Showing posts with label TINTA ANA. Show all posts
Showing posts with label TINTA ANA. Show all posts

SEHANGAT MATAHARI - TINTA ANA

SEHANGAT MATAHARI - TINTA ANA
HARGA  : RM20 / RM23(S/S)
HARGA PROMOSI TERMASUK POSLAJU : RM22/ RM25(S/S)
BUKU : BARU

Cinta dan cita- cita, mampukah digapai kedua-duanya? Percintaan Wirda dengan Razif Firman semakin hari semakin hambar apabila lelaki itu semakin berjaya dalam kerjayanya. Nak berjumpa pun kena buat janji temu.

“Kerja saya bukan macam kerja awak.”

“Setakat makan- makan tu, bila- bila pun boleh.”

“Sudahlah saya sibuk ni.” – RAZIF FIRMAN

Dalam masa yang sama, dalam pertemuan yang tidak dijangka mempertemukan Wirda dengan Adam Haikal.

“Jangan sesekali cakap awak menyusahkan saya sebab saya tak pernah rasa macam tu. Saya seronok dan ikhlas kalau dapat tolong awak walaupun untuk hal yang awak rasa tak penting.” -ADAM

“Tapi kenapa awak nak buat semua tu?” - WIRDA

“Sebab saya suka…pipi awak yang bulat!” - ADAM

Kemelut melanda satu per satu selepas Wirda menubuhkan Matahari. Adam setia di sisi, manakala Razif sibuk membina kerjayanya. Saat terlihat seorang wanita bersama Razif, Wirda masih tabah hingga akhirnya…

Kalau macam ni perangai awak, baik kita putus saja!” - RAZIF FIRMAN

Kecewa cinta pertamanya dengan mudah pilih untuk berpisah, Wirda akur.

“Kami dah putus. Esok saya nak pergi cari boyfriend baru.” - Wirda

“Mana boleh!” – Adam

“Kenapa?” – Wirda

“Saya nak jadi kekasih awak.” – Adam

Mampukah Adam menggantikan Razif dalam hati Wirda? Dan apabila muncul Razif menuntut kembali cinta Wirda, adakah masih ada harapan buat Adam?

Wirda perlu memilih antara Razif yang dikasihi sekian lama atau Adam yang mengasihinya tanpa mengharap balasan. Siapakah pilihan hati si pemilik Matahari ini?

peluang kedua buat dirinya untuk menebus segala kesalahannya terhadap Arina.

Arina, don’t forget that you are still my wife. Nurul Arina masih isteri kepada Haris Iskandar. Remember that, my dear. – Haris Iskandar

Arina makin keliru dengan dirinya. Antara status diri atau perasaan yang menjadi keutamaan. Dapatkah Haris Iskandar menawan hati Nurul Arina sepenuhnya atau terpaksa melepaskan Arina untuk menjadi milik orang lain… Siapakah yang akan Arina pilih? Haris, lelaki yang pernah merosakkan hidupnya dulu atau Carliff, lelaki yang semakin hari semakin rapat dengannya.

SEHANGAT MATAHARI - TINTA ANA

SEHANGAT MATAHARI - TINTA ANA
HARGA : RM20.00 (SEM) / RM23 (S/S)

HARGA PROMOSI : RM22.00 / RM25
(TERMASUK POS)
BUKU : BARU


Secerah dan sehangat namanya, aku akan cuba sedaya-upaya untuk pergi jauh dan lebih tinggi.

Cinta dan cita-cita, mampukah digapai kedua-duanya? Percintaan Wirda dengan Razif Firman semakin hari semakin hambar apabila lelaki itu semakin berjaya dalam kerjayanya. Nak berjumpa pun kena buat janji temu.

“Kerja saya bukan macam kerja awak.”
“Setakat makan-makan tu, bila-bila pun boleh.”
“Sudahlah saya sibuk ni.” – RAZIF FIRMAN

Dalam masa yang sama, dalam pertemuan yang tidak dijangka mempertemukan Wirda dengan Adam Haikal.

“Jangan sesekali cakap awak menyusahkan saya sebab saya tak pernah rasa macam tu. Saya seronok dan ikhlas kalau dapat tolong awak walaupun untuk hal yang awak rasa tak penting.” -ADAM
“Tapi kenapa awak nak buat semua tu?” - WIRDA
“Sebab saya suka…pipi awak yang bulat!” - ADAM

Kemelut melanda satu per satu selepas Wirda menubuhkan Matahari. Adam setia di sisi, manakala Razif sibuk membina kerjayanya. Saat terlihat seorang wanita bersama Razif, Wirda masih tabah hingga akhirnya…