YANG DIA PILIH - HANI FAZUHA



YANG DIA PILIH - HANI FAZUHA


RATING/REVIEW : YANG DIA PILIH 4.22***

Kata orang, cinta itu manis. Kata Hareez, mana ada manisnya kalau orang yang dia cinta harus menjadi adik ipar sendiri. Cinta tidak kesampaiannya pada Lya buat dia hampir tersungkur. Pertemuan yang tiba-tiba dengan Fatia buat Hareez kembali ‘hidup’. 

Tanpa sedar, skill kasanova yang telah menjadi khazanah kembali muncul. “Kalau nak tahu, cubalah.” Hareez senyum senget. “Cuba apa?” Fatia tiba-tiba jadi blur. “Tak pakai baju depan saya, tengok awak selamat ke tidak.” Mata dikenyit nakal. “Awak ni gatal kan?” Terus membulat mata Fatia. “Nak tahu gatal ke tak, kahwin dengan saya dulu.” Melamar Fatia bukan kerana cinta tetapi kerana dia suka. Bukankah suka itu juga salah satu dari akar cinta? 

Persoalannya… bolehkah bahagia tanpa cinta? Dan…apabila dugaan datang melanda dengan tawaran untuk Hareez mendapatkan cinta pertamanya bersama Lya, ada banyak hati yang terpaksa dikorbankan. Kerana bahagia itu banyak jalan yang bersimpang, mereka harus membuat pilihan. ‘Setia tidak menjanjikan balasan kesetiannya juga.’ Persoalannya, siapa yang tidak setia diantara mereka? Kesinambungan HATI KALA CINTA ini membawa kita mengenal siapa sebenarnya Hareez Daniel yang pernah ditolak Lya kerana memilih adiknya, Zhafran.


No comments:

Post a Comment