Search This Blog

TALL, DARK & DANGEROUS - DHIYA ZAFIRA


TALL, DARK & DANGEROUS - DHIYA ZAFIRA

HARGA BUKU : RM 38.00

TERMASUK POSLAJU SM

http://www.wasap.my/+60136342359

Ceritera 1 - Buru Bayangan Luka


Dia umpama.... 'The Girl who cried Wolf.'



Tiada yang percaya. Tiada yang mahu mendengar kata. Halusinasi... delusi... suicidal. Semua itu dia.



Bila maut datang menyapa, Azalea nekad. Untuk kekal hidup. Untuk terus berjuang. Untuk sebuah kepercayaan. Survival instinctnya tiba-tiba menjulang. Dia tidak boleh mengubah masa silam namun dia percaya esok masih ada untuknya.



Namun... mahukah mereka percaya pada kebenaran yang tidak kelihatan?




Ceritera 2 - Haq 3



"Haq.



Kadang-kadang aku fikir, aku terlalu takut untuk bahagia. Kerana setiap kali aku tersenyum gembira... sesuatu yang buruk pasti terjadi. Aku takut kehilanganmu sekali lagi. Namun aku juga percaya... jika kau ditakdirkan untukku, sampai bila-bila pun kau tidak akan pernah menjadi milik orang lain, bukan?



Tetapi Haq... aku gementar ketika ini. Kerana di saat kita menemui Syurga... Neraka pun tercipta."