Search This Blog

IKHLAS CINTA ANGGUN - CIK TET


IKHLAS CINTA ANGGUN - CIK TET

HARGA BUKU : RM 30.00

WHATSAPP : 0177342366

Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan.

“Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas

“Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun

Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. Lelah dengan permainan perasaan, Anggun menjauhkan diri dari Encik Ikhlas. Ada misi dan amanah yang perlu dia selesaikan.

Demi menunaikan amanah arwah orang tuanya, terlalu mahal pula harga yang dia kena bayar untuk sebuah kemaafan. Ada pengorbanan yang perlu dia lakukan. Dan kemunculan Encik Ikhlas telah membuatkan misinya semakin sukar.

“Dekat sini aje awak bersembunyi daripada saya?” – Ikhlas

“Saya datang sini bersebab. Ada misi yang perlu saya selesaikan.” – Anggun

“Kenapa lari dari saya, Anggun?” - Ikhlas

“Saya minta maaf. Saya cuma tak nak halang bahagia encik.” – Anggun

Apakah misi Anggun berjaya? Bagaimanakah penerimaan Anggun setelah mengetahui siapa sebenarnya Encik Ikhlas dalam hidupnya? Jika benar itu cinta sejati, rasa berbaloi walau disakiti.