NOVEL TUAN RUMAH PEMBANTU RUMAH DI BUKA UNTUK PRE-ORDER YA..
NOVEL INI AKAN DIADAPTASI KE DRAMA DI TV3 TIDAK LAMA LAGI..UNTUK TEMPAHAN EMAIL SEGERA..
EMAIL - fadzcoklat@gmail.com

ANDAI ITU TAKDIRNYA - SITI ROSMIZAH

ANDAI ITU TAKDIRNYA
HARGA BUKU : RM19.90
BUKU : BARU 
STOK : PRE ORDER

Perkahwinan yang tidak terduga antara Aleya dan Syed Aizril membuatkan Aleya hidup terseksa. Dia dibuang keluarga. Pasrahkah dia?


"Jangan salah faham Puan Sri. Kemaafan yang diberi tidak akan sama sekali menjadikan saya lupa pada kedudukan diri saya ini. Saya tak boleh membuang pangkat itu ke tepi hanya kerana kesalahan yang pernah dibuat pada saya."
"Saya telah menjadi balu sebelum masanya dan anak-anak saya juga telah menjadi anak yatim sebelum masanya. Sembilan bulan saya mengandung mereka tanpa suami di sisi. Saya pekakkan telinga mendengar cemuhan masyarakat sekeliling."
Andai itu tadir-Nya, dia akan menempuhinya dengan tabah dan sabar. Apa yang penting sekarang adalah kebahagiaan anaknya, Dania. Sekurang-kurangnya, bila Aleya menutup mata, kehidupan Dania akan terbela.
"Selama aku meniti liku-liku kehidupan yang penuh dengan onak dan duri ini. aku tidak pernah pasrah dalam hidupku. Andai itu takdik-Nya sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu untuk bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil."
ehsan:BP

37 comments:

  1. sy sangat suka novel ini.apabila sy membacanya bagaikan sy mengikuti perkembangan kisah antara leya dan syed azril ini

    ReplyDelete
  2. suke sgt ngn n0vel nie...t'haru, gembira, sedih, sumenyer b'cmpur...mse bce n0vel nie dpt menghayati watak2 die t'utama leya..perasaan die.. bnyk dugaan y menimpa diri dia...tahniah kpd kak rosmizah kerana b'jye mencipta sebuah novel y b'jye mnambt hati kami...

    ReplyDelete
  3. saya dah dapat kan novel yg terbaru SITI ROSMIZAH :) http://norfidayuidrus.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. im a crying man for this..

    ReplyDelete
  5. ader stok lgi ker?

    ReplyDelete
  6. insyaallah ada..jika berminat
    boleh isi borang dulu atau email saya..
    fadzw@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. CDEY CGT CTE NIE... CTE YG PLG BEZ AQ PNAH BCE... CONGRATS TO SITI ROSMIZAH... SUKE CGT CTE NIE...

    ReplyDelete
  8. kalo nk order novel nie cam ner ye..ada stok lg ker

    ReplyDelete
  9. insyaallah ada lg..
    email ke fadzw@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. seriusly, bru bab brapa dah ngis.. novel ni sgt myentuh hati saya.. 10 bntang laa.. :)

    ReplyDelete
  11. the best!!!...sy nak beli buku ni tp tiada lagi...dulu pinjam kawan punya...mana saya nak dapatkan buku ni ya...nak buat koleksi

    ReplyDelete
  12. Samelah kite Dg Meria.Dulu pun kite pinjam kwn tp bila dh bce novel ni rase nk beli plk.Dan sekarang sye dh ade novel ni.Novel ni memang akn membuat semua org menitiskan air mata sampai kering.Dan saye nk ucapkan tahniah pada Kak Siti Rosmizah kerana berjaya menghasilkan novel ni bagi tatapan pembaca seperti sye.

    ReplyDelete
  13. ada lagi..bagi yg berminat sila isi borang atau email..

