Search This Blog

HINGGA KE DISEMBER - WANNIE NORDIN

HINGGA KE DISEMBER
HARGA ASAL : RM24.90
BUKU : BARU

Cinta yang biasa… Hanya itu yang menjadi impian Amilia. Bertemu, bercinta dan berkahwin. Simple! Tetapi mengapa impian yang sebegitu mudah terasa begitu sukar untuk dikecapi. Mengapa satu demi satu dugaan yang perlu dilalui semata-mata untuk mendapatkan sebuah kehidupan biasa seperti orang lain?

Dia tidak meminta Engku Fareez pergi, tetapi takdir yang telah membawa lelaki itu pergi jauh daripadanya. Dia juga tidak mendesak agar Haikal mencintainya. Lelaki itu sendiri yang datang menyerahkan sepenuh jiwa dan raga. Dan sesungguhnya, dia tidak mahu bermusuhan dengan sesiapa, tetapi mengapa tidak putus-putus Engku Hazana membencinya?

Amilia ~ K. A. H. W. I. N. Perkataan yang paling tidak sedap untuk didengari pada masa, waktu dan ketika ini. Tambah-tambah lagi bila ada orang yang cuba bergurau tentang dia yang akan berkahwin tidak lama lagi. Geramnya!

Haikal ~ I tak mintak you lupakan Fareez. He's someone we will never forget for our entire life. Cuma yang I perlukan ialah sedikit ruang dan peluang dalam hati you. Berikan ruang untuk I buktikan cinta I pada you dan peluang untuk kita sama-sama bahagia. Kalau I dapat secebis daripada hati dan tempat dalam hati you tu pun I dah puas hati...

Adakah Disember ini akan membawa kebahagiaan untuk Amilia? Atau, adakah sekali lagi kekecewaan akan datang menjelma?