARIANA  

   SERTA KISAH LUQMAN DAN CEMPAKA(DARI NOVEL NOTA BUAT CEMPAKA)  

    PADA YANG MENCARI BUKU NI .. DAPATKAN SEBELUM KEHABISAN!

   TIADA CETAKAN SEMULA YA   


DIA YANG TERINDAH - SOPHILEA

LIMITED EDITION

STOK SANGAT2 TERHAD!

BUKAN HARGA KASIH SAYANG YA ... HARAP MAKLUM 

   SERIOUS BUYER ... WHATSAPP 0177342366   


Cinta Ariana untuk habibnya seluas lautan biru namun pada Mukhriz kasihnya pada Ariana tiada sempadan.

Kerana tugas Ariana dan Mukhriz terpisah.

Namun rindu di jiwa tidak pernah surut. Kata Ariana: 
"Biar pun habib jauh di mata Arin tapi habib tak pernah berganjak walau seinci dari jiwa Arin." Indahnya menyulam cinta yang halal walau jarak memisahkan mereka. 

Kata Mukhriz; 
"Tak ada wanita lain yang ada dalam hati habib kecualia Ariana Dahlia." Namun qada dan qadar Allah tiada siapa yang tahu.

"Kalau Arin jadi bunga habib nak buka kedai bungakan. Kalau Arin jadi permata habib nak tak jadi cincinnya?" Gedik Ariana masih sama.

"Kalau Arin jadi permata habib lagi suka. Habib jual boleh jadi kaya raya."
"Habib!!" Perkahwinan itu indah bila kita bertunjangkan kasih sayang dan cinta. Tapi mampukah cinta itu menjadi satu pengorbanan yang besar buat Ariana Dahlia?

"Hidup ini satu perjudian Arin. Belum tentu kita bahagia selamanya." Kata Luqman Harith. Bagi Cempaka Elina dan Doktor Luqman Harith, cinta di jiwa mereka sudah menjadi pohon yang rendang, berbunga dan semakin teguh berdiri di atas tanah kasih sayang.

"Bukan Ustaz Mukhriz je yang romantik. Habib Cempaka ni pun boleh je bertukar dari hati batu ke suami yang paling loving. Nah untuk dia yang terindah."
Bila ada fitnah melanda rumahtangga Luqman dan Cempaka menjadi taruhan. Kuatkah Cempaka terus memegang tangan Luqman andai yang datang bukan sekadar ribut dan taufan?

"Cempaka cuma wanita biasa yang mudah tersinggung. Maafkan Cempaka, abang."

Jiwa itu tidak pernah menipu, hati itu tak akan berkata palsu. Cinta Ariana kepada habibnya seteguh cinta Luqman kepada zaujahnya meski pun badainya mampu saja karamkan mereka. 

"Kerana Dia yang terindah dalam hidup ku.

MERAH CINTA DIA - HANI FAZUHA

   TERBARU DARI PENULIS HANI FAZUHA

   LIMITED EDITION!   

   TIADA DIJUAL DI KEDAI BUKU  



MERAH CINTA DIA - HANI FAZUHA

 RM60 (SEM)/ RM 70
  HARGA TAWARAN TERMASUK PENGHANTARAN (POS )  


 SERIOUS BUYER : WHATSAPP 0177342366 


**Sinopsis*

Nikah kahwin bukan perkara main-main. Dan Riana serius bila dia kata sudah bersedia menerima Arif sebagai imamnya.

“Kalau nak nikah senyap-senyap, kena nikah kat Siam.” Arif menduga.
“Okey! saya tak kisah.” Mudah Riana bersetuju.
Arif berfikir sejenak. Riana ni betul-betul atau saja nak main-main? 
“Tapi kalau nikah senyap-senyap pun, saya tak nak pandang aje. Dah sah, mesti nak sentuh-sentuh.” Arif angkat-angkat kening. 

Yang sebenarnya, Arif ragu-ragu dengan keihklasan Riana dan keraguan itulah yang membuka jalan kehancuran. 
Belum sampai sebulan bergelar suami isteri, Arif tiba-tiba menghilang. Riana tidak tahu di mana silapnya sedangkan sebelumnya mereka baik-baik saja. 

“Empat tahun Arif. Kalau pokok pun, dah lama mati tanpa air.” - Riana.
“Kita masih suami isteri, kalau itu yang awak ragukan.” - Arif. 

Empat tahun, setelah ditemukan kembali, Riana sudah menjadi 'orang baru' dan Riana yang baru itu buat hidup Arif haru-biru. Dia sanggup tidur tak beralas hanya kerana mahu sebumbung dengan Riana. Dia sanggup saja kalau jarinya putus tersepit pintu hanya kerana Riana.