    ReplyDelete
  14. novel nie memang terbaik la bleh kasi 10 bintang..sye dah bce novel nie..kalau nk bace novel nie sedia tisu ke,kain ke sbb novel nie sgat menyentuh perasaan....nangis je...tapi cover2 skit bile nk nangis 2,nanti owg sangka kite nie mereng pulak sdangkn kite menghayati kan..siape x bce novel nie memang rugi...untuk bkn kaki bce novel..anda di minta bce novel ini..setelah anda bce novel ini pasti anda terpikat menjadi seowg kaki novel...novel nie memang best kalau kite tahu ceritanye...kalau dok main2 bce 10 kali pun x faham..btul kn,,andai itu takdirnya akan slalu sye ingati...ok la bye..smua...assalamualaikum...jwab slam nye tau...hehehe.....sye minta maaf kalau terkasar bhasa..im sorry....

    ReplyDelete
  15. memang sedih giler novel ni..baca dalam lrt..nangis teresak-esak...sampai org sebelah tegur....heheheheh..ada aku kesah aku nk nangis..aku nangis jer.....hehehhehe

    ReplyDelete
  16. ad stok lg x novel ni...
    postage bpe?

    ReplyDelete
  17. ad stok lg x? postage ke kuching bpe? lau bli skli gan novel yes boss bpe? bpe ari blh smpai?

    ReplyDelete
  18. ada stok lg x??? nak sgt2 novel nih..

    ReplyDelete
  19. ada lagi tak jual novel ni
    really need it

    ReplyDelete
  20. tadak ader novel yang terbaik selain novel nie yang pernah saye bace . satu malm mengeluarkan air mate ... novel terbaikkk . :)

    ReplyDelete
  21. novel nie gila best ! baca novel nie sambil menangis. hua2. best gila.

    ReplyDelete
  22. sy akui mang cta ni beest sngat..tp bla di buat kn drama 10 kli gnda lg best kot..bg sy la.yang elok pegang watak aleya,wawa zainal kot.sbab wawa ada lesung pipit.wawa jgk smemangnya mempunyai wajah yang ckup mnarik.kn.em dn aiman hakim mentor ke 5 tu nampak tampan dn cntik bla memegang watak sbgai syed aizril yang ego tu.kn3 ^_^ arap2 ada yng sudi melakonkn cta ni.msti nangis x hnti kn..hek3 apa2 pon thknz siti rosmizah.u r the best..

    ReplyDelete
  23. novel best giler..pada semua follow saya tau sebab saya ada video khas untuk tontonan ada semua..pelbagai segmen terhangat yang dicipta oleh saya sendiri..Rugi tak follow..haha

    ReplyDelete
  24. novel nie..sya bace sambil dgar lagu sedih nak2 pulak waktu time liya tinggalkan syed aizril waktu raya...memang nangis teresak2 lah... memang best tahp gaban dah.. cuba buat cite..dlu saya harap sangat novel adam dan hawa kuar cerita..alhamdullilah kluar gak akhirnya, nie sya berharap sgt novel nie diadaptasi kan jadi cerita.pless.....

    ReplyDelete
  25. novel ptama yg membuatkan amy menangis ,, dan novel pertama jugak habis . hope ada lagi novel mcm ni yg akan datang ..

    ReplyDelete
  26. sekarang ada lg x?

    ReplyDelete
  27. saya baca novel ni dari saya sekolah menengah sampai dah habis sekolah. tapi, tetap tak puas. baca banyak kali pin tetap sedih jugak.

    ReplyDelete
  28. kenapa tak adaptasi novel ni? kalau adaptasi, konpem meletup punya. nak nak kalau buat bersiri n tak potong langsung semua adegan dalam novel ni. serius boleh meleleh hingus punya lah!

    ReplyDelete
  29. saya ade jual ..... jom visit my facebook.com/EiyanNovelerz

    ReplyDelete
  30. Sepuluh kali sy beli novel ni mesty hilang bila ad yg pinjam , skrg sy tgah cari balik buku ni , sedih gila ceritanya ,

    ReplyDelete
  31. Replies
    1. inshaAllah ada..
      sila email segera jika berminat utk beli..
      t ksh..

      Delete