NOVEL TUAN RUMAH PEMBANTU RUMAH DI BUKA UNTUK PRE-ORDER YA..
NOVEL INI AKAN DIADAPTASI KE DRAMA DI TV3 TIDAK LAMA LAGI..UNTUK TEMPAHAN EMAIL SEGERA..
EMAIL - fadzcoklat@gmail.com

CINTA KAU DAN AKU - SITI ROSMIZAH


CINTA KAU DAN AKU- SITI ROSMIZAH
HARGA BUKU : RM19.90
STOK : PRE ORDER

Mampukah seorang tomboi menerima cinta lelaki yang juga bosnya.

"Apa jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatan driver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat, kau tu jantan ke. Nak jadi driver", marah Mak Timah.

"Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" soal Farish Hakimi dengan wajah serius.

"Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."



Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?

credit:bp

12 comments:

  1. Salam,
    nak tnyer buku ini ada lagi ke?
    kalo ada saya nak beli..
    emel:alien_attack83@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Salam....Saudari Siti Rosmizah,

    Saya baru saja selesai membaca Novel saudari yang bertajuk"ANDAI ITU TAKDIRNYA".
    Begitu tersentuh hati bila saya membacanya....Cerita didalam Novel itu hampir 90% sama dgn apa yang saya alami.Saya harap suatu masa nanti..saya juga akan mendapatkan kebahagiaan seperti Pn Aleya.Semoga saya akan menjadi Setabah Aleya melalui hari-hariku...Amin.

    ReplyDelete
  3. best ker cite ni

    ReplyDelete
  4. salam..novel ini ada lagi x??

    ReplyDelete
  5. insyaallah ada..kalau nak isi borang pesanan di sebelah kanan blog..

    ReplyDelete
  6. nurulaqidah4@yahoo.comMay 19, 2012 at 12:29 AM

    best gler2 cter nie.....xpuas bce skali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sya pn nk baca tpi ada lgi ke kat pasaran susah nk dpt...sya dah cri merata tempat...

      Delete
  7. ada lagi ke buku ni ? mohon email nadzirahbasir@gmail.com

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum
    saya pernah membaca novel ini..memang menarik ceritanya..
    semua novel karya Siti Rosmizah saya ada...
    semua novel2 beliau menarik...Tahniah!!

    ReplyDelete
  9. ADA lagi tak novel nie.....kalau ada leh tak email kat emmaolate@gmail.com.....plese...puas dah cari tp tak jumpe....

    ReplyDelete
  10. salam..ade lg x novel ni. klau ade sy nk bli...
    emel: hanisz_0710@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. How can I buy this book... harap reply saya di email saya... rawkstarkyd@gmail.com
    Nama saya kyd dari singapore

    ReplyDelete