Tapi bila Riana mula belajar memaafkan, ada pula yang menyentap hati. Kadangkala, yang melukakan itulah yang sentiasa menjadi pilihan utama.


SEINDAH CINTA KAPTEN MUKHRIZ - SOPHILEA



SEINDAH CINTA KAPTEN MUKHRIZ - SOPHILEA

PRE ORDER DAH TUTUP !

TAPI BAGI YANG SERIOUS NAK BELI , ADA STOK SELIT2 YG TINGGAL.. SGT TERHAD 

HARGA TAK SAMA DGN HARGA BUKU YA.. HARAP MAKLUM....

Saper2 yang suka sangat dengan KAPTEN USTAZ MUKHRIZ tu .. jangan lupa dapatkan MINI NOVEL SEINDAH CINTA USTAZ MUKHRIZ,  sambungan kepada cerita Ustaz Mukhriz dari novel pertama iaitu ANUGERAH TERINDAH.

SEINDAH CINTA USTAZ MUKHRIZ NI MINI NOVEL YA

CETAKAN TERHAD
TIADA DI KEDAI BUKU

SIAPA CEPAT DIA DAPAT




   WHATSAPP : 0177342366   

SINOPSIS
 
Ariana: Habib jangan risau kepercayaan Arin pada habib tak pernah goyah sebabb habib pernah cakap walau datang wanita secantik bidadari syurga habib tetap pilih ariana dahlia kan.
Mukhriz: Selain Allah rasul ibu, Ariana paling istimewa dihati habib. Arin, habib tak mampu hidup tanpa seorang ariana. Sekuat mana habib cuba.. Habib tetap tak mampu mengusir kerinduan dan cinta habib buat arin.
Rabiatul adawiyah: mukhriz... Awak seorang lelaki, suami dan seorang hamba Allah yang kuat hatinya kental jiwanya. Jangan pernah biarkan syaitan menghancurkan tembok kekuatan yang awak bina. Mukhriz... DIA akan selalu mendengar doa awak. Jangan pernah berhenti meminta.



DENGARLAH JERITAN HATIKU - REHAN MAKHTAR

KARYA MENARIK TERBARU DARI PENULIS REHAN MAKHTAR

CETAKAN TERHAD

TIADA DI JUAL DI KEDAI BUKU 

DENGARLAH JERITAN HATIKU - REHAN MAKHTAR

HARGA TAWARAN TERMASUK POS
RM35.00(SEM) / RM40.00 (S/S)

BUKU : PRE-ORDER

PENGHANTARAN DI JANGKA MINGGU KETIGA BULAN JUNE

DAPATKAN SEBELUM KEHABISAN!

HARGA TAWARAN TIDAK SAMA DGN HARGA BUKU .. HARAP MAKLUM

Sinopsis blurb :
YUGASRI kembali ke tanah air atas desakan Datuk Yohana setelah lapan belas tahun hidup sendiri di negara orang. Sukar, namun kerana percaya pada abangnya, Amri… dia gagahkan diri. Niatnya hanya satu - mahu menjadi yang adil. Tapi, niat itu terbelah dua bila bahunya melanggar seorang gadis.
Jatuh cinta pada Ashita, bukan kehendaknya kerana sedar, dia tiada apa. Tapi, mana mungkin dia nafi bila suara gadis itu tak ubah seperti muzik merdu dalam dunia dia yang terlalu sepi.
“Saya bawa bekal nasi goreng. Tapi, pagi tadi punyalah…” - Ashita
“Kalau awak layan saya macam ni, macam mana awak nak saya anggap awak sebagai kawan biasa aje, Ash?” - Yugasri
Hati Ashita mendengar jeritan hati Yugasri kerana dia tahu, lelaki itu juga mencintainya biarpun keputusannya telah buat Amri kecewa.
Ashita dan Yuga bercinta. Bahagia. Biarlah Yuga tiada apa dan serba kurang, dia tetap mahu bersama lelaki ini sampai syurga. Tapi, ujian memintas di depan mata. Tersenyum mesra.
“Ash, jangan buat saya macam ni…” - Yugasri
“Atau perlu saya buat tuan macam tuan buat dekat saya?” - Ashita
HATI Ash, hati yang pemurah. Di saat dia sudi memaafkan, sekali lagi mereka sama-sama tercampak dalam kesakitan bila dendam lama bangkit menuntut pembelaan.
“Kalau abang maafkan mereka berdua, Ash boleh terima abang?” – Amri
“Ash dah terima Abang Am…” - Ashita
Ujian telah meletakkan Ashita dan Yuga dalam keadaan yang perlu untuk mereka memilih antara sayang ibu dan abang serta cinta mereka. Dan, Yuga tekad memilih kasih ibu dan abang. Menolak cinta Ashita jauh.
“Kita ni memang dah berpisah, kan?” – Yugasri
“Dengan cara baik yang pastinya. Tiada dendam dan rasa tak puas hati.” - Ashita
Ini kisah cinta. Cinta anak pada ibunya. Cinta adik pada abang dan cinta kekasih pada kekasihnya. Cinta yang mengorek kembali memori lalu yang menyakitkan. Cinta pada sesama manusia yang tidak dikira lebih atau kurangnya dia.
Hati Yugasri menjerit kuat namun, mampukah jiwa Ashita mendengarnya?

