KAMPUNG GIRL - UMI KALSOM


SLOT ZEHRA - KAMPUNG GIRL
AKAN DATANG MENGGANTIKAN SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA
PELAKON : AKIM AHMAD SBG. ASHRAFF KHAIRI 
NAD ZAINAL SBG. AINNUR AZMI 

DAPATKAN SEGERA! STOK TERHAD!


KAMPUNG GIRL - UMI KALSOM
HARGA BUKU : RM21.00 
BUKU : BARU
STOK : 3

PERKAHWINAN diaturkan oleh keluarga? Ashraf langsung tidak menyangka! Lebih memeningkan kepala, apabila dia mengetahui nama calon yang disebutkan oleh mummynya, Puan Mazlin. Ainnur! Si budak kampung itu?! Tidak mungkin.

“Orang tak nak kahwin dengan budak kampung tu… mummy jangan paksa Ash!” - Ashraf Khairi.

“Ain akan kahwin dengan abang Ash!” - Ainnur.

Dan jawapan itu cukup untuk membuatkan Ashraf kehilangan kata.

Bergaduh mulut? Itu merupakan perkara biasa bagi Ashraf jika Ainnur ada di depan mata. Pasti ada sahaja perkara yang hendak diperbalahkan.

“Dekat kampung kau tu dah pupus populasi lelaki ke sampai kau kena ke bandar nak cari calon suami?” - Ashraf Khairi.

Dan nada yang sinis itu cukup untuk membuatkan Ainnur naik darah.

Benarlah kata orang, kerana pulut santan binasa… kerana mulut? Jerat terkena diri pemangsa. Rancangan untuk menolak diri Ainnur merupakan titik tolak yang ‘menjahanamkan’ diri Ashraf.

“Ash nak ajak dia beli cincin tunang.” - Ashraf Khairi.

Lain yang dirancang, lain pula jadinya. Pertunangan yang diaturkan merupakan titik yang mengikat diri Ashraf dan Ainnur. Tapi siapa sangka, tarikh pernikahan yang semakin hampir mencemaskan Ainnur dek kerana ada ‘rahsia’ yang disimpan kemas daripada pengetahuan Ashraf. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Itulah keadaan Ainnur di saat terpaksa menghadapi kemarahan Ashraf yang sememangnya sentiasa suka memarahi dirinya.

“And what have you been thinking, doing such thing to me? Nak bagi aku nampak macam orang bodoh…” - Ashraf Khairi.

Kelu lidah Ainnur tidak mampu hendak menjawab. Terkantoi Ainnur dengan helahnya. Kesudahannya… Adakah Ashraf makin membenci? Adakah Ainnur menjauhkan diri? Tidak akan bertemukah dua hati ini? Akan wujudkah satu saat itu, di mana lelaki bandar ini jatuh hati dengan kampung girl yang dibenci?


8 comments:

  1. Replies
    1. insyaallah ada lagi..sila email atau isi borang pesanan..

      Delete
  2. sy pun nak jugak..cmne nk order??

    ReplyDelete
  3. xleh ke nak bace online novel nie?

    ReplyDelete
  4. saya nak odder novel ni mcm mane ehh??

    ReplyDelete
  5. Is this still available?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lagi..sila email .. fadzcoklat@gmail.com

      Delete
  6. jom beli sebelum kehabisan stok..

    ReplyDelete