Showing posts with label ANNA MILIA. Show all posts
Showing posts with label ANNA MILIA. Show all posts

SETELAH TELAFASNYA AKAD - ANNA MILIA

SETELAH TELAFASNYA AKAD - ANNA MILIA

HARGA BUKU : RM 24.00 (SM)

WHATSAPP : 0177342366

Berkahwin dengan Nawal si berhingus hijau tu? Memang taklah. Budak perempuan itu mencacatkan keindahan zaman kanak-kanaknya. Namun, apabila Nawal dengan senang hati menerima pinangan dan umi main peras ugut, Hanan tidak ada pilihan.
Bagi Nawal pula, dia terpaksa menerima pinangan keluarga Hanan demi menutup satu rahsia besar. Ikutkan hati, tak sudi dia berlakikan Hanan si lembik yang selalu merajuk. Apa susah? Buatlah macam main pondok-pondok dulu. Mereka kan sudah sepuluh kali kut berkahwin sebelum ini. Apabila, bergaduh, larilah balik rumah masing-masing.
“Awak kena masak setiap hari. Tak pakai dah jadual yang kita buat tu. Semua kerja rumah awak kena buat seorang. Kita kena duduk sebilik. Kena berlakon yang kita pasangan paling bahagia di muka bumi ni.” – Hanan
“Beres!” – Nawal

Apa yang berada dalam gambaran minda Hanan dan Nawal sama sekali tidak benar. Kali ini berlainan benar karakter masing-masing. Hanan dengan sikap terlalu melindungi. Nawal pula dengan bajet isteri mithali. Lalu, mereka pun melayari alam rumahtangga dalam versi mereka sendiri.

Tetapi, kali ini Nawal tidak lagi berkahwin pondok apabila dia jatuh cinta berkali-kali dengan Hanan. Dia tidak rela berpisah dengan Hanan. Untuk itu, dia perlu menjadi wanita sempurna di mata lelaki itu. Namun, hati Hanan tetap untuk bekas isterinya dan anak mereka.

AKHIRI PENANTIANKU - ANNA MILIA

AKHIRI PENANTIANKU - ANNA MILIA
HARGA BUKU : RM22 (SEM)/RM25 (S/S)
BUKU : BARU

PROMOSI FREE POS

Airin dan Ilhan Ruiz disatukan atas desakan Datin Yasmin. Perkahwinan ini tidak menghalang Ilhan Ruiz untuk terus bersama dengan Anita. Dan Ilhan Ruiz tersepit apabila Airin dan Anita hamil.

“Kau pukul dia tadi, kan? Sekarang kau pulak rasa sakitnya. Berani kau kata anak kami anak haram. Anak yang aku suruh gugur itulah anak haram. Anak yang aku tak nak tengok lahir berbinkan aku. Kau ingat satu perkara ni Airin. Tanamkan dalam otak kau. Talak pada kau akan jatuh sebaik saja aku bernikah dengan Anita.” ~ ILHAN RUIZ

Dalam satu pertengkaran di antara Airin dan Anita, Ilhan Ruiz memihak kepada Anita lalu Airin membawa diri apabila Ilhan Ruiz melafazkan cerai taklik.

Izinkan Airin pergi. Ampunkan dosa Airin dan halalkan semuanya.

Beberapa tahun kemudian, Airin kembali mencari Ilhan Ruiz demi menyelamatkan nyawa anak mereka, Aqil yang disembunyikan kelahirannya daripada Ilhan Ruiz.

Kehadiran Aqil memberi nafas baru dalam diri Ilhan Ruiz. Agenda diatur untuk memiliki Aqil. Untuk mendapatkan Aqil, dia perlu mendapatkan Airin terlebih dahulu.

Namun, Malik dan Sania mengganggu rancangan Ilhan Ruiz untuk menjernihkan semula hubungannya dengan Airin.

“Hati…sabarlah menanti luahan kata cinta daripada dirinya.”