MY HUBBY MY LECTURER 2 - NADIRA ZULKIFLI

MY HUBBY MY LECTURER 2

SEQUEL KEPADA MY HUBBY MY LECTURER 1



MY HUBBY MY LECTURER 2 - NADIRA ZULKIFLI

MINI NOVEL - CETAKAN TERHAD


BATRISYIA - MUNA MAHIRA

NOVEL SPECIAL EDITION YANG TERBARU DARI MUNA MAHIRA
NOVEL BEST & MENCAPAI JUALAN TINGGI !

CETAKAN TERHAD
DAPATKAN SEBELUM KEHABISAN!

BATRISYIA - MUNA MAHIRA
HARGA BUKU : RM30.00

HARGA TAWARAN TERMASUK POS :
RM38(SEM) / RM42(S/S)

Batrisyia si Ice Queen bermata biru lebih senang hidup sendiri tanpa gangguan sesiapa. Hidupnya tiba2 terganggu oleh Ghazi Zayan yang hadir mengejar.

"I want you... and I will keep hunting you. Again... and again."
"You dah gila!"
"I mungkin gilakan you. Jaga-jaga. I mungkin buat you jatuh cinta."

Sejauh mana dia cuba mengelak, lelaki itu tetap mengejar. Selagi dia tidak jatuh ke dalam dakap Ghazi Zayan, dia pasti jadi buruan!

MIMPI KITA SAMA - WAWA AKIL

MIMPI KITA SAMA - WAWA AKIL
HARGA BUKU : RM33.00
BUKU : BARU

CETAKAN TERHAD
TIADA DI JUAL DI KEDAI BUKU

Selama 36 tahun hidup Airis Ilmani Datuk Hassani biasa-biasa saja. Tiada yang menarik dalam kehidupannya. Gelaran anak dara tua atau andartu juga tidak pernah menjadi kudis buatnya. Allah belum temukan jodohnya. Dia pegang kata-kata itu.  Namun takdir merubah segalanya. Dari hidup biasa-biasa menjadi luar biasa. Hidupnya kini bertukar huru-hara. Graf hidupnya berubah 100 peratus. Lintang-pukang dibuat dek lelaki bernama Khaled Zidan, CEO Kenchana Holdings. Perkenalan mereka bermula kerana tugas. Tetapi tugas juga yang menjerat Airis apabila lelaki yang muda enam tahun daripadanya itu menggunakan helah untuk menyaman syarikat akhbar tempatnya bekerja jika dia tidak memenuhi syarat yang diberikan.  Untuk mengelak di saman, Airis terpaksa akur. “Syarat I tiga bulan dari sekarang you adalah girlfriend I. I adalah boyfriend you. Apa-apa yang you nak lakukan kena minta keizinan I dulu. Tu syarat pertama, syarat kedua pula kena temankan I breakfast, lunch, dinner dan supper setiap hari. Tak boleh miss. Syarat lain akan I tetapkan kemudian,” – KHALED ZIDAN “I setuju. Tapi boleh tak kurangkan tempohnya. Tiga bulan lama sangat. Kalau sebulan macamana? I pun ada kehidupan I sendiri. Macam you juga. Kalau tiga bulan meranalah Cik Natasya you tu,” – AIRIS  Ada rasa mula menjentik hatinya namun dia perlu sedar diri. Lelaki itu sebaya adiknya dan seorang adik tidak boleh menjadi imannya. Jadi, dia letak sempadan agar rasa itu tidak bercambah. Penolakan Airis langsung tidak mematahkan semangat Khaled Zidan malah dia makin kerap menghantui hidup gadis itu. Namun, hubungan mereka ada halangan. Dua ibu sudah mengatur jodoh untuk anak-anak. “I tak kisah you nak cakap apa.. rancangan I takkan dibatal hanya kerana penolakan you. Lagi pun I tahu mak you beriya-iya mahu bermenantukan I. Jadi kita tunggu dan lihat perkembangannya nanti,” – DARIUS “Orang tak nak..orang tak boleh terima Dahlia tu. Dia dah macam adik orang. Sejak kecil orang kenal dia. Mana boleh dijadikan isteri,” – KHALED ZIDAN Bagaimana kesudaam kisah cinta Airis Ilmani dan Khaled Zidan. Bersatukah cinta mereka? Semuanya hanya akan terjawab dalam Mimpi Kita Sama

LELAKI PILIHAN TERAKHIR - HANI FAZUHA

LELAKI PILIHAN TERAKHIR - HANI FAZUHA

LIMITED EDITION

TIADA ULANG CETAK

HARGA TAWARAN TIDAK SAMA DENGAN HARGA BUKU .. HARAP MAKLUM


SERIOUS BUYER WHATSAPP : 0177342366   


Limited Edition
Sinopsis :

Cinta buat Airis Safiya satu kepastian, bukan kepalsuan. Tapi, kenapa Aakif Hudzairi tak pernah mahu faham? Kenapa Adif Hakimi tak pernah mahu mengerti? Dan kenapa Farid Adam juga tidak mahu menerima kenyataan?
Bukankah jodoh itu rahsia DIA? Ada dalam setiap lipatan takdir manusia. Tapi kenapa mahu bersengketa sesama sendiri hanya kerana tiada jodoh yang tertulis antara mereka?
Hud yang beku. Adif yang gentlemant dan Farid yang suka bertindak di luar jangkaan. Ada ikatan persaudaraan sesama mereka dan kebetulannya, mereka suka wanita yang sama.
“She’s mine.”
“Aku peduli apa.”
Mata bertentang mata. Ada api yang marak membara.
“Touch her and I’ll kill you.” Nada biasa-biasa tapi ayat amaran yang diberikan lelaki itu cukup berbisa.
Kerana seorang Airis Safiya, semuanya berantakan. Pertalian darah bukan lagi satu keutamaan. Yang penting cinta di hati harus menang.
“Abah serahkan Airis pada kamu. Satu-satunya harta dunia yang abah ada. Selepas ini, tanggungjawab sudah tergalas di bahu kamu dan abah harap kamu ambil anak abah untuk letak di hati, bukan sebagai alas kaki.” Pesanan abah untuk sang suami buat air mataku tumpah lagi.
Kenapa aku rasakan abah bagai sedang menyampaikan sesuatu yang mungkin akan terjadi dalam hidupku?
Siapakah lelaki yang menjadi pilihan terakhir bagi menggalas tanggungjawab mengambil Airis untuk diletakkan dalam hati?

KU AKAD KAU DENGAN BISMILLAH - WAWA AKIL

KU AKAD KAU DENGAN BISMILLAH - WAWA AKIL

BUKU YANG DAPAT SAMBUTAN RAMAI SAMPAI DAH HABIS STOK !

TIADA DI JUAL DI KEDAI BUKU

HARGA TAWARAN TERKINI TERMASUK POS :

RM48 (SEM)/RM53 (S/S)

LIMITED PRINTING!

***** STOK TINGGAL SEBUAH SAHAJA .. SIAPA CEPAT DIA DAPAT YA 


SINOPSIS

Menjadi seorang Hannah atau Raisya Hannah Abdul Halim bukan mudah. Maruahnya luruh sekelip mata. Di sampingnya, lelaki tidak dikenali tanpa sehelai benang melilit tubuhnya.

Apa dayanya tika itu. Hanya tangisan mengiringi. Hatinya lumat, jiwanya hancur. Maruahnya tercemar. Kerana peristiwa itu dia nekad membawa diri. Meninggalkan segala yang disayangi di bumi bertuah.

Menjadi Luth Mikail juga bukannya mudah. Gadis itu tidak dikenali tetapi gadis itu terjerat dengan musuh perniagaannya. Tatkala dia bangun pagi itu semuanya musnah. Reputasi dirinya hancur dek khianat dan benci.

Lima tahun dia mencari gadis itu. Mengusung bersama penyesalan yang bukan sedikit. Kerana dia, gadis tak berdosa menjadi mangsa. Kerana dia juga seluruh hidup gadis itu musnah dan kerana gadis itu juga dia berubah.

Pertemuan yang tidak diduga membuatkan jiwa Luth Mikail yang mati selama ini hidup kembali. Mereka disatukan tetapi lelaki itu tahu jiwa wanita bernama Raisya Hannah sudah lama mati.

“Abang mohon maaf atas semua kesalahan abang selama ini. Abang mengambil setiap kesalahan abang itu sebagai hukuman untuk abang,” – LUTH MIKAIL
“Awak ingat senang-senang untuk saya maafkan awak? Lima tahun saya membenci diri sendiri. Jijik dengan tubuh sendiri. Walaupun dicuci dan dibilas dengan berbaldi-baldi air belum tentu mampu menghilangkan kekotoran itu,” – HANNAH

Bagaimana kesudahan cerita mereka. Mampukah Luth Mikail melenturkan kebencian si isteri dan mampukah Hannah berterusan membenci suami sendiri. Mampukah mahligai itu bertahan? Semua itu terjawab dalam Ku Akad Kau Dengan Bismillah.